Home > νέα > Παράταση εργασιών για τη μελέτη κόστους οφέλους του οδικού άξονα Δράμας – Αμφίπολης – Σύμφωνα με απόφαση της Γενικής Γραμματείας Υποδομών

Παράταση εργασιών για τη μελέτη κόστους οφέλους του οδικού άξονα Δράμας – Αμφίπολης – Σύμφωνα με απόφαση της Γενικής Γραμματείας Υποδομών

Σύμφωνα με απόφαση της Γενικής Γραμματείας Υποδομών

Παράταση εργασιών για τη μελέτη

κόστους οφέλους του οδικού

άξονα Δράμας – Αμφίπολης

 

 

Του Θανάση Πολυμένη

ΟΠΩΣ είχαμε γράψει στα μέσα του καλοκαιριού, θετικά εμφανίζονταν τα πρώτα αποτελέσματα από την κίνηση οχημάτων στο δρόμο Δράμας – Αμφίπολης. Αυτό, όσον αφορά τη διαδικασία της μελέτης κόστους οφέλους, για τον νέο κάθετο οδικό άξονα της Δράμας προς την Εγνατία οδό.

Ανάδοχος του έργου της μελέτης κόστους οφέλους για την κατασκευή του νέου οδικού άξονα, είναι η «Διευρωπαϊκή Εταιρεία Συμβούλων Μεταφορών, Ανάπτυξης και Πληροφορικής Α.Ε. – TREDIT S.A.».

Σύμφωνα με μια νέα απόφαση που υπογράφεται από την Γενική Γραμματεία Υποδομών του  Υπ. Υποδομών και Μεταφορών στις 18 Οκτωβρίου 2021, δόθηκε έγκριση παράτασης στο έργο της παροχής υπηρεσιών Τεχνικού Συμβούλου, στην εκπόνηση της ανάλυσης κόστους οφέλους, στη διενέργεια μετρήσεων κυκλοφοριακών φόρτων και έρευνας προέλευσης προορισμού για το έργο: «Νέος Οδικός Άξονας Δράμας – Αμφίπολης, τμήμα Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη».

Η παράταση ορίζεται μέχρι τις 15 Δεκεμβρίου 2021 για την υποβολή αναγκαίων στοιχείων για την εκπόνηση από την Υπηρεσία της Ανάλυσης Κόστους Οφέλους. Επίσης, δίνεται παράταση μέχρι 15 Μαρτίου 2022, για την ολοκλήρωση της υποστήριξης προς τη Διεύθυνση Οδικών Υποδομών, χωρίς αύξηση του συμβατικού οικονομικού αντικειμένου.

Να υπενθυμίσουμε στους αναγνώστες μας, ότι το καλοκαίρι η εταιρεία είχε προβεί σε μελέτες μέτρησης του κυκλοφοριακού φόρτου, διανέμοντας ερωτηματολόγια με το σημείο εκκίνησης και το σημείο προορισμών του οδηγών του άξονα.

Πρόκειται για μια από τις σημαντικότερες μελέτες, η χρησιμότητα της οποίας είναι να αποδείξει κατά πόσο ο κάθετος άξονας της Δράμας προς την Εγνατία Οδό, είναι χρήσιμος, αν έχει συχνή χρήση από τους πολίτες, ποιος είναι ο κυκλοφοριακός φόρτος, ώστε να υπάρξει σχετική χρηματοδότηση για το δρόμο. Να αποδείξει δηλαδή, κατά πόσο ο δρόμος αυτός είναι απαραίτητος ώστε να πρέπει να κατασκευαστεί μια νέα χάραξη, καθώς ο υφιστάμενος άξονας, παρουσιάζει σημαντικά προβλήματα.