Home > νέα > Με 18.980 μόρια η Ελένη Λυποπούλου απο το ΕΠΑΛ Δοξάτου στην Οικονομική Σχολή του ΠΑΜΑΚ Λυποπούλου: «Αν έχεις στόχο, τότε το διάβασμα γίνεται πιο παραγωγικό»

Με 18.980 μόρια η Ελένη Λυποπούλου απο το ΕΠΑΛ Δοξάτου στην Οικονομική Σχολή του ΠΑΜΑΚ Λυποπούλου: «Αν έχεις στόχο, τότε το διάβασμα γίνεται πιο παραγωγικό»

Μεγάλη πρωτιά για το ΕΠΑΛ Δοξάτου

Με 18.980 μόρια η Ελένη

Λυποπούλου στην Οικονομική

Σχολή του ΠΑΜΑΚ

Λυποπούλου: «Αν έχεις στόχο, τότε το διάβασμα γίνεται πιο παραγωγικό»

 

 

Του Θανάση Πολυμένη

ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ μαθήτρια ξεχωρίζει στις πρωτιές από τις πανελλαδικές εξετάσεις από το ΕΠΑΛ Δοξάτου. Πρόκειται για την Ελένη Λυποπούλου, η οποία παρακολούθησε τον Τομέα Διοίκησης Οικονομίας και κατάφερε να αγγίξει τα 18.980 μόρια.

Η βαθμολογία που έπιασε στα μαθήματα είναι: Αρχές Οικονομικής Θεωρίας 19,8. – Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης 19,2. – Μαθηματικά 18,6. – Νέα Ελληνικά 17,8.

Η ίδια δέχτηκε να μιλήσει στον «Π.Τ.», επισημαίνοντας αρχικά ότι, στην Α΄ Λυκείου είχε εγγραφεί στο Γενικό Λύκειο, όμως επειδή ενδιαφερόταν να ακολουθήσει τα Οικονομικά, τη δεύτερη χρονιά πέρασε στο ΕΠΑΛ Δοξάτου, όπου μπόρεσε να παρακολουθήσει τον Τομέα Διοίκησης Οικονομίας.

Τελικά, με τη βαθμολογία που βγάζει, εισέρχεται στην Οικονομική Σχολή στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (ΠΑΜΑΚ) στη Θεσσαλονίκη.

Ερωτώμενη για ποιο λόγο διάλεξε τα Οικονομικά, η Ελένη Λυποπούλου σημειώνει: «Για να πω την αλήθεια, πριν ξεκινήσω την κατεύθυνση δεν είχα κάποια εικόνα και δεν ήξερα τι μαθήματα έχει. Μόλις πήγα όμως στη Β΄ Λυκείου και κάναμε διάφορα μαθήματα ειδικότητας, είδα ότι τελικά με ενδιαφέρει αρκετά και θέλω να το ακολουθήσω ως επιστήμη. Από τη Β΄ Λυκείου ήξερα ότι ήθελα να πάω σ’ αυτή τη Σχολή».

Στην ερώτηση για το πώς είδε την όλη διαδικασία των εξετάσεων, η Ελένη Λυποπούλου μας λέει ότι, «όταν άρχισε η χρονιά, δεν είχα ακόμα συνειδητοποιήσει ότι άρχιζε όλο αυτό. Άρχισα να το συνειδητοποιώ μετά από το Δεκέμβριο. Ειδικά αυτή η κατεύθυνση θέλει αρκετό διάβασμα γι’ αυτό και πήγαινα και φροντιστήριο σε όλα τα μαθήματα. Πιστεύω ότι θέλει να έχεις συνειδητοποιήσει τον στόχο σου και μετά σου βγαίνει έμφυτο να διαβάσεις  και να θέλεις να περάσεις σ’ αυτή τη Σχολή και έτσι είναι πιο παραγωγικό το διάβασμα».

Αναφερόμενη στις δυσκολίες που αντιμετώπισε, μας λέει ότι «περισσότερο απ’ όλα, ο ψυχολογικός παράγοντας παίζει μεγάλο ρόλο. Αν σε πάρει από κάτω τότε είναι αρκετά δύσκολο. Το άγχος είναι ένας κακός παράγοντας. Εγώ είχα αρκετά έντονο άγχος το τελευταίο διάστημα και δεν με βοηθούσε καθόλου στο διάβασμα, δεν μπορούσα να κάνω παραγωγικό διάβασμα».

Όπως λέει πάντως, «πέρα απ’ αυτό, πιστεύω ότι, αν πραγματικά θέλεις κάτι και έχεις βάλει ένα στόχο και το έχεις βάλει στο μυαλό σου, μετά από εκεί και πέρα βγαίνει μόνο του να διαβάσεις».

Ερωτώμενη για το αν θυσίασε κάτι για το διάβασμα, τονίζει: «Για να πω την αλήθεια, έβγαινα καθ’ όλο το χρόνο. Στις αρχές έβγαινα μια δυο φορές την εβδομάδα όμως στη συνέχεια αναγκάζεσαι να το περιορίσεις όλο αυτό, καθώς έχει διάβασμα, φροντιστήρια και το πρωί στο σχολείο».

Αυτό που χαρακτηριστικά τονίζει στο τέλος, είναι: «Πιστεύω ότι ακόμα και αν κάποιοι δεν καταφέρουν τον στόχο τους, απ’ όλη αυτή τη διαδικασία μαθαίνεις και συνειδητοποιείς πολλά πράγματα. Τα Οικονομικά στο ΕΠΑΛ είναι μια κατεύθυνση που σου δίνει πολλά προνόμια και μαθαίνεις πολλά, που μπορεί και να μην τα μάθαινες και ποτέ, αλλά έχουν μεγάλο ενδιαφέρον».