Home > Πρώτο Θέμα >  Δραμινοί αριστούχοι των πανελλαδικών εξετάσεων μιλούν στον «Π.Τ. για την επιτυχία τους- Τι λένε στον «Π.Τ.» για το διάβασμα, το άγχος αλλά και τους στόχους τους

 Δραμινοί αριστούχοι των πανελλαδικών εξετάσεων μιλούν στον «Π.Τ. για την επιτυχία τους- Τι λένε στον «Π.Τ.» για το διάβασμα, το άγχος αλλά και τους στόχους τους

Επιτυχίες Δραμινών μαθητών στις πανελλαδικές 2023

 Δραμινοί αριστούχοι

των πανελλαδικών εξετάσεων

μιλούν στον «Π.Τ. για την επιτυχία τους

 Τι λένε στον «Π.Τ.» για το διάβασμα, το άγχος αλλά και τους στόχους τους

 

 

Του Θανάση Πολυμένη

ΟΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ εξετάσεις ολοκληρώθηκαν, σε μια περίοδο με δύο απανωτές εκλογικές διαδικασίες και πλέον το μεσημέρι της Πέμπτης, οι υποψήφιοι έλαβαν τις βαθμολογίες τους. Ο στόχος από εδώ και πέρα είναι η δήλωση των Σχολών στο Μηχανογραφικό Δελτίο και πλέον, όσοι έχουν πετύχει, θα βρεθούν μπροστά σε έναν νέο σταυροδρόμι.

Για άλλη μια χρονιά, μαθητές και μαθήτριες της Δράμας πέτυχαν καλές βαθμολογίες, ενώ για άλλη μια χρονιά το 2ο ΕΠΑΛ Δράμας «στέλνει» μαθητές στις Ιατρικές Σχολές, από τον τομέα της Υγείας.

Ο «Π.Τ.», μίλησε με ορισμένους μαθητές και μαθήτριες που συγκέντρωσαν υψηλές βαθμολογίες, ενώ για άλλη μια φορά την έκπληξη την έκανε μαθήτρια από το 2ο ΕΠΑΛ Δράμας (Μαρία-Ζωή Καρυπίδου), η οποία με 19.280 μόρια περνάει σε Ιατρικές Σχολές.

Σε Ιατρική Σχολή περνάει επίσης και μια άλλη μαθήτρια από το 1ο Δράμας, η Ελένη Ελευθεριάδου με 18.475 μόρια, καθώς επίσης και ο Χρήστος Μπότσιος από το 1ο ΓΕΛ Δράμας. Οι μαθητές και μαθήτριες μίλησαν στον «Π.Τ.» και τους ευχαριστούμε.

Μαρία-Ζωή Καρυπίδου 2ο ΕΠΑΛ

Η Μαρία –Ζωή Καρυπίδου, τελειόφοιτη του 2ου ΕΠΑΛ συγκεντρώνει από 19.280 μέχρι 19.520 και ίσως είναι η υψηλότερη βαθμολογία στη Δράμα. Θα δηλώσει Ιατρικές Σχολές, ενώ η ίδια μάς λέει ότι ενδιαφέρεται και για άλλες Σχολές στον τομέα της Υγείας όπως Βιολογίας, Μοριακής Βιολογίας στην Αλεξανδρούπολη.

Μας εξηγεί ότι είχε αρκετό διάβασμα το όποιο μπόρεσε να διαχειριστεί καλά, «ειδικά κατά την περίοδο των εξετάσεων, ήμουν ψύχραιμη και διάβαζα συστηματικά».

Σημειώνει επίσης ότι δεν έκανε ιδιαίτερες θυσίες, είχε τον ελεύθερο χρόνο της τον οποίο συνδύασε με διάβασμα. Είχε βοήθεια από φροντιστήριο, όμως κυρίως διάβαζε με πρόγραμμα προκειμένου να μπορέσει να διαχειριστεί το χρόνο της.

«Το σημαντικότερο είναι το διάβασμα και τι θέλεις να θυσιάσεις, να παραμένεις ψύχραιμος ειδικά την ώρα των εξετάσεων» τονίζει.

Σοφία Αγαθαγγέλου 2ο ΕΠΑΛ

Η Σοφία Αγαθαγγέλου από το 2ο ΕΠΑΛ συγκεντρώνει 18.100 και στοχεύει στις Σχολές Σωμάτων Ασφαλείας και κυρίως στην Σχολή Αστυφυλάκων, στη ΣΜΥ, στο Λιμενικό, αλλά και γενικά σε παραϊατρικά επαγγέλματα όπως Λογοθεραπείας, Νοσηλευτικής, Φυσικοθεραπείας.

Η ίδια, μας λέει ότι διάβαζε αρκετές ώρες με κάποια διαλείμματα, «έκανα και τη γυμναστική μου για να χαλαρώσω και έδωσα και στα αθλήματα και γενικά τα είχα καταφέρει», ενώ μας λέει ότι έκανε φροντιστήρια και ιδιαίτερα. Και όπως τονίζει μάλιστα, «στις αρχές Σεπτέμβρη είχα αρχίσει να αγχώνομαι αλλά στη συνέχεια μπόρεσα και το έλεγξα και σήμερα θεωρώ ότι ήταν γενικά μια εύκολη διαδικασία, φυσικά, όλα αυτά αν διαβάζεις».

Ελένη Ελευθεριάδου 1ο ΓΕΛ

Η Ελένη Ελευθεριάδου από το 1ο ΓΕΛ συγκεντρώνει 18.475 για την Ιατρική σχολή, ο οποίος είναι και ο μόνος στόχος της. Γενικά σημειώνει ότι «το διάβασμα ήταν πολύ δύσκολο και μάλιστα έχανα και τον ύπνο μου για να προλάβω. Άγχος υπήρχε, όμως κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς δεν προλάβαινα να το νιώσω», ενώ όπως λέει χαρακτηριστικά, «περισσότερο αγχώθηκα όταν περίμενα τα αποτελέσματα, ενώ ήταν πολύ δύσκολα τις ημέρες των εξετάσεων».

Βοηθήθηκε από φροντιστήριο,  λέγοντας ότι «δεν γίνεται χωρίς αυτό και όλοι οι καθηγητές ήταν πολύ καλοί. Σημαντική ήταν και η βοήθεια που έλαβα από την οικογένειά μου».

Άννα – Μαρία Αθανασοπούλου από 3ο ΓΕΛ

Η Άννα – Μαρία Αθανασοπούλου από το 3ο ΓΕΛ συγκεντρώνει 18.000 μόρια και στόχος της είναι να περάσει στη Σχολή είτε Ηλεκτρολόγων Μηχανικών στη Θεσσαλονίκη είτε Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών στην Αθήνα.

Απλά πήγαινα στα μαθήματά μου στο σχολείο, διάβαζα στο σπίτι, συστηματικά και μεθοδικά.

Σαφώς μείωσα τις εξόδους και καμιά φορά ξενυχτούσα. Έκανα γενικά μια καλή διαχείριση του χρόνου μου.

Άγχος δεν είχα ιδιαίτερα, αλλά γενικά οι δικοί μου και οι καθηγητές μου ήταν πιο αγχωμένοι από εμένα.

Πέτρος Αρβανιτίδης από το 1ο ΓΕΛ

Ο Πέτρος Αρβανιτίδης από το 1ο ΓΕΛ συγκεντρώνει 18.300 μόρια  και ενδιαφέρεται για τη Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών στη Θεσσαλονίκη. Μιλώντας στον «Π.Τ.» ο ίδιος, σημειώνει ότι «στην αρχή ήταν κάπως πιεστικά τα πράγματα, ενώ στη συνέχεια είδα ότι δεν ήταν τελικά και τόσο δύσκολα. Όταν τελειώσαμε, είδα ότι ήταν πιο εύκολα απ’ όσο πίστευα».

Σημειώνει ακόμα ότι περιόρισε τις βόλτες και τις εξόδους του με τους φίλους «ειδικά προς το τέλος δεν έβγαινα σχεδόν καθόλου, ενώ όσον αφορά το ξενύχτι δεν το έκανα πολλές φορές. Ελάχιστες φορές ξενύχτισα, ενώ προτίμησα να διαβάζω το δυνατόν περισσότερο και να κοιμάμαι καλά».

Απαντάει επίσης θετικά στο ότι σε όλα τα εξεταζόμενα μαθήματα πήγαινε και φροντιστήριο  και επεσήμανε πως η βοήθεια που έλαβε από τους καθηγητές του ήταν πολύτιμη, όπως και η στήριξη που είχε από την οικογένειά του.

Χρήστος Μπόιτσιος από το 1ο ΓΕΛ

Ο Χρήστος Μπόιτσιος από το 1ο ΓΕΛ συγκεντρώνει 18.175 μόρια και ενδιαφέρεται να δηλώσει Ιατρικές Σχολές και όπως δήλωσε στον «Π.Τ.» είναι πολύ πιθανό να εισαχθεί στην Αλεξανδρούπολη του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης.

Η Ιατρική ήταν ο στόχος του, και όπως λέει χαρακτηριστικά «και στη Δράμα αν είχαμε Ιατρική Σχολή θα την είχα δηλώσει».

Αναφορικά με το διάβασμα και το πως είδε την όλη διαδικασία, σημειώνει ότι «η όλη διαδικασία ήταν αρκετά απαιτητική και ψυχοφθόρα» ενώ αναφορικά με το θέμα του διαβάσματος, μας λέει ότι έκανε φροντιστήρια και στα τέσσερα μαθήματα και συμπλήρωσε πως «θυσίασα εξόδους και τον ύπνο μου και ακόμα δεν νομίζω ότι έχω αναπληρώσει τον ύπνο μου».

Σημειώνει ιδιαίτερα ότι είχε «πολύ ψυχολογική υποστήριξη όλο αυτό το διάστημα από την οικογένειά μου, ενώ έλαβα πολύτιμη βοήθεια από τους καθηγητές μου». Σε μια προσωπική του παρατήρηση, λέει: «Ακούω πολλούς να λένε ότι θα πρέπει να διαβάζουμε με πρόγραμμα, όμως εγώ προσωπικά δεν μπόρεσα να το κάνω αυτό. Αυτό που έκανα ήταν να αξιοποιώ πλήρως κάθε ώρα που ήμουν ξύπνιος και μπορούσα να είμαι αποδοτικός. Δηλαδή, διάβασμα ως ωμή δύναμη, όσο μπορούσα να διαβάσω».