Μια απαραίτητη διόρθωση
στο ρεπορτάζ για το βάψιμο
της εστιάμαξας του Orient Express
ΣΤΟ κείμενο μας με τον τίτλο «Μια αστοχία στο βάψιμο καθυστερεί την επιστροφή της εστιάμαξας του Orient Express στη Δράμα», είχαμε αναφερθεί σε μια ελληνογαλλική εταιρεία που βάφει τον Πύργο του Άιφελ και τις φρεγάτες Belhara. Είχαμε αναφέρει μάλιστα ότι η εταιρεία αυτή είχε ιδρυθεί από δυο αδέλφια από την Ξάνθη.
Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες που έφτασαν στην εφημερίδα μας από αξιόπιστη πηγή, πρόκειται για την ελληνική εταιρεία ΣΤΕΛΜΑ ΑΤΕ, η οποία αν και έχει υποβάλει προσφορά, έκτοτε και μέχρι σήμερα δεν υπάρχει επικοινωνία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και δεν έχει γίνει αποδεκτή ακόμα η πρότασή της. Έτσι μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάποια σχετική συμφωνία για την ανάληψη των εργασιών βαφής από την ΣΕΛΜΑ ΑΤΕ.
Κατά τα άλλα, τα υπόλοιπα στοιχεία, ότι η ΣΤΕΛΜΑ ΑΤΕ έχει αναλάβει τον Πύργο του Άιφελ, υποβρύχιο του Γαλλικού Ναυτικού, τις φρεγάτες και δεκάδες κρουαζιερόπλοια, είναι αληθή. Η ίδια εταιρεία επίσης, έχει αναλάβει και τη συντήρηση μερικών χιλιάδων βαγονιών στην Πολωνία στο παρελθόν. Πρόκειται λοιπόν για μια εταιρεία, η οποία έχει μεγάλη εξειδίκευση στις βαφές του είδους και σίγουρα, αν αναλάβει την συγκεκριμένη εργασία, θα πρόκειται για μια πολύ καλή και αξιόπιστη εργασία.
Αυτή την ώρα πάντως, φαίνεται ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το σκέφτεται ιδιαίτερα να προχωρήσει στην ανάθεση της εργασίας.
Να σημειωθεί ότι η ΣΤΕΛΜΑ ΑΤΕ εξειδικεύεται στην αμμοβολή, βαφή, μόνωση, επιμετάλλωση, υδροβολή, παγοβολή, επιθεωρήσεις βαφών, αντισκωριακή προστασία επιφανειών, εργασίες σε ύψος κ.α. Έχει έδρα τη Θεσσαλονίκη και έχει υποκαταστήματα στη Γαλλία, στο Λονδίνο και αλλού.
Θανάσης Πολυμένης