Νέα όψη στους εξωτερικούς τοίχους
των γραφείων του Φεστιβάλ Ταινιών
Μικρού Μήκους στην Αγία Βαρβάρα
► Η ομιχλώδης και σκοτεινή άποψη του Λονδίνου του 18ου αιώνα…
► Δηλώσεις του Δραμινού εικαστικού Νίκου Φωτιάδη στον «Π.Τ.»
Του Θανάση Πολυμένη
ΝΕΑ ΟΨΗ απέκτησαν εδώ και δυο μέρες, οι εξωτερικοί τοίχοι των γραφείων του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας, στην περιοχή της Αγίας Βαρβάρας. Και μάλιστα θυμίζουν το Λονδίνου του 18ου αιώνα, δίνοντας μια διαφορετική αίσθηση μυστηρίου κυρίως τις βραδινές ώρες και με τον κατάλληλο φωτισμό!
Την αλλαγή της εξωτερικής όψης των γραφείων του Φεστιβάλ αποφάσισε ο Δήμος Δράμας και όπως εξήγησε ο αντιπρόεδρος του Πολιτιστικού Οργανισμού Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους και μελλοντικός πρόεδρος κ. Δεμερτζής, «διαπιστώσαμε ότι υπήρχαν διάφορα προβλήματα μετά από τόσα χρόνια τα οποία αρχικά διορθώθηκαν». Στη συνέχεια, ο Δήμος Δράμας κάλεσε τον Δραμινό και γνωστό εικαστικό κ. Νίκο Φωτιάδη, ο οποίος και παλαιότερα έχει ασχοληθεί με το ίδιο πρότζεκτ, αλλά έχει και μια σχετικά πείρα, αναφορικά με την ζωγραφική σε μεγάλες επιφάνειες. Να θυμίσουμε ότι ο ίδιος έχει φιλοτεχνήσει τον μεγάλο τοίχο στην περιοχή της ΔΕΚΠΟΤΑ με διάφορες εικόνες και έχει δώσει μια διαφορετικά όψη, ενώ έχει παρουσιάσει και διάφορα ενδιαφέροντα εικαστικά δρώμενα στην περιοχή και σε άλλα σημεία της πόλης.
Για την εικαστική του παρέμβαση στον εξωτερικό χώρο των γραφεία του Φεστιβάλ, μιλώντας στον «Π.Τ.» ο κ. Νίκος Φωτιάδης, ευχαρίστησε το Δήμο Δράμας για την πρόσκλησή του να επιμεληθεί για δεύτερη φορά την εξωτερική πλευρά των γραφείων «και να ενσωματώσω μια θεματική σε όλη την επιφάνεια του κτιρίου».
Όπως είπε ο ίδιος «η θεματική ξεκίνησε από την εικόνα που είχα σχηματίσει, περπατώντας απογευματινές και βραδινές ώρες στο πάρκο της Αγίας Βαρβάρας σε διάφορες στιγμές. Πολλές φορές, τα νερά και η ομίχλη μου έφερναν στο μυαλό μια εποχή που θυμίζει 18ο αιώνα. Εμπνευσμένος από βιβλία του Τομ Σόγιερ και Κάρολου Ντίκενς που διάβαζα, μου ήρθαν εικόνες από το Λονδίνο εκείνης της εποχής. Και όλο αυτό προσπάθησα να το ενσωματώσω στην τοιχογραφία και να δώσω τρισδιάστατα στοιχεία παίζοντας με τα χρώματα και διάφορες τεχνικές, ώστε βλέποντάς το ο θεατής από διάφορες γωνίες, να αισθανθεί ότι μπαίνει σε μια πολιτεία με φαντασιακό και μυστηριακό τόνο».
Όπως είπε ο ίδιος, υπήρξε προετοιμασία μιας εβδομάδας προκειμένου να γίνει σωστά η τοιχογραφία, όπως το ξύσιμο, το καθάρισμα και το αστάρωμα, ενώ η εικαστική παρέμβαση της τοιχογραφίας κράτησε 10 μέρες.
Τόνισε ο ίδιος ότι θα υπάρξει συνέχεια και θα κριθεί στη συνέχεια από το Δήμο, ώστε να γίνει επίστρωση από ένα βερνίκι προστασίας, ώστε να αντέξει η τοιχογραφία στο χρόνο.