Home > Νέα > Διαδικτυακά κάλαντα από Κερασούντα και Θράκη από το Μουσικό Σχολείο Δράμας-Δηλώσεις στον «Π.Τ.» του διευθυντή του Μουσικού Σχολείου Δράμας

Διαδικτυακά κάλαντα από Κερασούντα και Θράκη από το Μουσικό Σχολείο Δράμας-Δηλώσεις στον «Π.Τ.» του διευθυντή του Μουσικού Σχολείου Δράμας

Δηλώσεις του διευθυντή του Μουσικού Σχολείου Δράμας στον «Π.Τ.»

Διαδικτυακά κάλαντα από Κερασούντα

και Θράκη από το Μουσικό Σχολείο Δράμας

Ν. Γιαμαλής: Δύσκολη διαδικασία – Παλεύουμε με τις κοτρώνες…

 

 

Του Θανάση Πολυμένη

ΔΥΟ πολύ ενδιαφέροντα βίντεο με κάλαντα από την Κερασούντα του Πόντου, αλλά και τη Θράκη, έχει ανεβάσει στο διαδικτυακό του προφίλ, το Μουσικό Σχολείο Δράμας.  Και τα δύο βίντεο, έχουν γίνει από τους μαθητές που συμμετέχουν στη Χορωδία Παραδοσιακής Μουσικής σε διεύθυνση και διδασκαλία εξ αποστάσεως από τον κ. Νικόλαο Στεφανάκη.

Ο «Πρωινός Τύπος», μίλησε με το διευθυντή του Μουσικού Σχολείου Δράμας κ. Γιαμαλή, ο οποίος αναφέρθηκε στη δημιουργία των δύο βίντεο, ο οποίος μας εξήγησε ότι πρόκειται για μια τρομερά δύσκολη δουλειά, η οποία χρειάστηκε πενταπλάσιο χρόνο από όσο θα χρειαζόταν, αν επρόκειτο για μια ζωντανή συναυλία.

Όπως εξηγεί στον «Π.Τ.» ο κ. Γιαμαλής, «η ιδέα ξεκίνησε μέσα από το κλίμα των τελευταίων γεγονότων με τα κλειστά σχολεία και το μάθημα εξ αποστάσεως. Σκεφτήκαμε ότι δεν πρέπει να μείνουμε άπραγοι. Πρέπει να λειτουργήσουμε κι εμείς και να κάνουμε κάποια βίντεο με κάλαντα».

Ο ίδιος, αναφερόμενος στη διαδικασία, μας λέει ότι «ο κάθε μαθητής τράβηξε μόνος του ένα δικό του βίντεο με τα κάλαντα που έπρεπε να πει, το κομμάτι του και στη συνέχεια το έστειλε στο σχολείο. Στη συνέχεια, κάναμε το μοντάζ, επάνω σε μια μουσική που είχαμε ήδη ετοιμάσει. Ήταν μια πολλή δύσκολη παραγωγή, αλλά πιστεύω ότι καταφέραμε να στείλουμε ένα δυνατό μήνυμα με τα κάλαντα προς όλο τον κόσμο. Για να πω την αλήθεια, μας πήρε πενταπλάσιο χρόνο από ότι αν επρόκειτο για μια ζωντανή συναυλία».

Στην ερώτηση αν αυτό θα μπορούσε να γίνει διαδικτυακά, με την έννοια αν ήταν όλοι μαζί συνδεδεμένοι ταυτόχρονα, ο κ. Γιαμαλής εξήγησε ότι «δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα στην Ελλάδα. Οι ταχύτητες του ίντερνετ, δεν δίνουν τη δυνατότητα άμεσης απόκρισης. Όταν τραγουδάνε όλοι μαζί, ακούγεται ο ένας εδώ κι ο άλλος εκεί. Χρειάζονται μεγάλες ταχύτητες, αλλά είναι τρομερά δύσκολο να γίνει. Παλεύουμε με τις κοτρώνες ουσιαστικά».

Ερωτώμενος για το πώς διεξάγονται τα τηλεμαθήματα εξ αποστάσεως, ο ίδιος σημειώνει ότι αν και δύσκολη η διαδικασία, παρ’ όλα αυτά, «η συμμετοχή είναι 100%. Η ανταπόκριση από γονείς και μαθητές είναι μεγάλη. Είναι τρομερό αυτό που συμβαίνει, δεν έχει ξαναγίνει. Φανταστείτε ότι, οι απόντες που έχω κάθε μέρα, είναι λιγότεροι από όταν είχαμε δια ζώσης μαθήματα. Σε άλλες περιπτώσεις είχαμε μέχρι και 30 απουσίες καθημερινά, τώρα φτάσαμε να έχουμε 10-15 απόντες. Και αυτές οι περισσότερες λόγω μη σύνδεσης στο ίντερνετ. Και μάλιστα, όταν συνδέονται και δεν έχει συνδεθεί ο καθηγητής, τηλεφωνούν αμέσως στο σχολείο για να μπει ο καθηγητής να κάνει το μάθημα».

Κλείνοντας, επισημαίνει ακόμα ότι, «αν και δεν αναπληρώνεται βέβαια το δια ζώσης μάθημα με το διαδικτυακό, έχω να ομολογήσω πάντως, ότι, γενικά πήγαμε καλά. Αν είναι καλό αυτό ή όχι, δεν είναι δικό μου θέμα».

https://youtu.be/D9pUOQjheMk

MOYSIKO SXOLEIO DRAMAS