Home > νέα > Δράμα – Απολογισμός για τη λειτουργία της υπηρεσίας καταγραφής αιτημάτων πολιτών

Δράμα – Απολογισμός για τη λειτουργία της υπηρεσίας καταγραφής αιτημάτων πολιτών

Από τον αντιδήμαρχο Διοικητικών Υπηρεσιών κ. Μ. Τάσσου

Απολογισμός για τη λειτουργία

της υπηρεσίας καταγραφής

αιτημάτων πολιτών στο Δ. Δράμας

Έχουν εγγραφεί 842 δημότες και έχουν καταγράψει 200 αιτήματα

 

 

 

ΣΤΟΝ απολογισμό της νέας υπηρεσίας καταγραφής αιτημάτων πολιτών NOVOVILLE, προέβη ο αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών του Δήμου Δράμας και Προγραμματισμού, Οργάνωση και Πληροφορικής κ. Μιχάλης Τάσσου. Το διάστημα αφορά από την πρώτη εφαρμογή στις 4 Ιανουαρίου μέχρι και 5 Μαρτίου 2021.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι, μέχρι σήμερα έχουν εγγραφεί 842 δημότες, ενώ έχουν καταγραφεί συνολικά 200 αιτήματα.

Όπως σημειώνει σε δηλώσεις του ο αντιδήμαρχος κ. Τάσσου, «από την πρώτη στιγμή που αποφασίσαμε με τον Δήμαρχο Δράμας και το Τμήμα Προγραμματισμού και Πληροφορικής τις δράσεις για τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό του Δήμου θέσαμε ως στόχο να μπορούμε σε εύλογο διάστημα να παρουσιάσουμε στους δημότες κάτι απολύτως μετρήσιμο. Οι εξαγγελίες και υλοποίηση αυτών δεν ήταν απλά ευχολόγια αλλά παράγουν συγκεκριμένο και μετρημένο αποτέλεσμα το οποίο και θα αυξάνεται με την πρόοδο του χρόνου».

TASSOU

Ο κ. Τάσσου, σημειώνει ότι «εκτός των αριθμητικών δεδομένων που παρουσιάζονται, είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό το γεγονός ότι η εφαρμογή αυτή όλο και συχνότερα ακούγεται και γράφεται στα πληκτρολόγια των συνδημοτών μου. Τα σχόλια που γίνονται γι’ αυτήν σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης δείχνουν ότι προοδευτικά γίνεται επιλογή των δημοτών η κοινοποίηση των προβλημάτων μέσω της εφαρμογής , κάτι που βοηθάει πολύ και τις υπηρεσίες του Δήμου. Από τις 4 Ιανουαρίου λοιπόν που ξεκίνησε η λειτουργία της εφαρμογής μέχρι και 5 Μαρτίου έχουν εγγραφεί 842 δημότες.

Οι δημότες έχουν καταγράψει 200 αιτήματα , που αντιστοιχούν σε περίπου 3 αιτήματα ημερησίως. Θα πρέπει να αναφερθεί ότι την προηγούμενη φορά που ο δήμος ενσωμάτωσε ανάλογη εφαρμογή τη ‘‘Δημολύση’’ , το διάστημα 2012-2014 είχε καταγράψει 0,61 αιτήματα ημερησίως».

Κάνοντας μια γεωγραφική κατανομή των αιτημάτων, ο κ. Τάσσου διευκρινίζει ότι, «το 68% από αυτά προέρχεται από τον αστικό ιστό κάτι που μας δείχνει ότι θα πρέπει να γίνει καλύτερη προώθηση στις κοινότητές μας, που θα προγραμματιστεί για το επόμενο διάστημα. Στο κομμάτι της υπηρεσιακής ανταπόκρισης , 44% των αιτημάτων φαίνεται επιλυμένο, ενώ το 38% έχει παραληφθεί από τις υπηρεσίες και είναι υπό επίλυση. Ο χρόνος απόκρισης ποικίλει από υπηρεσία σε υπηρεσία και από αίτημα σε αίτημα. Ξεκινάει για κάποια αιτήματα από την 1 ημέρα και φτάνει έως και τις 7. Ο μέσος χρόνος επίλυσης πάντως είναι περίπου 5 ημέρες».

Όπως τονίζει ο ίδιος, «η συνεργασία με τις υπηρεσίες, τόσο σε επίπεδο διοικητικό, αλλά και πολιτικό μεταξύ των αντιδημάρχων είναι άψογη και παράγει θετικά αποτελέσματα. Επιπλέον στο επίπεδο της αμφίδρομης επικοινωνίας με τους δημότες , εστάλησαν  372 μηνύματα προς αυτούς ενημερώνοντας για την εξέλιξη του αιτήματός τους και σε 3 έκτακτες περιπτώσεις (το κλείσιμο των σχολείων εξαιτίας κακοκαιρίας, 2 ευρείας κλίμακας διακοπές νερού) ενημερώθηκαν οι δημότες που έχουν την εφαρμογή στα κινητά τους με αυτοματοποιημένη ειδοποίηση.

Οι αριθμητικές λεπτομέρειες που παρατίθενται εκφράζουν την πρόθεση της Διεύθυνσης Προγραμματισμού και Πληροφορικής και της Δημοτικής Αρχής στο σύνολό της γιατί θέλουμε το έργο που παράγει η διεύθυνση Προγραμματισμού και Πληροφορικής να είναι μετρήσιμο και να ξέρει ο κάθε δημότης για τα χρήματα που ξοδεύει για την εφαρμογή αυτή κάθε χρόνο τι όφελος παρέχει στην πόλη και στους δημότες.

Η εφαρμογή της Νοvoville ήταν η κορυφή στην πυραμίδα των προσπαθειών που κάνουμε τον τελευταίο ενάμιση χρόνο για τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό του Δήμου. Θα συνεχίσουμε έτσι . Θα συνεχίσουμε με μοναδικό σκοπό την παραγωγή ωφέλιμου έργου για τους δημότες και αποδοτικότερη παροχή υπηρεσίας από τις υπηρεσίες μας, για να κάνουμε Μαζί τον Δήμο μας καλύτερο».