Home > νέα > Παρουσιάστηκε χθες η νέα εφαρμογή Novoville του Δ. Δράμας- Θα δέχεται από αιτήματα έκδοσης πιστοποιητικών μέχρι αναφορές προβλημάτων στο Δ. Δράμας

Παρουσιάστηκε χθες η νέα εφαρμογή Novoville του Δ. Δράμας- Θα δέχεται από αιτήματα έκδοσης πιστοποιητικών μέχρι αναφορές προβλημάτων στο Δ. Δράμας

Παρουσιάστηκε χθες η νέα εφαρμογή Novoville του Δ. Δράμας

Θα δέχεται από αιτήματα έκδοσης

πιστοποιητικών μέχρι αναφορές

προβλημάτων στο Δ. Δράμας

Αναφορές για καμένες λάμπες, λακκούβες, σκουπίδια αλλά και αιτήματα που αφορούν τους πολίτες

 

 

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ χθες το βράδυ, σε ζωντανή διαδικτυακή μετάδοση, η νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα που αποκτά ο Δήμος Δράμας, Novoville, η οποία προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων.

Η πλατφόρμα της Novoville για κινητά τηλέφωνα, εξυπηρετεί τους πολίτες για διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία της πόλης, καθώς και για την έκδοση πιστοποιητικών. Για παράδειγμα, δημότης ή επισκέπτης του Δήμου έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που συναντά στην καθημερινότητα του, όπως π.χ. καμένες λάμπες, λακκούβες στο οδόστρωμα, κλπ., μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την δημοτική συνδρομή. Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί το Δήμο όλα τα αιτήματα που τον αφορούν.

Η πλατφόρμα Novoville, παρουσιάστηκε επίσημα το βράδυ της Δευτέρας 21 Δεκεμβρίου, από το δήμαρχο Δράμας Χριστόδουλο Μαμσάκο και τον αντιδήμαρχο Διοικητικών Υπηρεσιών, Προγραμματισμού – Αναπληρωτή Δημάρχου Μιχάλη Τάσσου.

Μετά από τις ομιλίες του δημάρχου και του αντιδημάρχου, ακολούθησε σύντομη παρουσίαση της λειτουργίας της πλατφόρμας από τον κ. Ηρακλή Μπουραντά, COO & Συνιδρυτή της Novoville.

Novoville

Τι είναι η πλατφόρμα Novoville

Η πλατφόρμα Novoville, συνεισφέρει στην επίλυση των καθημερινών προβλημάτων του δημότη και επισκέπτη του Δήμου, καθώς και στην απλοποίηση της επικοινωνίας μεταξύ Δήμου και πολιτών, που βρίσκονται στο επίκεντρο των προσπαθειών της δημοτικής αρχής.

Προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία της πόλης, καθώς και για την έκδοση πιστοποιητικών. Ο δημότης ή επισκέπτης του Δήμου έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που συναντά στην καθημερινότητα του, όπως π.χ. καμένες λάμπες, λακκούβες στο οδόστρωμα, ογκώδη αντικείμενα, μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την δημοτική συνδρομή. Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί το Δήμο όλα τα αιτήματα που τον αφορούν.

Μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville, ο δημότης μπορεί μέσα από 4 απλά βήματα, να στείλει το αίτημά του στο Δήμο Δράμας: 1. Επιλογή τοποθεσίας, 2. Επιλογή κατηγορίας αιτήματος, 3. Προσθήκη φωτογραφίας, 4. Αποστολή του αιτήματος στο Δήμο.

Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, ενώ ο δημότης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματος μέχρι την οριστική του διευθέτηση.

Παράλληλα, μέσω της εφαρμογής, οι δημότες μπορούν να ενημερώνονται άμεσα για όλες τις ανακοινώσεις και εκδηλώσεις του Δήμου, αλλά και για τα νέα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας ή για έκτακτα περιστατικά.

Οι υπηρεσίες του Δήμου Δράμας, από την άλλη πλευρά, έχουν πραγματική εικόνα των ζητημάτων της πόλης, μπορούν να προγραμματίσουν καλύτερα τις εργασίες τους και κυρίως είναι υπόλογες για το έργο και την ανταπόκριση τους προς του πολίτες.

Χρήσιμα τηλέφωνα και συχνές ερωτήσεις ανανεώνονται ζωντανά και είναι διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής, αναδεικνύοντας την σε ένα ολοκληρωμένο εργαλείο επικοινωνίας και ενημέρωσης του δημότη/επισκέπτη.

Εναλλακτικά, οι δημότες μπορούν να επικοινωνούν τηλεφωνικά με το Δήμο για τα αιτήματά τους, καλώντας στο 15180.

Μαμσάκος:  Άμεσο και σύγχρονο κανάλι επικοινωνίας

Σε δήλωση του σχετικά με την παρουσίαση της πλατφόρμας Novoville, ο δήμαρχος Δράμας κ. Μαμσάκος τόνισε ότι, «Ο Δήμος μας συνεχίζει να πρωτοπορεί αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών και την άμεση αντιμετώπιση των ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία της πόλης μας. Παράλληλα, η πλατφόρμα Novoville προσφέρει ένα νέο άμεσο και σύγχρονο κανάλι επικοινωνίας και διάδρασης μεταξύ Δήμου και δημοτών, ιδιαίτερα σημαντικό κατά τη διάρκεια των μέτρων κατά της πανδημίας, αλλά και μετά από αυτή. Ελπίζουμε ότι οι συμπολίτες μας θα αγκαλιάσουν αυτή την καινοτομία και θα βοηθήσουν τις δημοτικές υπηρεσίες να καταγράψουν και να επιλύσουν κάθε πρόβλημα που δυσχεραίνει την καθημερινότητα του τόπου μας, με σκοπό να κάνουμε ακόμα ένα βήμα προς την βελτίωση της ποιότητας ζωής στο Δήμο μας».

Τάσσου: Ο Δήμος Δράμας καινοτομεί

Σε δήλωσή του, ο αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών, Προγραμματισμού – Αναπληρωτής Δημάρχου Μιχάλης Τάσσου, από την πλευρά του, τόνισε: «Σε μία ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο για όλους, ο Δήμος Δράμας καινοτομεί και εκσυγχρονίζει τις δημοτικές υπηρεσίες με την λειτουργία της πλατφόρμας Novoville, για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των δημοτών και επισκεπτών του Δήμου μας. Στόχος μας είναι να προωθήσουμε την εφαρμογή Novoville ώστε να τη γνωρίσουν όλοι οι δημότες μας και να καταστεί το νέο σύγχρονο εργαλείο που θα επιλέγουν για την καθημερινή επικοινωνία-επαφή τους με το Δήμο σε όλα τα επίπεδα».