Ορκίστηκαν οι νεοδιόριστοι
εκπαιδευτικοί στην Α’βάθμια
Εκπαίδευση Δράμας
ΜΕ ΝΕΟΥΣ διορισμένους εκπαιδευτικούς ενισχύονται τα Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δράμας. Στο πλαίσιο αυτό, ορκίστηκαν χθες από το διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δράμας κ. Θανάση Διαλεκτόπουλο και πλέον από Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου, αναλαμβάνουν καθήκοντα.
Σε δηλώσεις του μετά την ορκωμοσία, ο κ. Διαλεκτόπουλος τόνισε ότι «είναι μια χρονιά με επαρκείς διορισμούς σε όλη την Ελλάδα, γεγονός που καλύπτει χρόνια κενά και αναβαθμίζει τη λειτουργία των Σχολείων Γενικής και Ειδικής Αγωγής».
Όπως τονίζει μάλιστα, «ο εξορθολογισμός του εκπαιδευτικού προσωπικού που προηγήθηκε μας επιτρέπει να ενισχύσουμε περαιτέρω το έργο των εκπαιδευτικών, καλύπτοντας έκτακτες υπηρεσιακές ανάγκες που προκύπτουν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς».
Οι νεοδιορισθέντες εκπαιδευτικοί καλύπτουν ειδικότητες Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού για τις βασικές εκπαιδευτικές ανάγκες και τη δημιουργία προϋποθέσεων για την ποιοτικότερη λειτουργία των Σχολείων.
Αναλυτικότερα στη Γενική Αγωγή διορίζονται: 4 άτομα Αγγλικής γλώσσας, 6 άτομα Καλλιτεχνικών, 2 άτομα Πληροφορικής και 2 άτομα Δραματικής τέχνης.
Στην Ειδική Αγωγή διορίζεται 1 άτομο ειδικότητας Πληροφορικής.
Για το Ειδικό Νηπιαγωγείο και Ειδικό Δημοτικό, διορίζοντας 2 άτομα Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, 2 άτομα Λογοθεραπευτές και 1 Σχολικός Νοσηλευτής.
Επίσης, έχουν προσληφθεί 83 αναπληρωτές στην Α΄ φάση για παράλληλη στήριξη, εκ των οποίων οι 18 είναι Νηπιαγωγοί, οι 63 Δάσκαλοι και 2 Δάσκαλοι Ειδικής αγωγής.
Όσον αφορά τις μεταθέσεις, έρχονται στη Δράμα 17 άτομα ΠΕ 70 (Δάσκαλοι), 6 άτομα ΠΕ 60 (Νηπιαγωγοί) και 3 ΠΕ 06 (Αγγλικής γλώσσας) στην Γενική Αγωγή.
Στην Ειδική Αγωγή έρχονται 2 άτομα ΠΕ 71 (Δάσκαλος Ειδικής Αγωγής) και 1 άτομο ΠΕ 60 (Νηπιαγωγοί).
Τέλος, μετατίθενται και φεύγουν από τη Δράμα συνολικά 7 άτομα: δύο ΠΕ 70, δύο ΠΕ 79.01, και από ένα άτομο: ΠΕ 60, ΠΕ 06 και ΠΕ 21 (ΕΕΠ).
Στις δηλώσεις του ο κ. Διαλεκτόπουλος ευχήθηκε «καλή σταδιοδρομία στους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς, υπομονή, κουράγιο και συνεργασία με τους συναδέλφους στις σχολικές μονάδες τους. Μέσα από τον θεσμό του Μέντορα και του Ενδοσχολικού Συντονιστή εύχομαι να υπάρχει παιδαγωγική αρτιότητα και απόδοση στο έργο τους».