Home > Νέα > Επιμόρφωση εκπαιδευτικών του 1ου Γυμνασίου Δράμας στη Βαρκελώνη μέσω Erasmus+

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών του 1ου Γυμνασίου Δράμας στη Βαρκελώνη μέσω Erasmus+

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών

του 1ου Γυμνασίου Δράμας

στη Βαρκελώνη μέσω Erasmus+

 

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η επιμόρφωση οκτώ καθηγητών του 1ου Γυμνασίου Δράμας στη Βαρκελώνη της Ισπανίας με θέμα «Διαχείριση Κρίσεων και Επιθετικότητα Μαθητών».

Η συγκεκριμένη δραστηριότητα αποτελεί μέρος του Σχεδίου Erasmus+ του σχολείου με τίτλο: «Crisis Management and student aggressiveness» που στοχεύει στη βελτίωση των διδακτικών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών, στην εφαρμογή καινοτόμων τεχνικών και μεθόδων στη διδακτική διαδικασία του σχολείου, στη βελτίωση των μαθησιακών επιδόσεων των μαθητών καθώς και στην προώθηση των αξιών της συμπεριληπτικότητας, πολυμορφίας και ανεκτικότητας.

Οι εκπαιδευτικοί Γεωργιάδου Ελισάβετ, Γρηγοριάδου Όλγα, Ριτζαλέου Ευαγγελία, Βαμβακά Ευαγγελία, Μακρή Ελένη, Ψαρράς Αθανάσιος με συντονιστές τους Κοτζαμπάση Παναγιώτη και Κύρου Δήμητρα, πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στη Βαρκελώνη κατά την περίοδο 3-10 Μαρτίου και την επιμόρφωσή τους ανέλαβε ο εκπαιδευτικός φορέας Moveu Professional Services.

Μέσω της επιμόρφωσης, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να ασκηθούν πάνω σε σύγχρονες και καινοτόμες παιδαγωγικές μεθόδους, όπως  η μουσικοθεραπεία και η παιχνιδιοποίηση και να δουλέψουν σε εργασίες πρακτικών και στρατηγικών για τη διαχείριση της επιθετικότητας των μαθητών και την ανάπτυξη της ικανότητας της ενσυναίσθησης ώστε να βελτιωθούν οι σχέσεις μεταξύ καθηγητών και μαθητών.

Επίσης, παρουσιάστηκε στους συμμετέχοντες το ισπανικό εκπαιδευτικό σύστημα διαφόρων βαθμίδων που συνδυάστηκε με επίσκεψη σε σχολείο που εφαρμόζει το σύστημα Montessori. Τέλος, οι επιμορφούμενοι ήρθαν σε επαφή με συναδέλφους άλλων σχολείων και μέσω εποικοδομητικής συζήτησης αντάλλαξαν απόψεις και καλές πρακτικές για τη βελτίωση της εκπαιδευτικής δραστηριότητας. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν πολιτιστικά προγράμματα σε γενικού ενδιαφέροντος χώρους της Βαρκελώνης, έτσι ώστε να γνωρίσουν τον ισπανικό πολιτισμό και την ιστορία του.

Οι παραπάνω δραστηριότητες παρουσιάστηκαν στο σύλλογο των διδασκόντων καθηγητών στους οποίους έγινε λεπτομερής αναφορά στις καινοτόμες μορφές διδασκαλίας καθώς και στις στρατηγικές διαχείρισης στιγμών κρίσεων.

Οι εμπειρίες που αποκόμισαν οι συμμετέχοντες έδωσαν ποικίλα ερεθίσματα ώστε να ανανεώσουν το ενδιαφέρον τους για τη διδασκαλία, να συμβάλλουν στην προώθηση ενός ειρηνικού, ισότιμου και δημοκρατικού περιβάλλοντος στο σχολείο, δίνοντας του ευρωπαϊκή διάσταση και τελικά ωφελώντας την εκπαιδευτική υπόσταση όλου του σχολείου.