Μέχρι τις 20 Μαρτίου 2024
Δόθηκε παράταση για τις αιτήσεις
συμμετοχής των φακέλων στο διάλογο
για τον οδικό άξονα Δράμα – Αμφίπολη
ΣΤΟ ΖΗΤΗΜΑ του μεγαλύτερου ανταγωνισμού για τη δημοπράτηση του έργου του οδικού άξονα Δράμας – Αμφίπολης ποντάρει το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, σε μια προσπάθεια να προσελκύσει ακόμα περισσότερες κατασκευαστικές εταιρείες.
Όπως ανακοινώνει το Υπουργείο, ο μεγαλύτερος ανταγωνισμός είναι προς όφελος του Δημοσίου.
Υπενθυμίζεται ότι, το έργο γίνεται μέσω Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ).
Για το λόγο αυτό, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του Υπ. Υποδομών και Μεταφορών, δίνεται νέα παράταση μέχρι και τις 20 Μαρτίου και ώρα 14.00, ώστε να κατατεθούν και άλλοι Φάκελοι Συμμετοχής στο Διάλογο για τον οδικό άξονα Δράμας – Αμφίπολης (Παλαιοκώμη).
Σύμφωνα με απόφαση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, υπάρχει ανάγκη «παράτασης της ημερομηνίας υποβολής των Φακέλων Συμμετοχής στον Διάλογο για το διαγωνισμό του θέματος, ώστε να επιτευχθεί μεγαλύτερος ανταγωνισμός, προς όφελος του Δημοσίου».
Παράλληλα, όπως αναφέρεται επίσης, «δύο εκ των προεπιλεγέντων φορέων έχουν αιτηθεί παράταση της προθεσμίας υποβολής των Φακέλων συμμετοχής στον Διάλογο κατά τουλάχιστον 15 ημέρες».
Υπενθυμίζεται ότι, στον εν λόγω οδικό άξονα συνολικά 4 σχήματα (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – Μυτιληναίος, ΑΒΑΞ, Intrakat) έχουν δικαίωμα συμμετοχής.
Η διάρκεια της σύμπραξης ανέρχεται κατά μέγιστο σε 30 έτη (3 έτη κατασκευαστική περίοδος και 27 έτη συντήρησης και λειτουργίας).
Η Αναθέτουσα Αρχή, μετά την έναρξη λειτουργίας του έργου, θα καταβάλει στον «Ιδιώτη Φορέα Σύμπραξης» πληρωμές διαθεσιμότητας, που έχουν ενδεικτικά εκτιμηθεί σε καθαρά παρούσα αξία (σε τιμές 2022), στο ποσό των 200.438.675 ευρώ, πλέον ΦΠΑ.
Ο ακριβής προϋπολογισμός των πληρωμών διαθεσιμότητας που θα καταβληθούν στον Ιδιώτη Φορέα Σύμπραξης θα καθοριστεί βάσει των αποτελεσμάτων του διαλόγου.
Το έργο αφορά στην αναβάθμιση της εθνικής οδού Δράμας – Αμφίπολης, είτε με αποκατάσταση και διαπλάτυνση τμημάτων της υπάρχουσας οδού, είτε με κατασκευή εντελώς νέων τμημάτων κατά μήκος του τμήματος από Παλιοκώμη σε Μαυρολεύκη, και από Μαυρολεύκη σε Δράμα, συνολικού μήκους 43 χλμ.