Home > Νέα > Καταγγελία του Συλλόγου Πολυτέκνων Δράμας για την κατάργηση μειωμένου εισιτηρίου των Πολυτέκνων από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ-Αναφορά στη βουλή από το βουλευτή Δράμας Θ. Ξανθόπουλο

Καταγγελία του Συλλόγου Πολυτέκνων Δράμας για την κατάργηση μειωμένου εισιτηρίου των Πολυτέκνων από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ-Αναφορά στη βουλή από το βουλευτή Δράμας Θ. Ξανθόπουλο

Αναφορά στη βουλή από το βουλευτή Δράμας Θ. Ξανθόπουλο

Καταγγελία του Συλλόγου Πολυτέκνων Δράμας

για την κατάργηση μειωμένου εισιτηρίου

των Πολυτέκνων από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

 

 

ΑΝΑΦΟΡΑ στη Βουλή κατέθεσε ο βουλευτής Δράμας του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Θεόφιλος Ξανθόπουλος, προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, την επιστολή – καταγγελία του Συλλόγου Πολυτέκνων Ν. Δράμας, «Ο Άγιος Στυλιανός», με θέμα την  «Κατάργηση του Μειωμένου εισιτηρίου των Πολυτέκνων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ».

Όπως αναφέρεται στην επιστολή, η «ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. στο πλαίσιο εφαρμογής του ν. 3920/2011, που αναφέρεται στην εξυγίανση, αναδιάρθρωση και ανάπτυξη των αστικών συγκοινωνιών, επέλεξε να πλήξει τους πολύτεκνους (γονείς και παιδιά), με την κατάργηση της εκπτώσεως 50% στα εισιτήρια των δρομολογίων Αθήνα – Θεσσαλονίκη και αντίστροφα, με το νέο τρένο «ασημένιο βέλος!!!».

«Όπως γνωρίζετε ο Νομός Δράμας εδώ και είκοσι πλέον χρόνια συνεχώς φθίνει σε υποδομές και κυρίως στις συγκοινωνίες με την κατάργηση της Σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολης και την απομόνωσή της από την Εγνατία οδό. Οι πολύτεκνες οικογένειες βιώνουν πρώτες την ανεργία, την ακριβεία και την αύξηση των τιμών σε κάθε αγαθό ή υπηρεσία του Κράτους», τονίζεται στην επιστολή του Συλλόγου που έχει εγγεγραμμένα μέλη δύο χιλιάδες τριακόσιες (2.300) πολύτεκνες οικογένειες

Ο Σύλλογος  της Δράμας τονίζει επίσης στην επιστολή του ότι πολλές αποφάσεις της κυβέρνησης έχουν αντιπολυτεκνικό χαρακτήρα και απαιτεί την άμεση παρέμβαση του υπουργού, προκειμένου να αποκατασταθεί η αδικία που έγινε σε βάρος των πολυτέκνων, να διατηρηθεί το, επί 8 δεκαετίες περίπου, υφιστάμενο καθεστώς της έκπτωσης 50% στα εισιτήρια των πολυτέκνων (γονέων και παιδιών) και στα δρομολόγια Αθήνα– Θεσσαλονίκη και αντίστροφα, με το νέο τρένο «ασημένιο βέλος» και να μην καταργηθεί ένα ακόμη από τα ελάχιστα εναπομείναντα δημογραφικά κίνητρα!