Home > νέα > Αριστείο Διάκρισης για τη Δραμινή μαθήτρια Δέσποινα Αντωνιάδου στο 1ο Διαδικτυακό Μαθηματικό Μαθητικό Φεστιβάλ

Αριστείο Διάκρισης για τη Δραμινή μαθήτρια Δέσποινα Αντωνιάδου στο 1ο Διαδικτυακό Μαθηματικό Μαθητικό Φεστιβάλ

Διάκριση Δραμινής μαθήτριας σε πανελλήνιο διαγωνισμό

Αριστείο Διάκρισης για τη μαθήτρια

Δέσποινα Αντωνιάδου στο 1ο Διαδικτυακό

Μαθηματικό Μαθητικό Φεστιβάλ

 

 

Του Θανάση Πολυμένη

ΜΙΑ μαθήτρια από τη Δράμα και συγκεκριμένα της Β΄ τάξης του 3ου Γενικού Λυκείου Δράμας, η Δέσποινα Αντωνιάδου, τιμήθηκε με Αριστείο Διάκρισης, για τις επιδόσεις της στα Μαθηματικά.

Η Δέσποια Αντωνιάδου, συμμετείχε στο 1ο Διαδικτυακό Μαθηματικό Μαθητικό Φεστιβάλ, το οποίο διοργανώθηκε στις 7 και 8 Απριλίου 2021, από τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου Κων. Μπουραζάνα σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας, Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και εκπαιδευτικούς από όλη τη χώρα.

Μεταξύ των εισηγητών ήταν ο Κων/νος Δασκαλάκης, καθηγητής του ΜΙΤ και ο Αναστάσιος Φωκάς, καθηγητής του πανεπιστημίου του Cambridge.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έδωσε στη δημοσιότητα το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, στο 1ο Διαδικτυακό Μαθηματικό Μαθητικό Φεστιβάλ, συμμετείχαν πάνω από 230.000 μαθητές απ’ όλη την Ελλάδα, ενώ οι 20.049 μαθητές συμμετείχαν στην επίλυση των γρίφων. Από την Α΄ Γυμνασίου συμμετείχαν 6.122 μαθητές, από τη Β΄ Γυμνασίου 4.112, από την Γ΄ Γυμνασίου 3.237, από την Α΄ Λυκείου 2.954, από την Β΄ Λυκείου 2.535 και από την Γ. Λυκείου 1.089. Σύνολο 20.049 μαθητές στην επίλυση των γρίφων.

DESPOINA ANTONIADOY

Αριστείο Διάκρισης για τη Δ. Αντωνιάδου

Όπως αναφέραμε και παραπάνω, η μαθήτρια της Β΄ τάξης του 3ου ΓΕΛ Δράμας, Δέσποινα Αντωνιάδου, τιμήθηκε με Αριστείο Διάκρισης και ευγενώς δέχθηκε να μιλήσει στον «Πρωινό Τύπο».

Όπως μας είπε η ίδια, «ο χρόνος που είχαμε να απαντήσουμε στους μαθηματικούς γρίφους ήταν περίπου μία ώρα, ενώ από τα 20.000 άτομα διακρίθηκαν περίπου 2.000 άτομα».

Ερωτώμενη για το πώς αποφάσισε να συμμετάσχει στο διαγωνισμό, η Δέσποινα Αντωνιάδου μας λέει ότι έχει διαλέξει Θετική κατεύθυνση «και φυσικά με ενδιαφέρουν τα μαθηματικά, αν και στην Γ΄ Λυκείου θα επιλέξω τον τομέα Υγείας καθώς ευελπιστώ να περάσω στην Ιατρική». Ερωτώμενη αν έχει σκέψη για συμμετοχή σε άλλους παρόμοιους διαγωνισμούς, δηλώνει πως το έχει στο μυαλό της, προς το παρόν όμως δεν το έχει ψάξει ιδιαίτερα.

Στην ερώτηση για το πώς βλέπει την εκπαιδευτική διαδικασία και το διάβασμα στην εποχή της πανδημίας, η μαθήτρια τονίζει ότι «το διάβασμα που κάνω είναι συστηματικό, αν και δεν πηγαίνω φροντιστήριο, ενώ διαβάζω πάντα με τη βοήθεια της μητέρας μου, η οποία είναι Φυσικός. Τα διαβάσματά μου αποτελούν κυρίως Μαθηματικά, Φυσική, Βιολογία και εστιάζω σ’ αυτούς τους τομείς».

Η Δέσποινα, είναι το πρώτο παιδί μιας πολύτεκνης οικογένειας με άλλα τρία αδέρφια, και τονίζει τη σημαντική συμβολή όλων στην προσπάθεια που κάνει. Η ίδια, εκφράζει την ανάγκη να ευχαριστήσει τους δασκάλους της από το 10ο Δημοτικό Σχολείο, όπου και εκεί είχε συμμετάσχει επίσης σε ένα μαθηματικό διαγωνισμό και είχε επίσης διακριθεί. Επίσης ευχαρίστησε και τους καθηγητές μαθηματικούς που είχε τόσο στο Γυμνάσιο, όσο και στο Λύκειο.

Η Δράμα, κατά καιρούς έχει αναδείξει πολλά παιδιά που έχουν συμμετάσχει σε πανελλήνιους αλλά και βαλκανικούς αγώνες Μαθηματικών, ακόμα και σε Ολυμπιάδες. Αρκετοί δε απ’ αυτούς, έχουν φτάσει να κερδίσουν ακόμα και χρυσά μετάλλια. Η παράδοση της Δράμας σε μαθητές που είναι ευφυΐες στα Μαθητικά, έχει παρελθόν, παρόν και σίγουρα μέλλον. Και μια απόδειξη είναι ο περίφημος διαγωνισμός Μαθηματικών στη μνήμη του καθηγητή Βασίλη Ξανθόπουλου.