Home > νέα > Στόχος της Δημοτικής Αστυνομίας Δράμας η εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας στάθμευσης Μιλάει στον «Π.Τ.» ο εντεταλμένος σύμβουλος της Δημοτικής Αστυνομίας κ. Π. Κρανάς

Στόχος της Δημοτικής Αστυνομίας Δράμας η εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας στάθμευσης Μιλάει στον «Π.Τ.» ο εντεταλμένος σύμβουλος της Δημοτικής Αστυνομίας κ. Π. Κρανάς

Εντός του 2025 οι 10 νέες θέσεις

Στόχος της Δημοτικής Αστυνομίας

Δράμας η εφαρμογή της ψηφιακής

κάρτας στάθμευσης

Μιλάει στον «Π.Τ.» ο εντεταλμένος σύμβουλος της Δημοτικής Αστυνομίας κ. Π. Κρανάς

 

Του Θανάση Πολυμένη

Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ Αστυνομία Δράμας, είναι μια ακόμα υπηρεσία που προσπαθεί να κάνει καλά τη δουλειά της για την οποία είναι υπεύθυνη, παρ’ όλα αυτά, η υποστελέχωσή της είναι ένα από τα πλέον σοβαρά ζητήματα που την απασχολούν.

Και ενώ είναι επιφορτισμένη με διάφορα καθήκοντα, οι νέες αλλαγές που έχουν γίνει σε κεντρικό κυβερνητικό επίπεδο της επιφέρουν νέα καθήκοντα. Παρ’ όλα αυτά, όπως επισημαίνει μιλώντας στον «Π.Τ.» ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος για τη Δημοτική Αστυνομία κ. Παντελής Κρανάς, καταβάλλεται καθημερινά ιδιαίτερα μεγάλη προσπάθεια, ώστε να εξυπηρετούνται άμεσα οι συμπολίτες μας.

Ερωτώμενος για το ποια είναι η κατάσταση που επικρατεί σήμερα στη Δημοτική Αστυνομία, ο νέος εντεταλμένος σύμβουλος κ. Κρανάς επισημαίνει ως πρώτο και κύριο μέλημα, την υποστελέχωση της υπηρεσίας: «Η υπηρεσία της Δημοτικής Αστυνομίας είναι υποστελεχωμένη, ενώ θα πρέπει να σκεφτούμε ότι οι αρμοδιότητές της είναι πολύπλευρες και πολυσύνθετες» σημειώνει και συμπληρώνει.

«Η Δημοτική Αστυνομία συνδυάζει υπηρεσίες όπως την αστυνόμευση αλλά και ορισμένες λειτουργίες της Τροχαίας, ενώ με τον νέο Κανονισμό της προστίθενται και άλλες αρμοδιότητες».

Ερωτώμενος σχετικά με το ότι η κυβέρνηση είχε ανακοινώσει παλαιότερα προσλήψεις και ότι ο Δήμος Δράμας είχε ζητήσει άλλα 10 άτομα, ο κ. Κρανάς σημειώνει: «Η διαδικασία βρίσκεται τώρα στην ανακοίνωση των προσωρινών πινάκων των υποψηφίων και στην κατάθεση των δικαιολογητικών. Θα ακολουθήσουν οι αθλητικές διαδικασίες, τα ψυχοτεχνικά τεστ και τέλος θα δρομολογηθούν οι προσλήψεις».

Όπως επισημαίνει, «πιστεύω ότι μέσα στο 2025 θα ολοκληρωθεί η διαδικασία και η υπηρεσία μας θα ενισχυθεί με άλλα 10 στελέχη».

Στην ερώτηση τι είναι το σπουδαιότερο και πάνω απ’ όλα για τη Δημοτική Αστυνομία, ο κ. Κρανάς σημειώνει: «Εμείς ως υπηρεσία, σε καθημερινή βάση είμαστε δίπλα στον πολίτη. Θέλουμε συνέχεια να ακούμε τους προβληματισμούς των συμπολιτών μας, γι’ αυτό και υπάρχει πάντα ένα άτομο που απαντάει στα τηλεφωνήματα του κόσμου. Προσπαθούμε να αφουγκραστούμε τον προβληματισμό του κάθε πολίτη και στη συνέχεια αναλαμβάνει το αρμόδιο τμήμα».

Ψηφιακά παρκόμετρα

Στην ερώτηση για το ποιο είναι το σπουδαιότερο που έχει προτάξει η δημοτική αρχή για την υπηρεσία, ο κ. Κρανάς σημειώνει: «Ως δημοτική αρχή έχουμε προτάξει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Δημοτικής Αστυνομίας. Έχει εγκριθεί ένα πρόγραμμα στο ΕΣΠΑ 2021 – 2020 και έχει παράταση για το 2021 – 2027, το οποίο θα βοηθήσει πάρα πολύ στο κομμάτι των ψηφιακών  παρκομέτρων.

Θέλουμε αυτό να το δρομολογήσουμε, ώστε ο πολίτης να μην μπαίνει στη διαδικασία αναζήτησης της κλασικής κάρτας, αλλά να μπορεί να πληρώσει τη θέση στάθμευσης ηλεκτρονικά μέσα από σχετική εφαρμογή. Μ’ αυτόν τον τρόπο θα μπορεί να βλέπει ταυτόχρονα που έχει κενή θέση στάθμευσης και θα πηγαίνει κατευθείαν στην ελεγχόμενη στάθμευση. Πιστεύω ότι μέσα στο 2025 θα μπορέσουμε να το ολοκληρώσουμε».

Καθημερινότητα

Ερωτώμενος σχετικά με τις προτεραιότητες της υπηρεσίας για το 2025, τονίζει ότι, «η  Δημοτική Αστυνομία δίνει μεγάλη βάση στον τομέα της καθημερινότητας. Και θα πρέπει να τονίσουμε ότι δεν είναι μόνο το κέντρο της Δράμας. Έχουμε και τις άλλες Δημοτικές Κοινότητες στα χωριά μας. Και με την υποστελέχωση της υπηρεσίας όλο αυτό διογκώνεται.

Παρ’ όλα αυτά, οι υπηρεσιακοί παράγοντες ανταπεξέρχονται με θετικό πρόσημο και όλοι θα πρέπει να καταλάβουμε ότι το έργο τους είναι πολύ δύσκολο. Είναι πολύ εύκολο εμείς οι δημότες να κρίνουμε. Όμως, όταν μπαίνεις στον χορό τότε αντιλαμβάνεσαι τις δυσκολίες. Ακόμα και το γνήσιο της υπογραφής σε έναν ηλικιωμένο που δεν μπορεί  να μετακινηθεί είναι πολύ σημαντικό».

Τονίζει επίσης καταλήγοντας, ότι, «σε γενικές γραμμές η εικόνα της υπηρεσίας είναι πολύ καλή και κάθε μέρα τη βελτιώνουμε και εξελίσσεται».