Home > νέα > Ο «Αγρότης της Χρονιάς 2018» είναι ο κ. Εμμανουήλ Δεληγιάννης από τα Κύργια Δράμας

Ο «Αγρότης της Χρονιάς 2018» είναι ο κ. Εμμανουήλ Δεληγιάννης από τα Κύργια Δράμας

Βράβευση από το Κέντρο ΔΗΜΗΤΡΑ Δράμας

Ο «Αγρότης της Χρονιάς 2018»

είναι ο κ. Εμμανουήλ Δεληγιάννης

από τα Κύργια Δράμας

 

Της Σουζάνας Θεοδωρίδου

Το καθιερωμένο βραβείο «Αγρότης της Χρονιάς», απένειμε το Κέντρο ΔΗΜΗΤΡΑ Δράμας, την Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου. Η βράβευση, πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο διεξαγωγής της εσπερίδας του Κέντρου ΔΗΜΗΤΡΑ, με θέμα: «Βιομηχανικές καλλιέργειες για παραγωγή ενέργειας και Βιο-υλικών». Το φετινό βραβείο, απονεμήθηκε στον κ. Εμμανουήλ Δεληγιάννη από τα Κύργια Δράμας.

Το βραβείο «Αγρότης της Χρονιάς» είναι ένας τιμητικός έπαινος τον οποίο απονέμει το Κέντρο από το 2012, ο οποίος δεν συνοδεύεται από χρηματικό έπαθλο. Το βραβείο, αποτελεί την επιβράβευση της προσπάθειας αγροτών οι οποίοι διακρίνονται πρώτα από όλα για το ήθος τους και έπειτα για την εφαρμογή καινοτόμων πρακτικών στην γεωργική τους εκμετάλλευση.

Σύμφωνα με τα εν λόγω κριτήρια, το τιμώμενο πρόσωπο φέτος επιλέχθηκε να είναι ο κ. Εμμανουήλ Δεληγιάννης από τα Κύργια Δράμας.

Agrotis tis xronias

Η επιλογή αυτού του αγρότη, όπως ανέφερε σε δηλώσεις του στην εφημερίδα μας ο προϊστάμενος του Κέντρου ΔΗΜΗΤΡΑ Δράμας, κ. Άνθιμος Αναστασιάδης, ήταν αδιαμφισβήτητη διότι τα τελευταία χρόνια έχει κάνει μια σημαντική επιχειρηματική στροφή. Έχει στρέψει ένα σημαντικό μέρος των αροτραίων καλλιεργειών που καλλιεργεί όλα αυτά τα χρόνια σε βιομηχανικές καλλιέργειες, όπως είναι τα ρόδια, οι ντομάτες, και οι πιπεριές, πολλά εκ των οποίων τα διαθέτει ως νωπά. Παράλληλα, όπως εξήγησε ο κ. Αναστασιάδης, μια σημαντική ποσότητα από αυτά τα επεξεργάζεται, καθώς έχει μπει στον θεσμό της Οικοτεχνίας και μέσω αυτού του θεσμού παράγει αξιόλογα προϊόντα όπως είναι ο χυμός ροδιού και μάλιστα παστεριωμένος, ξίδι ροδιού με βαλσαμικό ξίδι, σάλτσες ντομάτας, πιπεριάς, πάστα μελιτζάνας και πικάντικης πιπεριάς καθώς και άλλα αξιόλογα προϊόντα. Επιπλέον, εφαρμόζει στην γεωργική του εκμετάλλευση όλα τα Συστήματα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης.

«Επίσης, χρησιμοποιεί και το marketing ως εργαλείο διαφήμισης για την διάθεση των προϊόντων του. Συμμετέχει παράλληλα σε πανελλήνιες εκθέσεις, διαθέτει λογαριασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως Οικογένεια Δηληγιάννη και προσπαθεί να ξεφύγει από τη συνηθισμένη νοοτροπία των περισσότερων Ελλήνων αγροτών. Έχουμε αρκετούς αγρότες στην περιοχή μας οι οποίοι προσπαθούν μέσω καινοτομιών να ξεχωρίσουν, και προσπαθούν παράλληλα να μπουν στον θεσμό της Οικοτεχνίας και να μεταποιήσουν μια ποσότητα από τα προϊόντα τους», πρόσθεσε μεταξύ άλλων ο κ. Αναστασιάδης.