Home > Νέα > Η «Περιφερειακή Σύνθεση» για τη σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκης – Καβάλας

Η «Περιφερειακή Σύνθεση» για τη σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκης – Καβάλας

Η «Περιφερειακή Σύνθεση» για τη σιδηροδρομική

σύνδεση Θεσσαλονίκης – Καβάλας

 

 

 

ΣΤΟ ζήτημα της σιδηροδρομικής σύνδεσης Θεσσαλονίκης – Ασπροβάλατας – Καβάλας, αναφέρεται ανακοίνωση της παράταξης της μείζονος αντιπολίτευσης του Περιφερειακού Συμβουλίου Αν. Μακεδονίας – Θράκης.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, [τη στιγμή που ο Περιφερειάρχης και η διοίκησή του καθυστερούν ένα κορυφαίας σημασίας έργο με αποτέλεσμα η Περιφέρεια ΑΜΘ να αποτελεί τον μόνο φορέα που δεν γνωμοδότησε θετικά (για την ακρίβεια δεν γνωμοδότησε καθόλου) για το έργο της σιδηροδρομικής σύνδεσης Θεσσαλονίκης – Ασπροβάλτας – Καβάλας …

Την στιγμή που ο ίδιος ο Περιφερειάρχης δηλώνει στο Περιφερειακό Συμβούλιο σε συζήτηση που προκαλέσαμε, ότι «είναι αναποφάσιστος και προβληματίζεται για την πορεία της χάραξης…» !

Την ίδια στιγμή η κυβέρνηση τον αγνοεί και τον προσπερνάει εκδίδοντας Υ.Α. του Υπουργού Περιβάλλοντος κ. Κ. Σκρέκα (ΑΔΑ:6ΜΧΨ4653Π8-ΕΩ7) και χαρακτηρίζει το έργο ως «…Έργο Εθνικής Σημασίας, του έργου «Νέα μονή σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων σύνδεσης Θεσσαλονίκης – Αμφίπολης – Νέας Καρβάλης, η οποία αποτελεί τμήμα της γραμμής Θεσσαλονίκης – Τοξοτών Ξάνθης»].

Στην ανακοίνωση της παράταξης, αναφέρεται επίσης ότι, [δυστυχώς αμφιβάλλουμε εάν ο κ. Μέτιος συνειδητοποιεί την απαξίωση στην οποία οδηγεί την Περιφέρεια και τις συνέπειες που οι πράξεις του μπορεί να έχουν σε έργα μέγιστης αναπτυξιακής σημασίας.

Η παράταξή μας είναι αναγκασμένη να δηλώσει ότι στηρίζει την ανάπτυξη της περιοχής και καλεί τον Περιφερειάρχη, την διοίκησή του και τους μισθοφόρους που την ακολουθούν να συνειδητοποιήσουν τις ευθύνες τους.

Είναι αδιανόητο την παρούσα στιγμή, ο Περιφερειάρχης και η διοίκηση της Περιφέρειας να μην στηρίζουν ένα κορυφαίας σημασίας αναπτυξιακό έργο (και να αποφεύγουν να συζητήσουν γι’ αυτό αποσύροντας δύο φορές το σχετικό θέμα από την ημερήσια διάταξη του Περιφερειακού Συμβουλίου). Αλλά και να αδιαφορούν που η Περιφέρεια παραμένει χωρίς σιδηροδρομικά δρομολόγια εδώ και χρόνια, αδιαφορώντας πλήρως για τις συνέπειες.

Όπως αδιαφορούν και για την ευρύτερη περιοχή καθώς είναι προφανές ότι δεν έχουν καμία επεξεργασμένη πρόταση ανάλογα με τις ανάγκες κάθε Περιφερειακής Ενότητας αναφορικά με την παραπέρα ανάπτυξή τους αλλά ούτε για την ανάπτυξη των οδικών και σιδηροδρομικών συνδέσεων και ευρύτερα των συνδυασμένων μεταφορών στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης.]