Home > Πρώτο Θέμα > Μεγάλη ανταπόκριση των Δραμινών στην εκπαιδευτική εκδήλωση του Χρυσού Οδηγού

Μεγάλη ανταπόκριση των Δραμινών στην εκπαιδευτική εκδήλωση του Χρυσού Οδηγού

Η Δράμα διαθέτει μεγάλη δυναμική στα eshop

Μεγάλη ανταπόκριση των

Δραμινών στην εκπαιδευτική

εκδήλωση του Χρυσού Οδηγού

 

Της Σουζάνας Θεοδωρίδου

Πλήθος Δραμινών παραβρέθηκε το απόγευμα της Τετάρτης 14 Νοεμβρίου, στην εκπαιδευτική εκδήλωση που διοργάνωσε ο Χρυσός Οδηγός, ο οποίος αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα  digital agencies στην Ελλάδα. Η εκδήλωση, πραγματοποιήθηκε στο Hydrama Grand Hotel, και στο πλαίσιο της αναπτύχθηκε το Digital Marketing και ειδικότερα το E-commerce.

Οι συμμετέχοντες που παρακολούθησαν την εκδήλωση, ήταν κυρίως νέοι Δραμινοί επαγγελματίες αλλά και εν δυνάμει, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να εξοικειωθούν με νέα εργαλεία και digital πρακτικές καθώς και να μάθουν να αξιολογούν, με live παραδείγματα και ρεαλιστικά δεδομένα, τις πωλήσεις και τη γενικότερη δραστηριότητα του website τους.

Έμπειρα στελέχη του χώρου, ενημέρωσαν τους παρευρισκόμενους για τις βασικές αρχές του Digital Marketing, ενώ παράλληλα ανέπτυξαν τα βασικά βήματα για τη βελτιστοποίηση ενός website στις μηχανές αναζήτησης.

Η εφημερίδα μας παρακολούθησε την εκπαιδευτική εκδήλωση του Χρυσού Οδηγού και είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με αξιόλογα στελέχη του, τα οποία μας ενημέρωσαν για το Digital Marketing αλλά και το e-commerce.

Χρήσιμο εργαλείο για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις το digital marketing

XRYSOS ODHGOS (5) copyΗ Διευθύντρια Στρατηγικής και Marketing του Χρυσού Οδηγού, κα. Ειρήνη Πάνζαρη, σε δηλώσεις της στην εφημερίδα μας, επεσήμανε ότι είναι η τρίτη συνεχόμενη χρονιά που ο Χρυσός Οδηγός εκπαιδεύει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στο Digital Marketing. Άλλωστε, ο στόχος του Χρυσού Οδηγού είναι να εισάγει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στον κόσμο του Digital Marketing και να τους βοηθήσει στα πρώτα τους βήματα, έτσι ώστε να καταφέρουν να προάγουν γενικότερα την διαδικτυακή παρουσία τους στο σύνολο της επικράτειας, αλλά και στο εξωτερικό.

Όπως μας εξήγησε η κα. Πάνζαρη, τα πάντα ξεκινούν με την παρουσίαση στο internet, είτε αυτή είναι μέσω μιας ιστοσελίδας, είτε μιας σελίδας στα social media, είτε ακόμη μια καταχώρηση σε ένα online director όπως ο Χρυσός Οδηγός.

«Ακόμη είναι πολύ σημαντικό για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να γνωρίζουν ότι το digital marketing δεν είναι τίποτα διαφορετικό από το marketing, καθώς ισχύουν οι ίδιες αρχές. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν χρειάζεται επένδυση χρόνου και χρήματος, αλλά σίγουρα μπορεί να αποδώσει μετρήσιμα αποτελέσματα και αυξήσεις στις πωλήσεις τους.

Στη ουσία καταρρίπτονται τα σύνορα. Άρα και τα σύνορα μιας τοπικής κοινωνίας και μιας ευρύτερης περιοχής. Πλέον κάποιος μέσω του internet μπορεί να έχει πανελλαδική κάλυψη, αλλά και εκτός Ελλάδας.  Οπότε είναι μια τεράστια ευκαιρία για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις με τους λιγοστούς πόρους που διαθέτουν σε μια δύσκολη συγκυρία όπως η τωρινή, να μπορέσουν να φανούν μπροστά και γιατί όχι να χτυπήσουν και μεγάλους ανταγωνιστές τους με ίδιους πόρους», επεσήμανε μεταξύ άλλων η κα. Πάνζαρη.

Είναι πολύ σημαντικό στην πρώτη ενασχόληση με το digital marketing να επιλέγει κάποιος τους σωστούς συνεργάτες. Οι σωστοί συνεργάτες, όπως ανέφερε η Διευθύντρια Στρατηγικής και Marketing του Χρυσού Οδηγού, δεν είναι απαραίτητα οι πιο ακριβοί συνεργάτες, αλλά αυτοί που θα προσπαθήσουν να μπουν στα «παπούτσια» μιας επιχείρησης, και θα μπορέσουν να αξιοποιήσουν τα digital εργαλεία για να δώσουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

«Οπότε έχει παρερμηνευτεί σε μεγάλο βαθμό ότι το digital είναι κάτι που πρέπει να το κάνει κάποιος μόνος του επειδή είναι τόσο εύκολο. Δεν είναι εύκολο, όπως και το marketing. Επομένως, είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε ότι σίγουρα το αποτέλεσμα που μπορεί να λάβουν με κάποιον επαγγελματία δίπλα τους, όποιος και αν είναι αυτός, είναι πολύ μεγαλύτερο από αυτό που θα μπορούσαν να κάνουν μόνοι τους», εξήγησε η κα. Πάνζαρη.

Η Δράμα ξεχωρίζει για το πλήθος των eshop που διαθέτει

XRYSOS ODHGOS (7) copyΑκολούθως, είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε και με τον Διευθύνων Σύμβουλο του Χρυσού Οδηγού, κ. Αθανάσιο Ράπτη, ο οποίος μας ανέφερε το κίνητρο που ώθησε τον Χρυσό Οδηγό να αναπτύξει μια τέτοια εκδήλωση στην περιοχή μας. Ο κυριότερος λόγος, όπως υποστήριξε ο κ. Ράπτης, είναι ότι η Δράμα, έχει αναπτύξει μια μεγάλη δυναμική στον χώρο του e-commerce.

«Εκτός από τα παραδοσιακά industries που τροφοδοτούν την πόλη που είναι το μάρμαρο και το κρασί, θεωρώ ότι η Δράμα έχει αναπτύξει μια μεγάλη δυναμική στον χώρο του e-commerce, καθώς διαθέτει πάρα πολλά e-shop. Επομένως, αναλύσαμε στους παρευρισκόμενους τεχνικές για το πως μπορούν να βγαίνουν πιο ψηλά στις αναζητήσεις στην Google, πως ένα website γίνεται vco friendly, και αυτό να βγαίνει αρκετά ψηλά στις αναζητήσεις. Επιπλέον, τους δώσαμε τέτοια tips και εξηγήσαμε τι είναι το digital marketing, στο πρώτο μέρος της εκδήλωσης».

Το δεύτερο μέρος της εκδήλωσης, ήταν πιο εξειδικευμένο όπως μας εξήγησε ο κ. Ράπτης. «Στο δεύτερο μέρος, μιλήσαμε για performance. Πως μετράνε το performance και την απόδοση του site τους έτσι ώστε να είναι πιο αποδοτικό σε σχέση με τα χρήματα τα οποία βάζουν».

Σε ερώτηση της εφημερίδα μας για την ραγδαία εξέλιξη του e-commerce, ο κ. Ράπτης επεσήμανε μεταξύ άλλων ότι τόσο digital marketing όσο και το e-commerce, εξελίσσονται πάρα πολύ έντονα. «Τα διαφημιστικά κονδύλια των επιχειρήσεων μεταφέρονται από τα κλασικά media και πηγαίνουν προς το digital. Αυτή είναι η μια τάση. Η δεύτερη τάση είναι ότι υπάρχει πάρα πολύ μεγάλη ανάπτυξη μέσα από το e-commerce. Μεγάλο κομμάτι επομένως των αγορών που κάνουμε σαν Έλληνες, είναι πάνω από το 30% αυτή τη στιγμή, και πραγματοποιείται μέσα από ηλεκτρονικό εμπόριο».