Τι γίνεται με τα έργα της γραμμής Σερρών – Δράμας;
Άνοιξε η σιδηροδρομική γραμμή
μεταξύ Θεσσαλονίκης – Σερρών
Συνεχίζονται τα δρομολόγια με λεωφορεία ΟΣΕ από και προς Δράμα
ΣΕ ΤΡΟΧΙΑ δρομολογίων μπήκε πλέον η αμαξοστοιχία στη γραμμή Θεσσαλονίκης – Σερρών από την Τρίτη 1 Οκτωβρίου. Όπως είναι γνωστό η γραμμή είχε κλείσει καθώς γινόντουσαν έργα, τα οποία ολοκληρώθηκαν τις προηγούμενες ημέρες και παραδόθηκε σε κυκλοφορία, από το Διαχειριστή Υποδομής Ο.Σ.Ε. σύμφωνα με ενημέρωση που έδωσε στη δημοσιότητα η Hellenic Train.
Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, τα δρομολόγια μεταξύ Θεσσαλονίκης και Σερρών είναι:
Θεσσαλονίκη – Σέρρες: Αμαξοστοιχία 3632 με ώρα αναχώρησης 5:55 από Θεσσαλονίκη. Αμαξοστοιχία 1634 με ώρα αναχώρησης 15:15 από Θεσσαλονίκη.
Από Σέρρες προς Θεσσαλονίκη: Αμαξοστοιχία 3633 με ώρα αναχώρησης 9:15 από Σέρρες. Αμαξοστοιχία 1635 με ώρα αναχώρησης 18:30 από Σέρρες
Λεωφορείο προς Δράμα και αντίστροφα
Αξίζει να σημειωθεί ότι, τα παραπάνω δρομολόγια 1634 και 1635 πραγματοποιούνται με λεωφορεία στο τμήμα Σέρρες – Δράμα. Το 1635, με κατεύθυνση προς Σέρρες, αναχωρεί από τη Δράμα στις 17:07 και φτάνει στις Σέρρες στις 18.10. Στη συνέχεια οι επιβάτες μπορούν να πάρουν το τρένο προς Θεσσαλονίκη στις 18.30.
Επίσης, από τη Δράμα για τη Θράκη, υπάρχει ένα μόνο δρομολόγιο με λεωφορείο. Από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό της Δράμας αναχωρεί στις 05.30 το πρωί και στις 09.30 είναι στην Κομοτηνή, ενώ στην Αλεξανδρούπολη φτάνει στις 11.05.
Τα έργα στη γραμμή Σερρών – Δράμας
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι, έργα συντήρησης στη σιδηροδρομική γραμμή μεταξύ Σερρών – Δράμας, είχαν ξεκινήσει από τα μέσα του Αυγούστου. Μέχρι στιγμής πάντως δεν έχει ανακοινωθεί σε ποιο στάδιο βρίσκονται αυτά. Ο προϋπολογισμός των έργων ανερχόταν στα 4,5 εκατ. ευρώ.
Τα έργα αυτά, αφορούν στη συντήρηση και ανάταξη της σιδηροδρομικής γραμμής που βρίσκεται εντός δικαιοδοσίας της Δράμας, καθώς παρουσιάζει σημαντικά προβλήματα. Γι’ αυτό το λόγο άλλωστε, η γραμμή αυτή εδώ και μερικά χρόνια παραμένει ανενεργή, καθώς δεν θα ήταν ασφαλής η κυκλοφορία επιβατικού τρένου, ενώ οι αμαξοστοιχίες θα έπρεπε να κινούνται με ιδιαίτερα χαμηλές ταχύτητες.