Home > νέα > Ανοιχτή πρόσκληση συμμετοχής στη διαδικασία ανάδειξης αναδόχου για τον «σχεδιασμό οπτικής ταυτότητας» του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας

Ανοιχτή πρόσκληση συμμετοχής στη διαδικασία ανάδειξης αναδόχου για τον «σχεδιασμό οπτικής ταυτότητας» του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας

Ανοιχτή πρόσκληση συμμετοχής στη διαδικασία ανάδειξης αναδόχου

για τον «σχεδιασμό οπτικής ταυτότητας»

του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας

 

Το Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας προβαίνει στη δημοσίευση της παρούσας πρόσκλησης συμμετοχής στη διαδικασία με στόχο την ανάδειξη του αναδόχου που θα αναλάβει τη δημιουργία της νέας του “Οπτικής Ταυτότητας”.

Το Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας, μετρώντας περισσότερα από 43 έτη διαδρομής, αναζητά τη νέα ταυτότητα του (Brand), η οποία θα συμβάλει, μεταξύ άλλων, στην προβολή του διαχρονικά προοδευτικού χαρακτήρα του φορέα, της συμβολής του στην ανάδειξη των ελληνικών ταινιών μικρού μήκους ανάμεσα στις καλύτερες παγκοσμίως, αλλά και τον ρόλο του ως ενός από τους σημαντικότερους κινηματογραφικούς θεσμούς της Ευρώπης.

Το Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας προβαίνει στη δημοσίευση της παρούσας πρόσκλησης συμμετοχής στη διαδικασία με στόχο την ανάδειξη του αναδόχου που θα αναλάβει τη δημιουργία της νέας του “Οπτικής Ταυτότητας”.

Το Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας, μετρώντας περισσότερα από 43 έτη διαδρομής, αναζητά τη νέα ταυτότητα του (Brand), η οποία θα συμβάλει, μεταξύ άλλων, στην προβολή του διαχρονικά προοδευτικού χαρακτήρα του φορέα, της συμβολής του στην ανάδειξη των ελληνικών ταινιών μικρού μήκους ανάμεσα στις καλύτερες παγκοσμίως, αλλά και τον ρόλο του ως ενός από τους σημαντικότερους κινηματογραφικούς θεσμούς της Ευρώπης.

Στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος μπορούν να συμμετάσχουν δημιουργικά, γραφιστικά και διαφημιστικά γραφεία καθώς και επαγγελματίες σχεδιαστές οπτικής επικοινωνίας (νομικά και φυσικά πρόσωπα).

Α. Περιγραφή Διαδικασίας

Η κατακύρωση της ανάθεσης του έργου θα γίνει με απόφαση Προέδρου. Η διαδικασία επιλογής του αναδόχου θα πραγματοποιηθεί  σε τρία (3) στάδια.

Στο Πρώτο Στάδιο υποβάλει αίτηση συμμετοχής κάθε ενδιαφερόμενος (δημιουργικά, γραφιστικά και διαφημιστικά γραφεία καθώς και επαγγελματίες σχεδιαστές οπτικής επικοινωνίας – νομικά και φυσικά πρόσωπα) στέλνοντας email με θέμα «ΟΠΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ Φ.Τ.Μ.Μ.Δ» στη διεύθυνση: proposals.disff@gmail.com . Στο email πρέπει να επισυνάπτονται σε μορφή pdf με την αντίστοιχη ονομασία τα εξής αρχεία:

α) Αίτηση Συμμετοχής – Υπεύθυνη Δήλωση σύμφωνα με το συνημμένο υπόδειγμα η οποία θα εκδοθεί από τον ενδιαφερόμενο ή τον νόμιμο εκπρόσωπο του δημιουργικού γραφείου, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας (www.gov.gr) ή πατώντας εδώ στην οποία θα δηλώνεται το ενδιαφέρον για συμμετοχή καθώς και η αποδοχή των όρων της παρούσας πρόσκλησης.

β) Αποδεικτικό Άσκησης σχετικής επαγγελματικής δραστηριότητας τουλάχιστον ενός εκ των μελών της ομάδας της πρότασης (π.χ. εγγραφή σε αντίστοιχο επιμελητήριο, έναρξη άσκησης επαγγέλματος).

γ) Σύντομο Προφίλ του ενδιαφερόμενου, συνοδευόμενο από σύνδεσμο ιστοσελίδας, εάν υπάρχει.

δ) Ενδεικτικά Έργα. Δείγματα από ένα (1) έως τρία (3) σχετικά έργα που έχει υλοποιήσει ο ενδιαφερόμενος, εκ των οποίων τουλάχιστον ένα (1) Εγχειρίδιο Επικοινωνίας (Brand Manual).

ε) Περιγραφή Ομάδας Έργου. Εάν πρόκειται για ομάδα / γραφείο, περιγραφή της ομάδας που θα αναλάβει το έργο και σύντομα βιογραφικά του καθενός.

Όλες οι αιτήσεις που θα υποβληθούν θα εξεταστούν από Επιτροπή του Φεστιβάλ, η οποία θα επιλέξει τους τέσσερις (4) ενδιαφερομένους που θα περάσουν στο δεύτερο στάδιο.

Στο Δεύτερο Στάδιο, οι τέσσερις (4) που θα επιλεγούν θα έχουν στη διάθεσή τους δέκα (10) εργάσιμες ημέρες για να παρουσιάσουν στην αρμόδια επιτροπή είτε στην Ελληνική είτε στην Αγγλική γλώσσα κατ’ επιλογήν του ενδιαφερόμενου, μετά από προγραμματισμένη συνάντηση, τα παρακάτω:

α) αναλυτικά τα ενδεικτικά έργα του πρώτου σταδίου,

β) τρόπο/διαδικασία (process) εργασίας τους, αλλά και

γ) την αρχική τους εκτίμηση για την στρατηγική κατεύθυνση που πρέπει να έχει η μελλοντική οπτική ταυτότητα του Φ.Τ.Τ.Μ.Δ (General Brand Strategy).

Στο Τρίτο Στάδιο της διαδικασίας, αφού οι προτάσεις θα εξεταστούν από την Επιτροπή Αξιολόγησης του Φεστιβάλ, θα επιλεγεί ο ανάδοχος για τη δημιουργία και εφαρμογή της νέας εταιρικής ταυτότητας του Φεστιβάλ και θα συναφθεί σύμβαση ύψους δεκαπέντε χιλιάδων ευρώ με το ΦΠΑ (15.000 €).

Στο στάδιο αυτό θα παραδοθεί από τον ανάδοχο ένα ολοκληρωμένο εγχειρίδιο επικοινωνίας του οποίου η ακριβής δομή θα οριστεί στο δεύτερο στάδιο. Τα ζητούμενα θα περιλαμβάνουν:

  • Δύο (2) προτάσεις λογοτύπου εκ των οποίων θα επιλεχθεί ένα,
  • Δύο (2) προτάσεις ενδεικτικής αφίσας με εφαρμογή του λογοτύπου,
  • Μια (1) πρόταση αρχικής ιστοσελίδας και εσωτερικής σελίδας,
  • Ενδεικτικές εφαρμογές σε επαγγελματικές κάρτες, επιστολόχαρτα και social media.

Μετά από την επιλογή της τελικής πρότασης λογοτύπου και των όποιων διορθώσεων, ο ανάδοχος καλείται να παραδώσει πλήρες Brand Manual, τελική αφίσα, εφαρμογές στην υπάρχουσα ιστοσελίδα, επαγγελματική κάρτα, επιστολόχαρτα και τρεις (3) ενδεικτικές εφαρμογές για social media.

Β. Προθεσμίες

Όσοι επιθυμούν να λάβουν μέρος στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος πρέπει να αποστείλουν email με την αίτηση τους μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου 2021, ημέρα Δευτέρα και ώρα 14:00.

Όλες οι προτάσεις θα εξεταστούν εντός εύλογου χρονικού διαστήματος και οι τέσσερεις (4) ενδιαφερόμενοι που θα προκριθούν στο δεύτερο στάδιο θα ανακοινωθούν από το Φεστιβάλ στην ιστοσελίδα του και στα social media. Ενημερωτικά emails θα σταλούν και σε όλους όσους κατέθεσαν αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

Ο ανάδοχος θα κληθεί να ολοκληρώσει το αντικείμενο της σύμβασης του εντός διαστήματος ενός (1) μηνός από την ανάθεση.