Home > Αρθρα > «Παιδεία: Προχωρεί ολοταχώς με σπασμένα τα φρένα» Γράφει ο Δημήτρης Μερτζεμέκης

«Παιδεία: Προχωρεί ολοταχώς με σπασμένα τα φρένα» Γράφει ο Δημήτρης Μερτζεμέκης

«Παιδεία: Προχωρεί ολοταχώς με σπασμένα τα φρένα»

Γράφει ο Δημήτρης Μερτζεμέκης

 

Αυτό που συνέβη προ ημερών σε Γυμνάσιο της Αττικής με τη σεξουαλική κακοποίηση σε βάρος ενός συμμαθητή τους και με την παράλληλη βιντεοσκόπηση των απεχθών αυτών πράξεων, ξεπερνάει κάθε κόκκινη γραμμή και κάθε όριο που ξέραμε, απ’ αυτά που γίνονται στον χώρο της παιδείας. Και μάλιστα αν σκεφτούμε ότι δράστες αυτής της αποτρόπαιας πράξης είναι πολλοί δυστυχώς συμμαθητές του. Βέβαια αυτό που μάθαμε δεν είναι παρά μόνο η κορυφή του παγόβουνου των όσων γίνονται στα σχολεία μας.

Για ένα βαθύτερο γνώστη των πραγμάτων και αυτών που ασχολούνται με την παιδεία, έχουν δει πολλά τα μάτια τους. Αλλά δεν μιλούν προφανώς για να μην μπλέξουν, κουνώντας απλά το κεφάλι τους… Πόσα και πόσα αλήθεια τέτοια συμβαίνουν καθημερινά αλλά δεν βλέπουν το φως της δημοσιότητας, είτε λόγω κουκουλώματος από τους εκπαιδευτικούς για να μην μπλέξουν, είτε λόγω αποσιώπησης των γεγονότων από τους γονείς προκειμένου να μην εκθέσουν τα παιδιά τους. Μόνο αποτροπιασμό προκαλούν τέτοια γεγονότα στην κοινή γνώμη, που κι αυτή αναρωτιέται βασανιστικά: που βαδίζουμε;

Το παράδοξο της θλιβερής αυτής υπόθεσης είναι ότι το Υπουργείο «Παιδείας» διέταξε κατεπείγουσα Ένορκη Διοικητική Εξέταση (Ε.Δ.Ε.) για να καταλογίσει ευθύνες στους παρανομήσαντες φταίχτες (Μαθητές – καθηγητές και ό,τι άλλο). Μπράβο του! Έπιασε διάνα για να βρει την άκρη, για να βρει τους ενόχους. Όμως μόνο για τους ηθικούς αυτουργούς δεν διέταξε Ε.Δ.Ε. Και ποιοι άραγε να ’ναι αυτοί; Δυστυχώς δεν είναι άλλοι παρά μόνο αυτοί που είναι θρονιασμένοι στην καρδιά του Υπουργείου αυτού, δηλαδή οι ίδιοι τους από τους οποίους εκπορεύονται συστηματικά τέτοιου είδους διαταγές, και από τις οποίες αναδύονται αυτού του είδους οι δυσοσμίες, όπως για ιδιαιτερότητες, διαφορετικότητες, για «έμφυλες» ταυτότητες, για αλλαγή φύλλου στα 15χρονα ανήλικα παιδιά και άλλα συναφή θέματα για τα οποία «αισχρόν εστί και λέγειν».

Συγχρόνως όμως προς την ανωτέρω «ενημέρωση» και «εκπαίδευση» των μαθητών βλέπουμε να προχωρεί συστηματικά και η υποβάθμιση των Ορθόδοξων Θρησκευτικών μαθημάτων και της ένδοξης Ελληνικής Ιστορίας με έκδηλη την προσπάθεια που καταβάλλεται για αλλοίωση του περιεχομένου των, ώστε σταδιακά να εκτοπισθεί από τα Σχολεία ο Χριστός και η Ελλάδα…

Κι έτσι μ’ αυτά και μ’ αυτά φθάσαμε στο σημείο μηδέν. Και προχωρούμε ολοταχώς μπροστά με σπασμένα τα φρένα. Αυτά που ζούμε σήμερα. Αυτά που οι μαθητές «διδάσκονται» με αυτή την «αγωγή» και στη συνέχεια τα κάνουν και πράξη στα Σχολεία, όπως συνέβη στο ανωτέρω Γυμνάσιο, που το θέμα αυτό βγήκε στην επιφάνεια. Άραγε σε πόσα άλλα ακόμη συμβαίνουν τα ίδια και δεν βγαίνουν προς τα έξω; Και το «αρμόδιο» Υπουργείο, ενώ αυτό τα δημιούργησε, τ’ ακούει και κλείνει τα μάτια του.

Και συνεχίζει να τα κλείνει δυστυχώς ακόμη και σήμερα που γράφονται αυτές οι γραμμές, αφού μάλιστα ασφαλώς θα «χάρηκε» που πέτυχε έστω οριακά ακόμη μια «νίκη». Στο να περάσει κατ’ αρχήν στην Βουλή τροποποίηση του Συντάγματος του άρθρου 3 ώστε η χώρα μας να γίνει ουδετερόθρησκη.

Αυτός φυσικά ήταν και ο μεγάλος πόνος και καημός του Υπουργείου αυτού και της Κυβέρνησης γενικότερα, ώστε να εξαθλιώσει και εξαχρειώσει την νεολαία που αντιστέκεται. Και παράλληλα να καταλύσει και τον κοινωνικό ιστό. Φαίνεται ότι μυαλό δεν έβαλε ακόμη. Όταν όμως θα βάλει, θα ’ναι πολύ αργά για δάκρυα και θα κλαίει τότε και η Ελλαδίτσα μας πάνω στα ερείπια και τα αποκαΐδια που οι δικοί της, τα δικά της παιδιά, την προκάλεσαν.

Λοιπόν, επιγραμματικά επιβεβαιώνεται για μία ακόμη φορά, ότι ο εχθρός μας, πράγματι, βρίσκεται ΕΝΤΟΣ των τειχών!