Home > νέα > Καταλήψεις και σήμερα σε σχολεία της Δράμας – Σε κατάληψη το 3ο – 4ο ΓΕΛ, το 1ο – 2ο ΕΠΑΛ και το Γυμνάσιο Κυργίων – Στο 3ο-4ο ΓΕΛ κατέστρεψαν με σιλικόνη τις κλειδαριές

Καταλήψεις και σήμερα σε σχολεία της Δράμας – Σε κατάληψη το 3ο – 4ο ΓΕΛ, το 1ο – 2ο ΕΠΑΛ και το Γυμνάσιο Κυργίων – Στο 3ο-4ο ΓΕΛ κατέστρεψαν με σιλικόνη τις κλειδαριές

Καταλήψεις και σήμερα σε σχολεία της Δράμας

Σε κατάληψη το 3ο – 4ο ΓΕΛ,

το 1ο – 2ο ΕΠΑΛ και το Γυμνάσιο Κυργίων

Στο 3ο-4ο ΓΕΛ κατέστρεψαν με σιλικόνη τις κλειδαριές

 

Του Θανάση Πολυμένη

ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ και σήμερα οι καταλήψεις σε σχολεία της Δράμας, οι οποίες έχουν ξεκινήσει από την αρχή της εβδομάδας. Την αρχή είχαν κάνει το 1ο Γυμνάσιο και 1ο ΓΕΛ, ενώ την επόμενη μέρα συνέχισαν το 2ο Γυμνάσιο και 2ο ΓΕΛ της πόλης μας.

Σήμερα, σε κατάληψη βρίσκονται το 3ο και 4ο ΓΕΛ, στο 1ο και 2ο ΕΠΑΛ και στο Γυμνάσιο Κυργίων. Το χαρακτηριστικό με τα παραπάνω σχολεία εκτός από το Γυμνάσιο Κυργίων, είναι ότι όλα συστεγάζονται.

Μιλώντας στον «Πρωινό Τύπο» η διευθύντρια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΠΕ Δράμας κα. Βαμβούρη, προκειμένου να τελειώσει όλο αυτό, σημειώνει ότι «είναι απαραίτητο να συνεργαστούν οι γονείς με τους καθηγητές και τους διευθυντές. Γιατί, δεν μπορεί, ελάχιστα παιδιά, πέντε ή δέκα, να κλείνουν τα σχολεία».

Όπως μάλιστα είπε η ίδια, «βάζουν χοντρές αλυσίδες και μετά να καταστρέφουν τις κλειδαριές με σιλικόνη. Και αναγκαστικά έτσι πρέπει να αλλάξει ολόκληρος ο μύλος της κλειδαριάς».

Σε ερώτησή μας ότι γονείς από το 3ο ΓΕΛ έλαβαν χθες μήνυμα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ότι δεν θα γίνει μάθημα λόγω φθορών στις κλειδαριές, η κα.  Βαμβούρη απάντησε ότι «είναι φθορές που δεν προλαβαίνουν να διορθωθούν άμεσα. Στο 3ο και 4ο ΓΕΛ τα παιδιά πήγαν από το βράδυ και έβαλαν αλυσίδες και κατέστρεψαν τις κλειδαριές. Τις αλυσίδες ο διευθυντής τις έκοψε, η σιλικόνη όμως δεν βγαίνει και οι πόρτες δεν ανοίγουν».

Παρ’ όλα αυτά, όπως είναι γνωστό, οι μαθητές όσων σχολείων βρίσκονται σε κατάληψη, υποχρεωτικά κάνουν πλέον τηλεκπαίδευση και όπως μας είπε η κα. Βαμβούρη «όλοι οι μαθητές συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση σε μεγάλο ποσοστό, ενώ η τηλεκπαίδευση δεν επιτρέπετε στους καταληψίες».