Η περίπτωση της οδού Βασ. Ηρακλείου στην περιοχή του Αγ. Παντελεήμονα
Πολλά τα παράπονα από
τα έργα του δικτύου
φυσικού αερίου στη Δράμα
Ερωτηματικά δημοτών γιατί ο Δήμος δεν διευθετεί καταστάσεις
Του Θανάση Πολυμένη
ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ που καθημερινά προκύπτουν από τα έργα του δικτύου φυσικού αερίου στην πόλη της Δράμας είναι πολλά. Σε διάφορα σημεία, έχουν παρατηρηθεί καταστάσεις, οι οποίες έχουν φτάσει συνδημότες μας στα όριά τους.
Λακκούβες που δεν κλείνουν, που παραμένουν ανοικτές χωρίς λόγο για μεγάλα χρονικά διαστήματα, παράπονα που δεν βρίσκουν ευήκοα ώτα και παραμονή αμμοχάλικων ή ακόμα και μπαζών σε πάρκα και γειτονιές που δεν θα έπρεπε να βρίσκονται εκεί.
Αρκετοί συμπολίτες μας έχουν απευθυνθεί στο Δήμο Δράμας, ο οποίος αν και δεν έχει την ευθύνη των έργων, παρ’ όλα αυτά θα μπορούσε να ζητήσει την άμεση διευθέτηση της όλης κατάστασης από τον ανάδοχο του έργου.
Γενικώς, όπως εξομολογούνται στον «Πρωινό Τύπο» συμπολίτες μας, «η όλη κατάσταση είναι δύσκολη, μας έχουν φέρει στα όριά μας και ο Δήμος δεν απαντά στις καταγγελίες που έχουμε κάνει».
Σε επικοινωνία που είχε χθες ο «Πρωινός Τύπος» με αρμοδίους από το Δήμο Δράμας, μας είπαν ότι επειδή το έργο διεξάγεται από τη ΔΕΔΑ και τον ανάδοχο που το έχει αναλάβει, ο Δήμος δεν μπορεί να επεμβαίνει και να διευθετεί καταστάσεις. Μάλιστα και οι ίδιοι απευθύνονται στους διευθυντές έργου που βρίσκονται είτε στην Αθήνα (που έχει τη γενική διεύθυνση έργων σε όλη την Ελλάδα), είτε στον διευθυντή έργου Δράμας – Ξάνθης που έχει έδρα την Ξάνθη.
Σε γενικότερο επίπεδο πάντως, σε αρκετές περιοχές στην πόλη της Δράμας παρουσιάζονται προβλήματα. Όμως από τις περιοχές που έχουν παρατηρηθεί οι περισσότερες δυσκολίες, είναι στην περιοχή της οδού Βασ. Ηρακλείου και Καποδιστρίου.
Συμπολίτης μας που κατοικεί στην περιοχή, μας μιλάει για την κατάσταση που επικρατεί εκεί και αναφέρεται κυρίως στο θέμα με τα αμμοχάλικα που είχαν αρχικά … παρκάρει στο δρόμο αλλά και σε μέρος του πάρκου. Μάλιστα, από την εναπόθεση των αμμοχάλικων έχει καταστραφεί και ο μηχανισμός του αυτόματου ποτίσματος από την πλευρά του δρόμου.
Ο ίδιος, έχει προσπαθήσει να επικοινωνήσει με διάφορους τρόπους με το Δήμο, όμως δεν έχει τύχει απαντήσεων. Όπως μας λέει, κάποια στιγμή ανέβασε τα παράπονά του στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Novovil για παράπονα προς το Δήμο, ενώ έχει στείλει ακόμα και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο με φωτογραφίες και άλλα, παρ’ όλα αυτά ούτε από εκεί πήρε κάποιες απαντήσεις.
Κάποια στιγμή, αναγκάστηκε να καλέσει ακόμα και την Τροχαία Δράμας για να καταγράψει την κατάσταση, για το αν υπάρχει σχετική άδεια για την εναπόθεση αμμοχάλικων, παρ’ όλα αυτά ούτε και από εκεί βγήκε άκρη, καθώς ο αστυνομικός του έδειξε μόνο ένα χάρτη της διαδρομής του δικτύου, χωρίς να γνωρίζει και ο ίδιος αν υπήρχε σχετική άδεια. Μετά απ’ αυτό, την επόμενη μέρα, ακολούθησε μια υποτυπώδης σήμανση ότι εκτελούνται έργα, χωρίς ιδιαίτερα μέτρα ασφαλείας, που επιβάλει ο νόμος παρά την κλήση της Τροχαίας.
Αφού κάποια στιγμή απομακρύνθηκαν ορισμένες ποσότητες από τα αμμοχάλικα, ακολούθησε η κατάληψη του δρόμου από μπάζα από τα έργα του δικτύου φυσικού αερίου. Πρόκειται για μπάζα τα οποία βγαίνουν από τις εκσκαφές και τα οποία δεν μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν και πρέπει να οδεύουν στον κατάλληλο χώρο αποθήκευσης και ανακύκλωσης που υπάρχει. Παρ’ όλα αυτά, τα μπάζα αφήνονται εκεί για μεγάλο διάστημα και κατά καιρούς παραλαμβάνονται για την ανακύκλωση, ενώ στη συνέχεια … «εμπλουτίζονται» και πάλι!
Όπως επισημαίνει στον «Πρωινό Τύπο» ο συνδημότης μας, σε πολλά σημεία του έργου, αλλά και στη συγκεκριμένη περιοχή, δεν τηρούνται ούτε μέτρα ασφαλείας, ούτε όμως και ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας. Οι κίνδυνοι για τους συμπολίτες μας και τα παιδιά, είναι καθημερινά μεγάλοι. Αυτό που ζητάει, είναι να σταματήσει η αδιαφορία του Δήμου Δράμας, ο οποίος μπορεί να μην έχει την ευθύνη του έργου, όμως οφείλει να παρεμβαίνει με τις αρμόδιες υπηρεσίες του και να διευθετεί ορισμένες καταστάσεις.
Και οφείλουμε να πούμε ότι, η κατάσταση αυτή δεν είναι μόνο μίας εβδομάδας, ή ενός μήνα, αλλά από το χειμώνα, με αποτέλεσμα να έχουν περάσει πάνω από έξι μήνες!
Αν όλα αυτά σήμερα γίνονται σε γειτονιές της πόλης, τι θα γίνει άραγε στο κοντινό μέλλον, όταν το έργο αρχίσει να κατεβαίνει προς το κέντρο της πόλης σε δρόμους όπως Εθνικής Αμύνης, Παπανδρέου, Βεργίνας, Πατρ. Διονυσίου, Ηπείρου και άλλες;