Home > Πρώτο Θέμα > Δραμινή η πρώτη των πρώτων με 19.610 μόρια στην Ιατρική Αθηνών ! – Η Τάνια Καραγουδάκη με καταγωγή από τον Νεροφράκτη μιλάει στον «Π.Τ.»

Δραμινή η πρώτη των πρώτων με 19.610 μόρια στην Ιατρική Αθηνών ! – Η Τάνια Καραγουδάκη με καταγωγή από τον Νεροφράκτη μιλάει στον «Π.Τ.»

Δραμινή η πρώτη των πρώτων

με 19.610 μόρια

στην Ιατρική Αθηνών!

Η Τάνια Καραγουδάκη με καταγωγή από τον Νεροφράκτη μιλάει στον «Π.Τ.»

 

 

Του Θανάση Πολυμένη

Η ΠΡΩΤΗ των πρώτων στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, είναι τελικά Δραμινή. Η Τάνια Καραγουδάκη, μαθήτρια του 1ου  ΕΠΑΛ Μεγάρων (Τμήμα Υγείας και Ευεξίας), συγκέντρωσε 19.610 μόρια και εισάγεται πρώτη στη Ιατρική Αθηνών, ενώ έχει πάντα στο μυαλό της τη Δράμα και τον Νεροφράκτη ως τόπο καταγωγής, όπου μάλιστα πρόσφατα πέρασε μερικές ξέγνοιαστες ημέρες από τις καλοκαιρινές της διακοπές.

Η ίδια ευγενώς δέχθηκε να μιλήσει στον «Πρωινό Τύπο», επισημαίνοντας αρχικά ότι η Ιατρική ήταν η πρώτη της επιλογή.

Απαντώντας στις ερωτήσεις του «Πρωινού Τύπου», σημειώνει ότι η καραντίνα δεν την επηρέασε καθόλου στο διάβασμα: «Ίσα – ίσα με βοήθησε να διαβάσω περισσότερο, να μην σπαταλάω χρόνο στις μετακινήσεις και έτσι προσηλώθηκα περισσότερο. Είχα περισσότερο χρόνο για επαναλήψεις, οπότε για μένα ήταν κάτι θετικό».

Στην ερώτηση αν έκανε φροντιστήριο, απαντάει ότι έκανε μόνο σε 3 μαθήματα, ενώ στο τέταρτο βοηθήθηκε πολύ από το ίδιο το σχολείο. Ερωτώμενη για το μέλλον της στην Ιατρική, λέει ότι ακόμα δεν έχει αποφασίσει τι ακριβώς θα κάνει: «Σίγουρα η Ιατρική είναι κάτι που μου αρέσει πολύ, οπότε το μέλλον νομίζω ότι θα έρθει από μόνο του».

KARAGOUDAKI TANIA

Ρωτήσαμε την Τάνια Καραγουδάκη, πώς βλέπει την σχέση ενός μαθητή από τη Δράμα, με έναν μαθητή από την περιοχή της Αθήνας˙  να μας πει ποιες είναι οι διαφορές αυτές. «Νομίζω ότι σίγουρα είναι πολύ καλύτερα στην επαρχία, γιατί οι καθηγητές γνωρίζονται πιο καλά με τα παιδιά, έχουν καλύτερες σχέσεις, οπότε ο ένας βοηθάει τον άλλον. Είναι σίγουρα πολύ καλύτερα».

Αναφορικά με τη βοήθεια που είχε από οικογένεια και φίλους, μιλάει θετικά: «Είχα πολύ μεγάλη στήριξη από την οικογένεια, με βοήθησαν πάρα πολύ καθ’ όλη τη διάρκεια ψυχολογικά, και έζησαν μαζί μου όλο αυτό, χωρίς κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα».

Την ρωτήσαμε αν αρκεί το εντατικό διάβασμα για να περάσει κανείς, ή αν χρειάζεται και κάτι πέρα από αυτό για να μπορέσει να αποδώσει ένας μαθητής εκείνη την ώρα των εξετάσεων και σημειώνει: «Πιστεύω ότι το διάβασμα είναι κάτι πολύ σημαντικό, ίσως το νούμερο ένα. Αλλά μαζί μ’ αυτό είναι απαραίτητη η ψυχραιμία καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς και κυρίως των εξετάσεων, γιατί το άγχος είναι μεγάλο, οπότε υπάρχει περίπτωση κάτι να ξεχαστεί, εκείνη την ώρα να κολλήσει κάποιος, οπότε η ψυχραιμία και η οργάνωση είναι αυτή που βοηθάει στο συνολικό αποτέλεσμα», ενώ καταλήγει ότι «εννοείται ότι χρειάζεται πρόγραμμα».

Της ζητήσαμε να δώσει το δικό της μήνυμα προς τα παιδιά που δεν πέτυχαν φέτος, αλλά και στα παιδιά που την επόμενη χρονιά θα μπουν στην ίδια διαδικασία, και λέει ότι, «το κάθε παιδί θα πρέπει να είναι προσηλωμένο στο στόχο του, να μην παρεκκλίνει καθόλου στη διάρκεια της χρονιάς, γιατί τυχόν κενά που θα δημιουργηθούν, είναι δύσκολο μετά να καλυφθούν. Χρειάζεται επίσης ψυχραιμία που είναι πολύ σημαντικό και οργάνωση. Από την στιγμή βέβαια που υπάρξει κάποια αποτυχία, θεωρώ ότι μετά είναι στην επιλογή του κάθε μαθητή να ξαναπροσπαθήσει. Αν θέλει κάτι τόσο πολύ, ίσως αξίζει να προσπαθήσει ξανά, αλλά είναι δύσκολο πολύ να χάσει μια χρονιά και μετά πάλι να παλεύει. Αλλά μόνο αν το θέλει πολύ. Μόνο τότε!»

Ερωτώμενη για το πώς βλέπει την κατάσταση με τα σχολεία σε γενικότερο επίπεδο και αν θεωρεί ότι κάτι πρέπει να αλλάξει, τονίζει ότι, «προσωπικά ήμουν πολύ τυχερή, γιατί ήμουν σε ένα σχολείο το οποίο ήταν δίπλα μου καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, οι καθηγητές ήταν ουσιαστικά ένα δεύτερο φροντιστήριο και κατά τη διάρκεια της καραντίνας επικοινωνούσαμε, μου έστελναν διαγωνίσματα, ψυχολογικά ήταν πάντα δίπλα μου, με στήριζαν, οπότε σίγουρα δεν έχω να πω κάτι για το δικό μου σχολείο.

Γενικά πάντως, πιστεύω ότι ίσως κάποια πράγματα θα έπρεπε να αλλάξουν με τον τρόπο εισαγωγής των μαθητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, γιατί αυτές οι εξετάσεις είναι κάτι πάρα πολύ δύσκολο, ψυχοφθόρο και ίσως θα μπορούσε να βρεθεί κάτι άλλο για να μην περνούν οι μαθητές όλο αυτό».

Στον ελεύθερο χρόνο της ακούει μουσική και ειδικά κατά τη διάρκεια του έντονου προγράμματος για το διάβασμα τη βοηθούσε σημαντικά να χαλαρώσει.

Τέλος, στον «Πρωινό Τύπο» μίλησε και ο πατέρας της, Αντώνης Καραγουδάκης, ο οποίος σημειώνει ότι «η επιτυχία για μένα ως γονιός, ήταν αναμενόμενη. Απλά περιμέναμε να φτάσουμε στο τέλος. Η Τάνια ήταν από μικρή προσηλωμένη στο διάβασμα, ήθελε να πετύχει και περιμέναμε το αποτέλεσμα. Δόξα τω Θεώ, πήγαν όλα καλά και πλέον γευόμαστε αυτή την επιτυχία σήμερα».