Home > νέα > 1.840.000 ευρώ για βελτίωση βατότητας αγροτικού οδικού δικτύου Δήμου Δράμας

1.840.000 ευρώ για βελτίωση βατότητας αγροτικού οδικού δικτύου Δήμου Δράμας

Ομόφωνα από την Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Δράμας

1.840.000 ευρώ για βελτίωση

βατότητας αγροτικού οδικού

δικτύου Δήμου Δράμας

Πρόταση του Δ. Δράμας για χρηματοδότηση από το «Αντ. Τρίτσης»

 

 

Του Θανάση Πολυμένη

ΟΜΟΦΩΝΑ ψηφίστηκε από την Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Δράμας το πρωί της Δευτέρας 28 Δεκεμβρίου, η αποδοχή των όρων της πρόσκλησης για χρηματοδότηση από το πρόγραμμα του Υπ. Εσωτερικών  «Αντώνης Τρίτσης», για βελτίωση βατότητας αγροτικού δικτύου Δήμου Δράμας.

Ο Δήμος Δράμας, έχει έτοιμο τον σχετικό φάκελο, προκειμένου να τον υποβάλει στο χρηματοδοτικό πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης» του ΥΠΕΣ με συνολικό προϋπολογισμό 1.840.000 ευρώ.

Συνοπτικά, αναφέρεται ότι στη θέση των υπό μελέτη οδών υφίστανται ήδη διανοιγμένες οδοί μέσου πλάτους 4 μέτρων εκατέρωθεν των οποίων εντοπίζονται αγροτεμάχια. Η χάραξη των υφιστάμενων οδών φέρει αρκετές ευθυγραμμίες και διασταυρώνεται κατά θέσεις με άλλες παρακείμενες αγροτικές οδούς όμοιων χαρακτηριστικών.

Η μορφολογία των οδών παρουσιάζει κλίσεις οι οποίες ακολουθούν το ήπιο – εν γένει – φυσικό ανάγλυφο της περιοχής. Οι υπό μελέτη οδοί έχουν συνολικό μήκος 16.530,00m. Με την παρούσα πρόταση προβλέπεται η βελτίωση αγροτικής οδοποιίας υφιστάμενων αμμοχαλικοστρωμένων οδών στα αγροκτήματα Ξηροποτάμου, Νικοτσάρας, Κουδουνίων, Ν. Αμισού, Αρκαδικού, Ν. Σεβάστειας, Μικροχωρίου, Χωριστής, Καλλιφύτου, και Μαυροβάτου, που θα έχει ως αποτέλεσμα τη διευκόλυνση της προσβασιμότητας στις γεωργικές και κτηνοτροφικές εκμεταλλεύσεις. Οι προβλεπόμενες εργασίες είναι οι εξής: Εργασίες οδοστρωσίας ( εκσκαφή, κατασκευή υπόβασης, κατασκευή βάσης), Τοποθέτηση οδικής σήμανσης και Διάστρωση ασφαλτικού τάπητα.

Με το παρόν έργο δημιουργείται ένα πλέγμα ασφαλτοστρωμένων οδών που δημιουργεί πολλαπλά οφέλη για τους καλλιεργητές γης, επιτυγχάνοντας την επίτευξη του στόχου της πρόσκλησης χρηματοδότησης, με αποτέλεσμα την μείωση του κόστους μεταφοράς των προϊόντων, την ευκολότερη και ταχύτερη πρόσβαση των γεωργικών μηχανημάτων καθώς και την ταχύτερη και ασφαλέστερη μεταφορά των ευπαθών προϊόντων.