Home > νέα > Αποκαταστάθηκε προσωρινά η ζημιά στον αγωγό της οδού Ηπείρου- Όλα αυτά αποτελούν αγωγούς ομβρίων υδάτων που κατεβαίνουν από τις παρυφές του Κορυλόβου

Αποκαταστάθηκε προσωρινά η ζημιά στον αγωγό της οδού Ηπείρου- Όλα αυτά αποτελούν αγωγούς ομβρίων υδάτων που κατεβαίνουν από τις παρυφές του Κορυλόβου

Συνεχίζεται η εξέταση του οπλισμού και του σκυροδέματος

Αποκαταστάθηκε προσωρινά

η ζημιά στον αγωγό της οδού Ηπείρου

Εν αναμονή χρηματοδότησης από το Υπ. Εσωτερικών για μεγαλύτερη παρέμβαση στο σημείο

Όλα αυτά αποτελούν αγωγούς ομβρίων υδάτων που κατεβαίνουν από τις παρυφές του Κορυλόβου

 

 

Του Θανάση Πολυμένη

ΣΤΙΣ αρχές Ιουλίου, με κείμενό μας, είχαμε αναφερθεί στο πρόβλημα καθίζησης που είχε παρουσιαστεί σε σημείο του αγωγού της οδού Ηπείρου. Πρόκειται για έναν πλακοσπεπή αγωγό που διατρέχει την οδό Ηπείρου, συγκεντρώνει όμβρια ύδατα και συνδέεται με τον πλακοσκεπή αγωγό του χειμάρρου Καλλιφύτου πριν από το Διοικητήριο.

Στην ύψος της σύνδεσης της Ηπείρου με την Περικλέους Κάβδα, την τελευταία ημέρα του Ιουνίου, είχε παρουσιαστεί ένα πρόβλημα καθίζησης. Όπως είχε δηλώσει τότε στον «Πρωινό Τύπο» ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΔ κ. Χατζηγιάννης, το πρόβλημα είναι αρκετά σοβαρό και η ΔΕΥΑΔ μελετούσε τον φέροντα οπλισμό του αγωγού αλλά και του τσιμέντου.

Με χθεσινές του δηλώσεις στον «Π.Τ.», ο κ. Χατζηγιάννης επισημαίνει ότι «έγινε μια αποκατάσταση στο σημείο, προσωρινή προς το παρόν. Θα δούμε στη συνέχεια, να πάρουμε την σχετική χρηματοδότηση που ζητήσαμε από το Υπ. Εσωτερικών για να προβούμε σε τρεις σοβαρές παρεμβάσεις, για τις οποίες έχει γίνει προμελέτη».

Στην ερώτηση ποιο ήταν το πρόβλημα, ο κ. Χατζηγιάννης σημειώνει ότι, «μπαίνει μεγάλος όγκος νερού και πιέστηκε ο αγωγός από μέσα προς τα έξω. Αν και ο αγωγός είναι μεγάλης διαμέτρου, παρ’ όλα αυτά από το σημείο της ζημιάς και λίγα μέτρα παρακάτω, ο αγωγός γίνεται δίδυμος».

Για το ίδιο θέμα, μιλήσαμε με το διευθυντή της ΔΕΥΑΔ κ. Χριστόδουλο Βογιατζή, ο οποίος επισημαίνει ότι «έγιναν οι απαραίτητες ενέργειες αποκατάστασης του σημείου και ενισχύθηκε η πλάκα με σίδερα. Για το υπόλοιπο κομμάτι, έχουμε ξεκινήσει με δειγματοληψία για την στατική επάρκεια, είδαμε τον οπλισμό και τώρα είμαστε στη φάση της μελέτης. Το θετικό είναι ότι, το σημείο της καθίζησης, είναι διαφορετικό με το υπόλοιπο στη συνέχεια, καθώς είναι νεότερο».

HPEIROY1

Όπως μας εξηγεί επίσης ο κ. Βογιατζής, «αυτό κατασκευάστηκε το 1968 – 1969 από τη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών της τότε Νομαρχίας Δράμας. Το θέμα είναι ότι από τότε μέχρι σήμερα έχουν αλλάξει πολλά χαρακτηριστικά. Η αστικοποίηση στη συνέχεια, έχει δημιουργήσει δυσχερέστερες συνθήκες από αυτές που υπήρχαν τότε».

Να σημειώσουμε εδώ ότι, σύμφωνα και με όσα μας επιβεβαιώνει και ο κ. Βογιατζής, στον αγωγό αυτόν ρίχνονται νερά από το ποταμάκι του δημοτικού κήπου, ενώ επίσης ο ίδιος αγωγός, αποτελεί κατάληξη που υπάρχει σχεδόν στην είσοδο του στρατοπέδου «Παπαργύρη» επί της Λεωφόρου Στρατού. Πρόκειται για όμβρια ύδατα τα οποία κατεβαίνουν μέρος της οδού Γαληνού, φτάνουν υπόγεια μέχρι τον Ιερό Ναό 12 Αποστολών και από εκεί διασχίζοντας το πρώτο τμήμα της οδού Φιλίππου, χύνονται στο τέρμα της οδού Εφέδρων Αξιωματικών στη συμβολή με την οδό Βεργίνας. Από εκεί με αγωγό επί της Εφ. Αξιωματικών φτάνουν στον αγωγό της οδού Ηπείρου και από εκεί μέχρι τον πλακοσκεπή του χειμάρρου Καλλιφύτου.

Όπως λέει ο κ. Βογιατζής, «όλα αυτά τα νερά είναι από τις παρυφές του Κορυλόβου, περνάνε από τον περιφερειακό στο στρατόπεδο και από εκεί ακολουθούν τη διαδρομή που είπαμε παραπάνω. Όλα τα νερά είναι όμβρια και υπόγεια νάματα, καθώς ανάλογα με την εποχή τα νερά αυτά σηκώνονται προς τα πάνω».