Home > Πρώτο Θέμα > Έρχονται νέοι κυκλικοί κόμβοι σε δύσκολες διασταυρώσεις στην περιοχή της Π.Ε. Δράμας

Έρχονται νέοι κυκλικοί κόμβοι σε δύσκολες διασταυρώσεις στην περιοχή της Π.Ε. Δράμας

Έρχονται νέοι κυκλικοί κόμβοι

σε δύσκολες διασταυρώσεις

στην περιοχή της Π.Ε. Δράμας

► Πέρασε από την Ο.Ε. της ΠΑΜΘ το έργο για τον κυκλικό κόμβο στη ΣΟΦΤΕΞ

► Αντιπεριφερειάρχης: «Στόχος μας είναι μέχρι το 2023 να εξαλείψουμε όλα τα φανάρια στην ευθύνη της Π.Ε. Δράμας»

► Νέοι κυκλικοί κόμβοι στα φανάρια της ΒΙ.ΠΕ., στη διασταύρωση Μυλοποτάμου και στη διασταύρωση Μικροχωρίου

 

 

Του Θανάση Πολυμένη

ΣΤΟ ΘΕΜΑ της κατασκευής νέων κυκλικών κόμβων στη Δράμα, αναφέρθηκε χθες με δηλώσεις του ο αντιπεριφερειάρχης Δράμας κ. Γιώργος Παπαδόπουλος. Μιλώντας στα τοπικά μέσα ενημέρωσης, ο κ. Παπαδόπουλος ανέφερε ότι στόχος της Π.Ε. Δράμας, είναι να ολοκληρωθούν ή τουλάχιστον να έχουν ξεκινήσει τα έργα, σε άλλους τέσσερις κυκλικούς κόμβους, που είναι στην ευθύνη της.

Ο ένας απ’ αυτούς είναι στη διασταύρωση του νότιου περιφερειακού δρόμου με την έξοδο του άξονα προς Θεσσαλονίκη στο ύψος της ΣΟΦΤΕΞ, ο οποίος πέρασε από την Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας ΑΜΘ, ο δεύτερος είναι στη διασταύρωση του δρόμου Δράμας – Προσοτσάνης στη Βιομηχανική Περιοχή, ο τρίτος στα φανάρια της διασταύρωσης Μυλοποτάμου επί του νότιου περιφερειακού και ο τέταρτος στη διασταύρωση του Μικροχωρίου.

Κόμβος ΣΟΦΤΕΞ

Αναλυτικότερα σε δηλώσεις του στα τοπικά μέσα ενημέρωσης χθες ο κ. Παπαδόπουλος, αναφερόμενος στο ζήτημα της κατασκευής νέων κυκλικών κόμβων που είναι στην ευθύνη της Περιφερειακής Ενότητας Δράμας, αναφέρθηκε στην ολοκλήρωση των εργασιών στον κόμβο Ξηροποτάμου και σημείωσε ότι, «τελειώνοντας το έργο του κυκλικού κόμβου Ξηροποτάμου, μπήκαμε πλέον στη διαδικασία και έχουμε πάρει ήδη την έγκριση της Οικονομικής Επιτροπής, για την κατασκευή του νέου κυκλικού κόμβου, στο ύψος των φαναριών της ΣΟΦΤΕΞ. Εκεί όπου διασταυρώνεται το δίκτυο προς Θεσσαλονίκη με το νότιο περιφερειακό της πόλης».

Ο κ. Παπαδόπουλος σημείωσε ότι έχει διασφαλιστεί το ποσό των 900.000 ευρώ και τόνισε ότι, «με βάση τις διαδικασίες, ο ανάδοχος αναμένεται να αναδειχθεί το Πάσχα του 2022. Ότι έγινε αντίστοιχα και στον κόμβο του Ξηροποτάμου, με στόχο να συμπτύξουμε τον κατασκευαστικό χρόνο, ώστε να προλάβουμε το χειμώνα του 2022. Άρα και εκείνο δρομολογήθηκε και έχουν δεσμευτεί τα ποσά».

Komvos Xiropotamou 03

Κόμβος στη ΒΙ.ΠΕ.

Διευκρίνισε ακόμα ο ίδιος, ότι, «στόχος μας είναι να εξαλείψουμε όλα τα φανάρια στα οποία έχουμε εμείς την ευθύνη ως Περιφέρεια και ήδη έχουμε ξεκινήσει τον σχεδιασμό για τον επόμενο κυκλικό κόμβο στα φανάρια της Βιομηχανικής Περιοχής Δράμας. Εκεί όπου διασταυρώνεται το επαρχιακό δίκτυο προς Προσοτσάνη».

Ο κ. Παπαδόπουλος είπε ότι, «μέσα στην εβδομάδα κάναμε δύο συσκέψεις για να δούμε τις διαστάσεις του νέου κυκλικού κόμβου. Αυτή την ώρα βρισκόμαστε σε μια φάση να δούμε τους ιδιοκτήτες γύρω από το έργο και το  ευχάριστο είναι ότι, οι περισσότερες απ’ αυτές τις εκτάσεις ανήκουν στο δημόσιο. Αυτό σημαίνει ότι θα είναι πιο εύκολο, από τα σημεία που έχουμε εμπλοκή ιδιωτικών περιουσιών λόγω απαλλοτριώσεων».

Κόμβος Μυλοποτάμου και Μυλοποτάμου

Ο τρίτος στη σειρά κυκλικός κόμβος για να πάρει το «δρόμο» του, είναι αυτός στην περιοχή Μυλοποτάμου στα φανάρια και στο δρόμο προς Σέρρες και ο τέταρτος που θα πάρει σειρά, θα είναι αυτός στη διασταύρωση του νότιου περιφερειακού με το δρόμο προς το Μικροχώρι.

Ο κ. Παπαδόπουλος σημείωσε χαρακτηριστικά ότι, «έχουμε σχεδιάσει ώστε μέχρι το 2023 να προχωρήσουμε στην υλοποίηση όλων αυτών των κυκλικών κόμβων, έτσι ώστε να μπορέσουμε να εξαλείψουμε όλα αυτά τα φανάρια των διασταυρώσεων. Έχει αποδειχθεί στο παρελθόν, ότι όλα αυτά τα φανάρια έχουν δημιουργήσει ατυχήματα και μάλιστα θανατηφόρα. Και όλα αυτά γίνονται στα πλαίσια του μέτρου της οδικής ασφάλειας».

Κυκλικός κόμβος ΑΙΜΟΥ και ανισόπεδη διάβαση

Σε ερώτηση του «Πρωινού Τύπου» αναφορικά με το ζήτημα του κυκλικού κόμβου επί της οδού 1ης Ιουλίου στο ύψους του ΑΙΜΟΥ και την ανισόπεδη διάβαση στη σιδηροδρομική γραμμή, σε ποιο σημείο βρισκόμαστε όσον αφορά το έργο αυτό, ο κ. Παπαδόπουλος απάντησε:

«Αντίστοιχα, του ΑΙΜΟΥ και της ανισόπεδης διάβασης στη σιδηροδρομική γραμμή, αυτή την στιγμή το έργο βρίσκεται στη δημιουργία κτηματολογικών πινάκων, στις αποζημιώσεις που πρέπει να δοθούν και μάλιστα οι αποζημιώσεις αγγίζουν τα 43 στρέμματα».

Όπως είπε χαρακτηριστικά, «είναι ένα έργο που προχωράει, διασφαλίστηκε η χρηματοδότηση μέσω του ΕΣΠΑ – Οδική Ασφάλεια. Εκεί θα γίνουν τρεις κυκλικοί κόμβοι».