Μετά από έργα αποκατάστασης που ξεκίνησαν …
Σε ποια σημεία έπεσε άσφαλτος
και που αναμένονται νέα έργα
στο δρόμο Δράμας – Αμφίπολης
ΜΕΤΑ ΑΠΟ έντονες διαμαρτυρίες, κυρίως του πρώην δημάρχου Δράμας κ. Θωμά Μαργαρίτη και αλληλογραφίας του ιδίου με τον αντιπεριφερειάρχη Σερρών κ. Ιωάννη Μωυσιάδη, αλλά και αρθρογραφίας στον τοπικό Τύπο της Δράμας, ξεκίνησαν στα τέλη Μαΐου 2017, διάφορα έργα αποκατάστασης μερικών τμημάτων, της οδού Δράμας – Αμφιπόλεως.
Όπως είναι γνωστό, ο συγκεκριμένος δρόμος προς την Αμφίπολη, που είναι και η μοναδική διέξοδος της Δράμας προς την Εγνατία Οδό για Θεσσαλονίκη και Αθήνα, βρίσκεται σε άσχημη κατάσταση.
Στην αρθρογραφία του, ο κ. Μαργαρίτης, έχει επισημάνει ότι το τμήμα από τη Μαυρολεύκη μέχρι και την Παλαιοκώμη, μήκους 30 χιλιομέτρων, είναι αυτό που αντιμετωπίζει τα μεγαλύτερα προβλήματα. Λακκούβες, «βυθισμένα» και «καθισμένα» τμήματα, ενώ σε κάποια σημεία οι οδηγοί αναγκάζονται να μπουν ακόμα και στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας προκειμένου να αποφύγουν μεγάλες λακκούβες.
Προς το παρόν λοιπόν, και μετά από όλη αυτή την προσπάθεια, σε δύο σημεία έγιναν σημαντικές παρεμβάσεις, όπου μάλιστα ξηλώθηκε το οδόστρωμα και στρώθηκε εξ’ αρχής νέος ασφαλτοτάπητας.
Το ένα τμήμα είναι περίπου στα 10 μέτρα μετά την Παλαιοκώμη και πριν από τη διασταύρωση της οδού Δράμας – Αμφιπόλεως προς Σέρρες, και το άλλο τμήμα είναι ένα κομμάτι περίπου 100 μέτρων μετά το Ροδολίβος. Ο «Πρωινός Τύπος» βρέθηκε στα σημεία αυτά και τα φωτογράφησε.
Στο μεταξύ, σύμφωνα με πληροφορίες, στο επόμενο χρονικό διάστημα θα γίνει μια νέα ασφαλτόστρωση περίπου 900 μέτρων στον κόμβο της Νέας Μπάφρας, όπου πρόκειται για ένα από τα χειρότερα σημεία του οδοστρώματος, ενώ σύντομα θα υπάρξουν και άλλες παρεμβάσεις σε διάφορα άλλα σημεία. Ο κόμβος της Νέας Μπάφρας αναμένεται να είναι έτοιμος κατά το τέλος του Ιουνίου. Όσον αφορά τη διαγράμμιση των ασφαλτοστρωμένων τμημάτων, αυτά θα γίνουν πιθανόν με νέα δημοπράτηση.