Στη Δράμα στις 9 Ιουνίου
η 4η SYNERGIA
Ενδοπεριφερειακή Προώθηση Τοπικών Προϊόντων του Διατροφικού τομέα της ΠΑΜΘ
Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης στο πλαίσιο της πολιτικής της για διαμόρφωση ενδοπεριφερειακής καταναλωτικής συνείδησης και οικονομικής αλληλεγγύης, αποφάσισε τη σύζευξη προϊόντων της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης με τον ευρύτερο τουριστικό χώρο, τους ξενοδόχους, τους χώρους εστίασης, τους χώρους αναψυχής και κυρίως τους φορείς της κατανάλωσης.
Προς την κατεύθυνση αυτή οργανώνεται η 4η η Θρακο – Μακεδονική SYNERGIA Προώθησης Τοπικών Προϊόντων, στις 9 Ιουνίου στην ΠΕ Δράμας.
Ειδικότερος στόχος της όλης δράσης, είναι η συνάντηση και η Συνέργεια (SYNERGIA), η κοινή στόχευση των παραγωγών του διατροφικού τομέα, των μεταποιημένων προϊόντων μας, καθώς και του τομέα των υπηρεσιών (ξενοδοχεία, εστίαση, αναψυχή) να καταναλώνουν τοπικά προϊόντα και να κάνουν χρήση τοπικών υπηρεσιών, ώστε να αναδειχθούν τα τοπικά προϊόντα της Περιφέρειας Α.Μ.Θ., οι ιδιαίτερες γεύσεις και να εμφανίζονται διακριτά στην επαγγελματική κουζίνα της περιοχής, κατά την τουριστική περίοδο και κυρίως, να αυξηθεί η εσωτερική της Περιφέρειας κατανάλωση και απασχόληση.
Επιδίωξή επιπλέον, είναι να γνωριστούν μεταξύ τους οι παραγωγικοί τομείς, τα παραγόμενα τοπικά προϊόντα και οι υπηρεσίες, να κερδίσουν αθροιστικά, να συνδιαμορφώσουν, αλλά και να γίνουν πρεσβευτές της Θρακο – Μακεδονικής κουζίνας απολαμβάνοντας εξαιρετικά τοπικά φαγητά και εδέσματα.
Απώτερος στόχος είναι η στήριξη των τοπικών επιχειρήσεων, των εξαίρετων τοπικών προϊόντων, αγροτικών – κτηνοτροφικών και μεταποιημένων (κυρίως τροφίμων και ποτών) με σκοπό την ανάπτυξη της περιφερειακής οικονομίας.
Στην 4η SYNERGIA οργανώνονται παράλληλες εκδηλώσεις μεταξύ των οποίων: παρουσίαση – έκθεση τοπικά παραγόμενων προϊόντων (όχι εμπορευόμενων και αντιπροσωπευόμενων), ημερίδα ανταλλαγής απόψεων θεμελίωσης της ενδοπεριφερειακής επαγγελματικής συνεργασίας και παραγωγής δικτυώσεων, παρουσίαση της τοπικής περιφερειακής κουζίνας, έκθεση φωτογραφίας παραδοσιακών τοπικών προϊόντων και επιχειρήσεων διατροφικού τομέα καθώς και παραδοσιακών οικιακών σκευών και εργαλείων, και ενημέρωση κοινού για υγιεινή διατροφή (Μεσογειακή διατροφή) από διατροφολόγους.
Πρόθεσή της ΠΑΜΘ, είναι να ενθαρρύνει τους παραγωγούς, τους μεταποιητές και τυποποιητές δικών μας προϊόντων, τους υπεύθυνους αγορών ξενοδοχείων, τους υπεύθυνους μεγάλων μονάδων εστίασης και δικτύων διανομής σούπερ μάρκετ σε προκαθορισμένες συναντήσεις, Business to Business (Β2Β), ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες τους.