Δηλώσεις του αντιπροέδρου του Εμπορικού Συλλόγου στον «Π.Τ.»
Ικανοποιημένος από την περίοδο
των θερινών εκπτώσεων
ο εμπορικός κόσμος της Δράμας
Αναζητούνται δράσεις τόνωσης της καταναλωτικής κίνησης μέχρι το Δεκέμβριο
Του Θανάση Πολυμένη
ΟΙ ΘΕΡΙΝΕΣ εκπτώσεις – και κάθε είδους εκπτώσεων φυσικά – αποτελούν πάντα ένα σημαντικό στοίχημα για τον εμπορικό κόσμο της Δράμας. Στόχος η αύξηση του τζίρου τους, να ξεπουλήσουν το δυνατόν περισσότερα προϊόντα, ώστε να καλύψουν τις υποχρεώσεις τους και να ανταποκριθούν στην επόμενη καταναλωτική περίοδο.
Οι θερινές εκπτώσεις του 2024, φαίνεται ότι άφησαν μια γενική ικανοποίηση στον εμπορικό κόσμος της Δράμας, καθώς όπως λέει μιλώντας στον «Π.Τ.» ο Α΄ αντιπρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Δράμας κ. Μαρούσης, «η αγορά της Δράμας κινήθηκε γενικά καλά».
Σύμφωνα με τον ίδιο, «το καλοκαίρι είχαμε μια πιο έντονη κινητικότητα και επισκεψιμότητα από πάρα πολλούς ομογενείς και από Γερμανία και άλλες χώρες. Αυτό ήταν θετικό για τα ταμεία των καταστημάτων και ευελπιστούμε ότι θα κυλήσουν ομαλά τα πράγματα και από τον Σεπτέμβριο, να έχουμε ειρήνη κατ’ αρχάς, γιατί έχουμε και κάποιες εξελίξεις γεωπολιτικές που είναι πάρα πολύ σημαντικές».
Όπως διευκρινίζει στον «Π.Τ.» ο κ. Μαρούσης, «από εκεί και πέρα η Δράμα είναι μια πόλη, η οποία παραδοσιακά το καλοκαίρι παρουσιάζει κινητικότητα, όπως και φέτος και αναμένουμε το πώς θα διαμορφωθούν οι συνθήκες το χειμώνα».
Ερωτώμενος αν ο Εμπορικός Σύλλογος σκέφτεται να υλοποιήσει κάποιες δράσεις στο ενδιάμεσο διάστημα μέχρι το Δεκέμβριο για ενδυνάμωση της καταναλωτικής κίνησης, ο κ. Μαρούσης απαντάει θετικά: «Εξετάζουμε κάποιες προτάσεις, κάποιες σκέψεις και βλέπουμε τι δράσεις θα μπορούσαμε να κάνουμε σ’ αυτό το διάστημα μέχρι τα Χριστούγεννα, για να δώσουμε μια δυναμική στην αγορά για κάποιες μέρες».
Ερωτώμενος σχετικά με την περίοδο της Ονειρούπολης, για το ποιες προτάσεις σκέφτονται να καταθέσουν φέτος, σημειώνει: «Κατ’ αρχάς, η πάγια θέση του Εμπορικού Συλλόγου είναι, η Ονειρούπολη να διακλαδωθεί και μέσα στους εμπορικούς δρόμους. Να μην είναι δηλαδή αναπτυγμένη μόνο στο δημοτικό κήπο, αλλά να δημιουργηθούν πολλές δράσεις ώστε να υπάρχει κίνητρο στους επισκέπτες να κινηθούν και μέσα στην αγορά της πόλης και όχι μόνο στον κήπο χωρίς να κινούνται στην υπόλοιπη αγορά. Αυτή είναι η πάγια θέση μας και προσπαθούμε κάθε χρόνο να κινούμαστε προς αυτή την κατεύθυνση».