Home > Νέα > Κλείνουν τα εκδοτήρια εισιτηρίων για τρένα σε όλη την Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας-Θράκης και στη Δράμα ► Ερώτηση του βουλευτή Δράμας κ. Νικολαΐδη στη Βουλή

Κλείνουν τα εκδοτήρια εισιτηρίων για τρένα σε όλη την Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας-Θράκης και στη Δράμα ► Ερώτηση του βουλευτή Δράμας κ. Νικολαΐδη στη Βουλή

Με απόφαση της Hellenic Train

Κλείνουν τα εκδοτήρια εισιτηρίων

για τρένα σε όλη την Περιφέρεια

Αν. Μακεδονίας-Θράκης και στη Δράμα

► Ερώτηση του βουλευτή Δράμας κ. Νικολαΐδη στη Βουλή

► Η διαμαρτυρία των εργαζομένων για την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου

 

 

ΣΕ ΜΙΑ ΝΕΑ απόφαση να κλείσει τα εκδοτήρια 34 σιδηροδρομικών σταθμών σε όλη τη χώρα, αποφάσισε η Hellenic Train. Μεταξύ αυτών, κλείνουν και τα αντίστοιχα σε όλη την Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας – Θράκης, όπως και στη Δράμα.

Για να διευκρινίσουμε, αν και στη Δράμα δεν έρχεται επιβατικό τρένο, παρ’ όλα αυτά από τη Δράμα περνάνε δύο δρομολόγια (πρωί και βράδυ) λεωφορείων της Hellenic Train. Αυτό σημαίνει ότι οι επιβάτες που κυκλοφορούν με τα λεωφορεία, θα πρέπει να κόβουν εισιτήρια.

Παλαιότερα, το εκδοτήριο εισιτηρίων της Δράμας είχε κλείσει, αλλά μετά από διαμαρτυρίες που είχαν γίνει άνοιξαν και πάλι, μέχρι που αυτή τη φορά κλείνουν – μάλλον οριστικά! Και αυτό φαίνεται να προκαταβάλει η Hellenic Train, αφήνοντας πλέον την έκδοση εισιτηρίων μόνο μέσα από την ηλεκτρονική της πλατφόρμα, κάτι που μπορεί μεν να είναι εύκολο για νεότερους ανθρώπους, όχι όμως και για συνανθρώπους μας μεγαλύτερων ηλικιών.

Θα πρέπει να σημειωθεί επίσης, ότι, η Hellenic Train κλείνει συνολικά 34 εκδοτήρια σε αντίστοιχους σιδηροδρομικούς σταθμούς, οι οποίοι είναι: Κινέτα, Ραψάνη, Άγιος Ανδρέας, Νέα Πέραμος, Άγιοι Θεόδωροι, Άγιος Στέφανος, Αυλώνας, Οινόη, Νέοι Πόροι, Λεπτοκαρυά, Ξάνθη, Σκύδρα, Νάουσα, Ροδόπολη, Αλεξάνδρεια, Λιμάνι Αλεξανδρούπολης, Λιτόχωρο, Αμύνταιο, Ορεστιάδα, Δράμα, Έδεσσα, Σέρρες, Φλώρινα, Βέροια, Κιλκίς, Άδενδρο, Κομοτηνή, Στυλίδα, Τιθορέα, Ρίο, Αίγιο, Παλαιοφάρσαλος και Λαμία.

Η απόφαση αυτή θα εφαρμοστεί σταδιακά μέχρι και τις 31 Μαρτίου.

Το θέμα στη Βουλή

Το θέμα έφερε με ερώτησή του στη Βουλή, ο βουλευτής Δράμας του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ κ. Νικολαΐδης, και απευθυνόμενος προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Σταϊκούρα, μιλάει «συνεχή υποβάθμιση του σιδηροδρόμου και των σιδηροδρομικών υπηρεσιών στη χώρα μας».

Στην ερώτησή του αναφέρει μάλιστα τα εξής: «Η υποβάθμιση του σιδηροδρόμου και των σιδηροδρομικών υπηρεσιών στη χώρα μας δεν έχει τέλος, καθώς στα ήδη τεράστια προβλήματα, προστίθεται και το κλείσιμο εκδοτηρίων σε σιδηροδρομικούς σταθμούς, γεγονός που αναμένεται να προκαλέσει σημαντικά προβλήματα στην εξυπηρέτηση των πολιτών και να λειτουργήσει αποτρεπτικά για τη χρήση του τρένου ως μέσου μεταφοράς».

Επισημαίνει ακόμα, ότι, «με την συγκεκριμένη απόφαση περίπου 200 οικογένειες χάνουν ένα σημαντικό εισόδημα και εύλογα έχουν αγωνία για το μέλλον τους.

Όσον αφορά τον σιδηρόδρομο, όπως αναφέρουν σε επιστολή διαμαρτυρίας τους οι εργαζόμενοι εκδοτηρίων σιδηροδρομικών σταθμών, «με την απόφαση αυτή απαξιώνεται πλήρως το ήδη πληγωμένο σιδηροδρομικό δίκτυο και εγκαταλείπεται εντελώς η υποβαθμισμένη περιφέρεια. Υπάρχουν σταθμοί που αποτελούν πραγματικά τελευταία “ζωντανά” κομμάτια της ιστορίας και του πολιτισμού της χώρας που τώρα θα αδειάσουν, θα λεηλατηθούν και θα καταστραφούν. Ο σιδηρόδρομος μετατρέπεται σε ένα ψυχρό και απρόσωπο μέσο μεταφοράς».

Σημαντικά προβλήματα

Τονίζει ακόμα ο κ. Νικολαΐδης, ότι, «επιπροσθέτως, αναμένεται να προκληθούν σημαντικά προβλήματα όσον αφορά την εξυπηρέτηση του κοινού, καθώς δεν θα υπάρχουν πλέον οι εργαζόμενοι στα εκδοτήρια που μπορούν να βοηθήσουν σε περίπτωση ανάγκης, να παράσχουν άμεσα πληροφορίες και κυρίως να εξυπηρετήσουν τους πολίτες στην άμεση έκδοση του εισιτηρίου τους, υπηρεσία ιδιαίτερα ουσιαστική για τους ηλικιωμένους που δεν έχουν εξοικείωση με ηλεκτρονικές υπηρεσίες ή πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Μάλιστα, μετά την εφαρμογή της απόφασης, θα υπάρχουν περιοχές της χώρας όπου δεν θα εκτελούνται δρομολόγια με τρένα, αλλά με λεωφορεία και επιπλέον δεν θα λειτουργούν και εκδοτήρια, με αποτέλεσμα την πλήρη εγκατάλειψη του σιδηροδρόμου».

Ερωτάται τέλος ο υπουργός, «σε ποιες άμεσες ενέργειες πρόκειται να προβείτε ούτως ώστε να διασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία των εκδοτηρίων εισιτηρίων στους σιδηροδρομικούς σταθμούς; Ποιες δυνατότητες παρέχονται στο Ελληνικό Δημόσιο για το συγκεκριμένο ζήτημα σύμφωνα με τη σύμβαση που έχει υπογραφεί με τη Hellenic Train;»