Το 1ο ΕΠΑΛ Δράμας συμμετέχει
σε πρόγραμμα συμβουλευτικής
επαγγελματικής σταδιοδρομίας
Κεντρικός ομιλητής στο 1ο διαδικτυακό σεμινάριο, ο κ. Αθαν. Κάππας
Σε συμβουλευτική επαγγελματικής σταδιοδρομίας μέσω του προγράμματος etwinning και του έργου Career Clubs συμμετέχει το 1ο ΕΠΑ.Λ. Δράμας μαζί με σχολεία από Τουρκία, Ιταλία, Κροατία, Ρουμανία και Βουλγαρία.
Ο πρώτος κύκλος webinars με θέμα την Συμβουλευτική για την επαγγελματική σταδιοδρομία των μαθητών του 1ου ΕΠΑΛ Δράμας καθώς και την παρουσίαση διαφόρων επαγγελμάτων, ξεκίνησε σήμερα. Στο 1ο διαδικτυακό σεμινάριο κεντρικός ομιλητής ήταν ο κ. Αθανάσιος Κάππας, Civil & Traffic Engineer και πρόεδρος του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του 1ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
Στο πρόγραμμα συμμετέχουν σχολεία από Ελλάδα,
Τουρκία, Ιταλία, Κροατία, Ρουμανία και Βουλγαρία
Οι μαθητές των σχολείων των συμμετεχόντων χωρών είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την επαγγελματική σταδιοδρομία διαφόρων επαγγελμάτων και έθεσαν στους εισηγητές τα ερωτήματά τους.
Σε αυτή την δράση, οι μαθητές όλων των χωρών θα δημιουργήσουν κλαμπ σταδιοδρομίας σύμφωνα με τα επαγγέλματα τους και θα πειραματιστούν με πολλά εργαλεία web 2.0 και εφαρμογές για κινητά, συνεργαζόμενοι σε διεθνείς ομάδες. Μαθητές επαγγελματικής εκπαίδευσης από διάφορες χώρες του κόσμου θα παρουσιάσουν τα πεδία τους. Θα συναντηθούν με συναδέλφους από διαφορετικά σχολεία για να συζητήσουν και να επιδείξουν τη δουλειά τους στον τομέα τους.
Οι στόχοι του προγράμματος
- Να δοθεί στους μαθητές η ευκαιρία να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους στην αγγλική γλώσσα εκτός της τάξης.
- Η αύξηση της επαγγελματικής ευαισθητοποίησης των μαθητών
- Να υποστηριχθεί η επαγγελματική ανάπτυξη των μαθητών.
- Να αποκτήσουν οι μαθητές γνώση διαφορετικών πολιτισμών, τρόπων ζωής και εργασιακών προτύπων.
- Να δοθεί στους μαθητές η δυνατότητα να χρησιμοποιούν εργαλεία Web2.0 σε επαγγελματικά πεδία.
- Η βελτίωση των επικοινωνιακών, συνεργατικών και ICT δεξιοτήτων των μαθητών .
- Να ενθαρρυνθεί η δημιουργικότητα των μαθητών.
- Η βελτίωση της συνεργασίας μεταξύ ομάδων.
- Η επαφή των μαθητών με όσο το δυνατόν περισσότερα εργαλεία ΤΠΕ.