Home > νέα > Προϊστάμενος Κυκλοφορίας ΟΣΕ ΑΜΘ «Κάθε παραβίαση σιδηροδρομικής διάβασης μπορεί να είναι θανατηφόρα»

Προϊστάμενος Κυκλοφορίας ΟΣΕ ΑΜΘ «Κάθε παραβίαση σιδηροδρομικής διάβασης μπορεί να είναι θανατηφόρα»

Προϊστάμενος Κυκλοφορίας ΟΣΕ ΑΜΘ

«Κάθε παραβίαση σιδηροδρομικής

διάβασης μπορεί να είναι θανατηφόρα»

 

Έκκληση για τήρηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας κατά το πέρασμα από τις σιδηροδρομικές διαβάσεις απηύθυνε ο προϊστάμενος της Υπηρεσίας Κυκλοφορίας ΟΣΕ Μακεδονίας – Θράκης, Χρήστος Τούρτας.

Ο κ.Τούρτας μίλησε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ για το δυστύχημα που συνέβη παρότι η διάβαση ήταν φυλασσόμενη.

«Οι μπάρες ήταν κατεβασμένες, υπήρχαν ηχοφωτεινά σήματα και το σήμα STOP. Κάθε παραβίαση μπορεί να είναι θανατηφόρα, διότι δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί», σημείωσε.

Όπως εξήγησε από τη στιγμή που κατεβαίνουν οι μπάρες, το τρένο περνάει μέσα στα επόμενα 60 έως 90 δευτερόλεπτα και πως το σύστημα ενεργοποιείται από τους τροχούς.

Ανέφερε ακόμη πως είναι πολύ δύσκολο για το μηχανοδηγό να σταματήσει ακόμη κι αν αντιληφθεί κάτι στις ράγες.

«Απαιτούνται περισσότερα από 500 μέτρα και έως 1,2 χλμ για να σταματήσει το τρένο, ανάλογα με την ταχύτητα που έχει αναπτύξει. Είναι αδύνατο να αποφευχθεί η σύγκρουση, ακόμη και εάν ο οδηγός αντιληφθεί εμπόδιο στις ράγες. Το τρένο έχει 250 τόνους, ενώ ο τρόπος πέδησης είναι συγκεκριμένος, προβλέποντας χρονικά διαστήματα και διαστήματα απόστασης για να σταματήσει», συμπλήρωσε.

Ο ίδιος έκανε γνωστό πως οι φυλασσόμενες διαβάσεις στη Μακεδονία και τη Θράκη ανέρχονται σε ποσοστό 70% του συνόλου των διαβάσεων.

Ταυτόχρονα σημείωσε πως στις υπόλοιπες αφύλακτες ισόπεδες διαβάσεις υπάρχει και στις δύο πλευρές του δρόμου το σήμα STOP.

«Πρέπει να σταματάμε κάθε φορά που συναντούμε σιδηροδρομική γραμμή και να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί ανάλογα με την ορατότητα, διότι σε αρκετές περιπτώσεις υπάρχουν δέντρα, κλαδιά ή άλλα εμπόδια», υπογράμμισε.