Ο Δήμαρχος Δράμας υποδέχθηκε
τους συμμετέχοντες του προγράμματος
Erasmus+ “Entrepreneurship Anchors”
21 εκπαιδευτικοί και 40 μαθητές/τριες από την Πολωνία, την Ισπανία, την Πορτογαλία, την Τουρκία στη Δράμα
Στη Δράμα βρίσκονται 21 εκπαιδευτικοί και 40 μαθητές/τριες από την Πολωνία, την Ισπανία, την Πορτογαλία, την Τουρκία που συμμετέχουν στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ KA220 “Entrepreneurship Anchors” (Άγκυρες Επιχειρηματικότητας).
Το πρόγραμμα υλοποιείται από το 1ο ΕΠΑ.Λ. Δράμας σε συνεργασία με το συντονιστικό σχολείο VI LO im. Joachima Lelewela w Łodzi από την Πολωνία και σχολεία από την Ισπανία (Γρανάδα), την Πορτογαλία (Λισαβόνα) και την Τουρκία (Προύσα). Στη συγκεκριμένη κινητικότητα-φιλοξενία στη Δράμα συμμετέχουν εκπαιδευτικοί και μαθητές/τριες και από το 1ο ΕΠΑ.Λ. Δράμας
Ο Δήμαρχος Δράμας κ. Παπαδόπουλος υποδέχθηκε και καλωσόρισε τους εκπαιδευτικούς και μαθητές που συμμετέχουν στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Δράμας. Στον χαιρετισμό του, μεταξύ άλλων, αφού καλωσόρισε τους επισκέπτες, ανέφερε: «Οι «Άγκυρες Επιχειρηματικότητας» συμβολίζουν τις αξίες που προσφέρουν σταθερότητα και προοπτική σε κάθε νέο που επιθυμεί να δραστηριοποιηθεί στον κόσμο των επιχειρήσεων. Η εκπαίδευση, η καινοτομία, η δημιουργικότητα και η συνεργασία αποτελούν τα στηρίγματα για μια επιτυχημένη επαγγελματική πορεία.
Μέσα από τη συνεργασία, την αλληλεπίδραση με διαφορετικές κουλτούρες και την ανταλλαγή εμπειριών, έχετε τη δυνατότητα να αναπτύξετε κριτική σκέψη, προσαρμοστικότητα και αυτοπεποίθηση. Έχετε την ευκαιρία να αποκτήσετε πολύτιμες γνώσεις και δεξιότητες, να καλλιεργήσετε τη δημιουργικότητα και να ενισχύσετε την επιχειρηματική σας σκέψη.
Εύχομαι σε όλους μια γόνιμη και δημιουργική συνάντηση, γεμάτη έμπνευση, ανταλλαγή ιδεών και ουσιαστική συνεργασία. Καλή επιτυχία στις εργασίες σας!”
Ο Δήμος Δράμας στηρίζει ενεργά πρωτοβουλίες που ενισχύουν τη δια βίου μάθηση, τη διεθνή συνεργασία και την επαγγελματική εξέλιξη των νέων, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή του στην προώθηση της εκπαίδευσης και της καινοτομίας».