Πού βρίσκεται το θέμα της συντήρησης του υφιστάμενου δρόμου Δράμας – Αμφίπολης;
Ολοκληρώθηκε η διαγράμμιση
στο δρόμο Δράμας – Αμφίπολης
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ με το δρόμο Δράμας – Αμφίπολης είναι γνωστό στην πλειοψηφία των συμπολιτών μας. Όσοι έχουν ταξιδέψει προς Θεσσαλονίκη, αλλά και όλοι όσοι έρχονται στη Δράμα και δεν γνωρίζουν τον τόπο, καταλαβαίνουν ότι πρόκειται για έναν δρόμο ο οποίος βρίσκεται σε κακά χάλια και χρήζει άμεσης συντήρησης.
Σε σχόλιό του που ανήρτησε στο προσωπικό του προφίλ ο πρώην δήμαρχος Δράμας κ. Θωμάς Μαργαρίτη, σημειώνει μεταξύ άλλων ότι, οι Δραμινοί απαιτούν την κατασκευή ενός νέου κάθετου άξονα «που χρόνια στερηθήκαμε, αλλά μέχρι να γίνει, επιβάλλεται να συντηρείται και να ανακατασκευαστεί ο υφιστάμενος δρόμος».
Όπως σημειώνει μάλιστα «πρέπει να κινούμεθα με στοιχειώδη ασφάλεια στο δρόμο προς Θεσσαλονίκη. Χρόνια το φωνάζω και δεν θα σταματήσω μέχρι και οι δύο αυτοί στόχοι μας να επιτευχθούν»
Σε άλλο σημείο, ο κ. Μαργαρίτης θυμίζει ότι, «η αρμόδια αντιπεριφέρεια Σερρών ανήκουσα στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας (το τμήμα από το τέλος της Μαυρολεύκης -όρια Ν. Δράμας και μέχρι το τέλος της Παλαιοκώμης μήκους 27,5 χιλιομέτρων είναι δικό της επαρχιακό δίκτυο), ασφαλτόστρωσε προς τριετίας, μετά από δεκαετίες πλήρους απραξίας, αρκετά φθαρμένα σημεία του οδοστρώματος και έκανε και τις απαραίτητες διαγραμμίσεις».
Τονίζει ακόμα ότι, «ολοκληρώθηκε η διαγράμμιση του δρόμου, όχι μόνο στο κέντρο αλλά και στα πλάγια όπως και οι απαραίτητες «ζέμπρες» στις διασταυρώσεις που είχε ξεκινήσει προ ημερών».
Σημειώνει ακόμα ότι, «θα πρέπει να γίνει επιτέλους κατανοητό από τους αποκλειστικά αρμόδιους γείτονες, ότι ο δρόμος αυτός που εξυπηρετεί ολόκληρο το Δήμο Αμφίπολης Σερρών και ολόκληρο το Νομό Δράμας, να συντηρείται με παρεμβάσεις που θα γίνονται κάθε χρόνο. Για τον σκοπό αυτό, πρέπει να εντάσσονται χρήματα σε κάθε ετήσιο προϋπολογισμό που θα υλοποιείται την επόμενη χρονιά και αυτά αφορούν στην ευρεία αποκατάσταση των φθαρμένων τμημάτων, των αυλακώσεων, των διαγραμμίσεων που είναι λογικό ότι θα σβηστούν αν μια χρονιά δεν βαφούν, ενίσχυση του φωτισμού, των σημάνσεων κτλ.»
Τέλος, ο κ. Μαργαρίτης ζητάει «τον προγραμματισμό για την υποσχεθείσα πλήρη ανακατασκευή του όλο οδοστρώματος με αύξηση του πλάτους του, γιατί στα περισσότερα σημεία του αυτό είναι εφικτό. Ο δρόμος αυτός δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται ως ένα απλό επαρχιακό δίκτυο με ευκαιριακές παρεμβάσεις. Αυτό επιτάσσουν οι ανάγκες, αυτό επιβάλλουν οι συνθήκες και οι όροι καλής γειτονίας».