Home > νέα > Το τουριστικό προϊόν της περιοχής μας προωθεί ο Δήμος Δράμας σε ταξιδιωτικά γραφεία του εξωτερικού Μιλάει στον «Π.Τ.» ο αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Γεωργιάδης

Το τουριστικό προϊόν της περιοχής μας προωθεί ο Δήμος Δράμας σε ταξιδιωτικά γραφεία του εξωτερικού Μιλάει στον «Π.Τ.» ο αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Γεωργιάδης

Για πρώτη φορά ο Δήμος Δράμας στην 39η Philoxenia

Το τουριστικό προϊόν της περιοχής μας

προωθεί ο Δήμος Δράμας

σε ταξιδιωτικά γραφεία του εξωτερικού

Μιλάει στον «Π.Τ.» ο αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Γεωργιάδης

 

Του Θανάση Πολυμένη

ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ φορά στην ιστορία του, ο Δήμος Δράμας συμμετέχει με δικό του αυτόνομο περίπτερο στην 39η Philoxenia στη Θεσσαλονίκη, προκειμένου να προωθήσει το τουριστικό προϊόν της περιοχής.

Πρόκειται για μια ενέργεια στην οποία η δημοτική αρχή φαίνεται ότι δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα φέτος και έτσι μετά από τις απαιτούμενες ενέργειες, ο Δήμος Δράμας συμμετέχει με δικό του περίπτερο σε μια από τις μεγαλύτερες τουριστικές εκθέσεις της χώρας.

Όπως επισημαίνει μιλώντας στον «Π.Τ.» ο αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Γεωργιάδης, «στο περίπτερο του  Δήμου Δράμας παρουσιάζουμε τοπικά προϊόντα της περιοχής μας, τα μεγάλα Φεστιβάλ και event που γίνονται στην πόλη, ενώ σε μια μεγάλη οθόνη παρουσιάζονται όλες οι ομορφιές της φύσης, όχι μόνο του Δήμου Δράμας αλλά και συνολικά του Νομού μας».

Ιδιαίτερα μάλιστα επισημαίνει ο ίδιος, ότι, «έχουμε ετοιμάσει και κάποια project τα οποία προωθούν τον θρησκευτικό τουρισμό, τον ορεινό όγκο και άλλα. Είναι ένα περίπτερο, που για το οποίο είμαι σίγουρος ότι, όποιος περάσει θα σταματήσει και θα του κινήσει το ενδιαφέρον να ενημερωθεί».

Χαρακτηριστικά τονίζει μάλιστα, ότι, «για αύριο Παρασκευή (σ.σ. σήμερα), είναι η μέρα κατά την οποία έχουμε κανονίσει πάνω από 40 ραντεβού αποκλειστικά με ταξιδιωτικούς πράκτορες από το εξωτερικό. Τα ραντεβού τα έχουμε ρυθμίσει εμείς ως Δήμος Δράμας και είναι όλα σε προσωπικό επίπεδο Β2Β. Σκοπός όλων αυτών των συναντήσεων, είναι να προωθήσουμε το τουριστικό προϊόν της Δράμας».

Σημειώνει πάντως ο ίδιος, ότι, «είναι μια πολύ στοχευμένη κίνηση να μιλάμε με μεγάλα τουριστικά γραφεία γιατί εκτός από το ποιοτικό κομμάτι που έχει να παρουσιάσει ο Δήμος μας αλλά και το Νομός μας, πρέπει να παρουσιάσουμε και τους στόχους πρόσβασης και μετάβασης, που ενδιαφέρουν ειδικά τους επισκέπτες από το εξωτερικό».