Home > Νέα > Η διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης συγχαίρει του μαθητές του 1ου και 2ου Δημοτικού Σχολείου Δράμας για το ρεκόρ Γκίνες

Η διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης συγχαίρει του μαθητές του 1ου και 2ου Δημοτικού Σχολείου Δράμας για το ρεκόρ Γκίνες

 

Η διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

συγχαίρει του μαθητές του 1ου και 2ου

Δημοτικού Σχολείου Δράμας για το ρεκόρ Γκίνες

 

 

ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ της εκφράζει η διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δράμας, με δελτίο Τύπου που έδωσε χθες στη δημοσιότητα, σχετικά με την κατάρριψη του ρεκόρ Γκίνες, που αφορούσε την ταυτόχρονη συμμετοχή 418 μαθητών σε ομάδες των 4 ατόμων και την επιτυχή ολοκλήρωση μιας παρτίδας του επιτραπέζιου παιχνιδιού «Γκρινιάρης», στον προαύλιο χώρο των δύο μονάδων, από το 1ο και 2ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας.

Όπως τονίζεται, «η εν λόγω δράση εντάσσεται στα καινοτόμα προγράμματα που εκπονούν οι εκπαιδευτικοί των δύο σχολικών μονάδων στο πλαίσιο του «ανοίγματος» του σχολείου προς την ευρύτερη κοινωνία. Πέρα από τη χαρά της συμμετοχής των παιδιών σε μια ομαδική προσπάθεια κατάκτησης ενός συλλογικού στόχου, απώτερη επιδίωξη του παιδαγωγικού εγχειρήματος αποτέλεσε η καλλιέργεια των αρχών της συνεργατικότητας, της δημοκρατικότητας και της ευγενούς άμιλλας μεταξύ των μαθητών των δύο σχολικών μονάδων. Τα παιδιά των δύο σχολείων, επίσης, είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε μία εγγύτητα ανάπτυξης διαπροσωπικών σχέσεων, καθώς και να γνωρίσουν την αξία των παραδοσιακών επιτραπέζιων παιχνιδιών σε αντιδιαστολή με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια της σύγχρονης τεχνολογίας».

Όπως επισημαίνεται από την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, «η συμμετοχή, αλλά και η διάκριση του σχολείου σας, αποδεικνύει στην πράξη ότι η συνεργασία εμπνευσμένων εκπαιδευτικών και φιλομαθών εκπαιδευόμενων θέτει υψηλούς στόχους, που με τη συντονισμένη προσπάθεια όλων των συμμετεχόντων  θέτει νέα υψηλά επίπεδα απόδοσης για το παρεχόμενο εκπαιδευτικό έργο και υπογραμμίζει την ουσία της εκπαίδευσης, δηλαδή την μετατροπή της στείρας μετάδοσης γνώσεων σε ουσιαστική παιδεία και μόρφωση. Ελπίζουμε, αυτές οι διακρίσεις σας να αποτελέσουν εφαλτήριο για τους/τις μαθητές/τριες και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου σας, αλλά και της εκπαίδευσης γενικότερα για να συμμετέχουν σε αντίστοιχα προγράμματα και δράσεις».