Δράση του Κέντρου Ημέρας «Πολυδεύκης
Ενημέρωση
και ευαισθητοποίηση των μαθητών
του 10ου Δημοτικού Σχολείου Δράμας
Επίσκεψη στο Δημοτικό σχολείο Κ. Νευροκοπίου
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος στις 5 Ιουνίου το Κέντρο Ημέρας Δράμας «Πολυδεύκης» – Πρόγραμμα Υπηρεσίες Νοσηλείας Κατ’ οίκον της Εταιρείας Ψυχικής Υγείας και Κοινωνικής Αποκατάστασης (Ε.Ψ.Υ.Κ.Α.), υλοποίησε δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών του 10ου Δημοτικού Σχολείου Δράμας.
Η δράση, εντάσσεται στα πλαίσια των δράσεων που διοργανώνει από αυτή την εβδομάδα η Αντιπεριφέρεια Δράμας, δια του Τμήματος Περιβάλλοντος και Υδροοικονομίας της Π.Ε. Δράμας, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Π.Ε. Δράμας και ορισμένα Δημοτικά σχολεία της πόλης μας.
Η δράση πραγματοποιήθηκε στις 2 Ιουνίου του 2023 με θέμα: «Το Περιβάλλον μας, η Ζωή μας». Στις μέρες μας, χρίζεται αναγκαία ολοένα και περισσότερο η καλλιέργεια της περιβαλλοντικής συνείδησης ήδη από τα πρώτα χρόνια της ζωής μας. Μέσω βιωματικών δραστηριοτήτων και συζήτησης, οι μαθητές από την Α’ ως την ΣΤ’ Δημοτικού ενημερώθηκαν για την διαμόρφωση μιας μόνιμης οικολογικής διαγωγής με έμπρακτη και τακτική εφαρμογή των γνώσεων, των δεξιοτήτων και των αξιών που αναγνώρισαν οι ίδιοι τους απέναντι στο περιβάλλον. Εν κατακλείδι, απώτερο σκοπό της δράσης, αποτέλεσε η καλλιέργεια της περιβαλλοντικής συνείδησης, με βλέψη οι μαθητές να σέβονται το φυσικό τους περιβάλλον, την κοινωνία και κατ’ επέκταση τον ίδιο τους τον εαυτό.
Στο Δημοτικό σχολείο Κ. Νευροκοπίου
Επίσης, το Κέντρο Ημέρας «Πολυδεύκης» της ΕΨΥΚΑ (Εταιρείας Ψυχικής Υγείας και Κοινωνικής Αποκατάστασης) πραγματοποίησε δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών στο Δημοτικό Σχολείο Κάτω Νευροκοπίου την Παρασκευή 2 Ιουνίου 2023 με στόχο την ψυχική ενδυνάμωση και την ενίσχυση συμπεριφορών που προάγουν την ανάπτυξη της προσωπικότητας και της ψυχικής υγείας των μαθητών.
Στο πλαίσιο αυτό και με σύνθημα «Γνωρίζοντας τον εαυτό μου…» πραγματοποιήθηκαν βιωματικές δραστηριότητες με σκοπό την ενίσχυση της αυτογνωσίας της εμπιστοσύνης και της ομαδικότητας των μαθητών υπό την καθοδήγηση των ειδικών της μονάδας και των εκπαιδευτικών.
Παράλληλα οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να γνωριστούν και να αλληλεπιδράσουν με ωφελούμενους της μονάδας μέσα από παιχνίδια που αναπτύσσουν δεξιότητες συνεργασίας και επικοινωνίας.
Η ανταπόκριση των μαθητών ήταν άμεση συμμετέχοντας με διάθεση και χαμόγελα, δείχνοντας μάλιστα ιδιαίτερο ενδιαφέρον να ενημερωθούν για τη λειτουργία του Κέντρου Ημέρας.