Από την Εγνατία Οδός ΑΕ
Εγκρίθηκε η σύμβαση
της κατασκευής του κάθετου
άξονα 61 Δράμας – Καβάλας
Για το θέμα της σύνταξης του διορθωτικού κτηματολογίου στα υποτμήματα Άγιος Αθανάσιος – Κρηνίδες και Κρηνίδες – Άγιος Σύλλας
ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ εξελίξεων βρίσκεται το ζήτημα της κατασκευής του κάθετου άξονα 61 «Σέρρες – Δράμα – Καβάλα».
Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά από την Εγνατία Οδό ΑΕ, η εταιρεία ενέκρινε στις 28 Ιουλίου σε συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου, την απ’ ευθείας ανάθεση σε ανάδοχο, για την σύνταξη διορθωτικού κτηματολογίου για το έργο: «Κατασκευή του κάθετου άξονα 61 “Σέρρες – Δράμα – Καβάλα” στο τμήμα 61.5 “Δράμα – Καβάλα” και συγκεκριμένα στο β’ υποτμήμα (61.5.2) “Άγιος Αθανάσιος – Κρηνίδες” (χ.θ. 5+520 – χ.θ 7+898) και στο γ’ υποτμήμα (61.5.3) “Α/Κ Κρηνίδες έως Αγιος Σύλλας” (χ.θ. 0+000 – χ.θ. 5+440) (Α/Κ Σταυρού) εντός των ορίων της Δ.Κ. Κρηνίδων των Τ.Κ. Πολύστυλου και Αμυγδαλεώνος του Δήμου Καβάλας και της Τ.Κ. Αμισιανών του Δήμου Παγγαίου της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας».
Το έργο έχει προϋπολογισμό 29.145,60 ευρώ (πλέον ΦΠΑ). Σύμφωνα με την ίδια απόφαση, η πληρωμή θα γίνει από τα διαθέσιμα κεφάλαια της Εταιρείας που προορίζονται για τις λειτουργικές δαπάνες αυτής.
Αυτό σημαίνει ότι πλέον οι διαδικασίες προχωράνε αρκετά καλά, σύμφωνα πάντα με την σχετική γραφειοκρατία που ισχύσει στη χώρα μας. Όπως είναι γνωστό, ήδη έχει αναδειχθεί ο ανάδοχος για την κατασκευή πλέον του πρώτου υποτμήματος, από τον Σταυρό Αμυγδαλεώνα μέχρι τις Κρηνίδες. Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου για το Τμήμα Δράμας – Καβάλας του συνολικού κάθετου άξονα 61 Καβάλα – Δράμα – Σέρρες, ανέρχεται στα 75 εκατομμύρια ευρώ.
Όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου, ο αυτοκινητόδρομος θα περιλαμβάνει δύο κατευθύνσεις με διπλές λωρίδες κυκλοφορίας, στηθαίο στη μέση, χωρίς φανάρια και τέσσερις εξόδους: Δύο στις εξόδους – εισόδους και δύο ενδιάμεσες, ανάμεσα στο Δοξάτο και τον Άγιο Αθανάσιο και μία στην περιοχή του Αρχαιολογικού χώρου Φιλίππων.
Η κατασκευή του πρώτου υποτμήματος από τον Σταυρό Αμυγδαλεώνα έως Κρηνίδες, έχει κόστος 42 εκατομμύρια ευρώ.
Θ.Πολ.