Home > νέα > Συμμετοχή του 1ου ΕΠΑΛ Δράμας στο πρόγραμμα Erasmus+ στο Ζάγκρεπ Κροατίας

Συμμετοχή του 1ου ΕΠΑΛ Δράμας στο πρόγραμμα Erasmus+ στο Ζάγκρεπ Κροατίας

Συμμετοχή του 1ου ΕΠΑΛ Δράμας

στο πρόγραμμα

Erasmus+ στο Ζάγκρεπ Κροατίας

 

 

ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ του μέσω του προγράμματος Erasmus+ συνεχίζει με επιτυχία το 1ο ΕΠΑΛ Δράμας, το οποίο μόλις πρόσφατα επισκέφθηκε το Ζάγκρεπ στην Κροατία από 16 έως 22 Οκτωβρίου.

Το 1ο ΕΠΑΛ συμμετέχει στο πρόγραμμα Erasmus+/Δράση ΚΑ227 για τα σχολικά έτη 2021-2023, με τίτλο: «Kreatywnewibracje/CreativeVibs» και κωδικό αριθμό: «2020-1-PL01-KA227-SCH-095251».

Συντονιστικό σχολείο του προγράμματος είναι το VI Liceum Ogolnoksztalcace im Joachima Lelewela w Lodzi της Πολωνίας και χώρες συμμετοχής είναι η Ελλάδα, η Ιταλία, η Πορτογαλία και η Κροατία. Σχολείο υποδοχής ήταν το Privatna gimnazija i strukovna skola “Svijet” στο Zagreb.

Στην κινητικότητα συμμετείχαν οι μαθητές/τριες: Μιχαήλ Άγγελος Ελευθεριάδης, Πέτρος Εμπρεϊζογλου, Στυλιανός Κουρτίδης, Σταύρος Μασμανίδης, και Νικόλαος Ουρούμης. Τους μαθητές συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί Θεοδώρα Κετσετσίδου (υπεύθυνη επικοινωνίας του Προγράμματος), Σαλής Αναστάσιος (Διευθυντής του 1ου ΕΠΑ.Λ Δράμας) και Χούσανλη Αικατερίνη.

Η επόμενη συνάντηση προγραμματίστηκε να υλοποιηθεί στην Πορτογαλία από τις 12 έως και 18 Μαρτίου 2023 με θέμα «Δημιουργικότητα μέσα από τη μουσική».

Ο κύριος σκοπός αυτής της κινητικότητας ήταν η διαμόρφωση της δημιουργικότητας  μέσω της φωτογραφίας και του stop motion animation και οι κύριοι στόχοι της δραστηριότητας ήταν η βελτίωση των γλωσσικών δεξιοτήτων μέσω της επαφής με συνομήλικους από άλλη χώρα και η ανάπτυξη δεξιοτήτων ομαδικής εργασίας, συμμετοχής σε πολιτιστικές εκδηλώσεις οικοδόμησης γνωριμιών, φιλίας και διαπροσωπικών σχέσεων.

Επιπλέον, η ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών μέσω της φωτογραφίας και του animation καθώς και η πυροδότηση αισθητικών εμπειριών μέσω της οπτικής έκφρασης, και η εκμάθηση των μυστικών της λήψης καλών φωτογραφιών, των δημιουργικών φωτογραφικών τεχνικών, των τάσεων στο animation και των διαδικασιών και σταδίων δημιουργίας ενός animation.

Ακόμη, οι δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της κινητικότητας ήταν η παρουσίαση των βίντεο με έθιμα των χωρών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα τα οποία είχαν ετοιμάσει οι μαθητές και συνάντηση εργασίας για τους καθηγητές και η περιήγηση στην Άνω Πόλη του Ζάγκρεμπ με οδηγό την συντονίστρια της Κροατίας, ως μια υπαίθρια προετοιμασία για τα εργαστήρια φωτογραφίας.

Επίσης, εργαστήρια φωτογραφίας σε εξωτερικούς χώρους και επιλογή μιας ιστορίας που δραματοποιήθηκε μέσα από φωτογραφίες της πόλης και εργαστήρια κινουμένων σχεδίων stop-motion, κατά τη διάρκεια των οποίων οι μαθητές δημιούργησαν ένα animation επιλέγοντας υλικά και τεχνικές προσθέτοντας ήχο.

Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης και την έκθεση φωτογραφίας που φιλοξενούσε, στο εργαστήριο ζωγραφικής για τους καθηγητές και στην έκθεση “World of Robots” στο Μουσείο “Klovicevi dvori” και παρακολούθηση δραστηριοτήτων στην κεντρική πλατεία για την παγκόσμια ημέρα γραβάτας.

Επιπλέον, συμμετείχαν στην παρακολούθηση της παράστασης “Decadance” στο Εθνικό Θέατρο της Κροατίας και τέλος και επισκέφθηκαν το παραδοσιακό χωριό “Samobor” και το πάρκο “Maksimir” του Zagreb.

Το αποτέλεσμα αυτής της δραστηριότητας ήταν η δημιουργία κινούμενων σχεδίων stop-motion και έκθεσης φωτογραφίας από τους συμμετέχοντες που παρουσιάστηκε την τελευταία ημέρα της συνάντησης.

Συμμετέχοντες οργανισμοί είναι το 1ο  Επαγγελματικό Λύκειο Δράμας, GR, Αgrupamento de Escolas de Pinheiro, PT, ISISS O.Conti.Aversa (CE), IT,  VI Liceum Ogolnoksztalcace τους Joachim Lelewel στο Λοτζ, PL και  Akademicki Osrodek Inicjatyw Artystycznych, PL.