Home > Νέα > Την επόμενη εβδομάδα το τελικό συνέδριο του έργου Έξυπνες Στρατηγικές Μάρκετινγκ για τον Τουρισμό στη Διασυνοριακή Περιοχή

Την επόμενη εβδομάδα το τελικό συνέδριο του έργου Έξυπνες Στρατηγικές Μάρκετινγκ για τον Τουρισμό στη Διασυνοριακή Περιοχή

Την επόμενη εβδομάδα το τελικό συνέδριο

του έργου Έξυπνες Στρατηγικές Μάρκετινγκ

για τον Τουρισμό στη Διασυνοριακή Περιοχή

Η ΠΑΜΘ συμμετέχει ως επικεφαλής εταίρος

 

 

Το Τελικό Συνέδριο του έργου με τίτλο «Smart Marketing Strategies for Tourism in the Cross-Border Area (Έξυπνες Στρατηγικές Μάρκετινγκ για τον Τουρισμό στη Διασυνοριακή Περιοχή), στο οποίο η ΠΑΜΘ συμμετέχει από το 2020 ως επικεφαλής εταίρος, πρόκειται να διεξαχθεί στην Καβάλα  στο κτήριο του Διοικητηρίου την Τετάρτη 15 Νοεμβρίου και ώρα 11:00 π.μ.

Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Προγράμματος Συνεργασίας INTERREG V-A “Ελλάδα – Βουλγαρία 2014-2020” εντασσόμενο στον Άξονα Προτεραιότητας 2 και στο τελικό συνέδριο θα γίνει η παρουσίαση των ηλεκτρονικών πακέτων εκμάθησης εργαλείων του έργου (e-classes). Στο πλαίσιο αυτό η ΠΑΜΘ απευθύνει Ανοικτή Πρόσκληση στους Φορείς και τους Επαγγελματίες Τουρισμού.

Το έργο συνδυάζει τον τουρισμό με τις Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών, εστιάζοντας στην προώθηση των φυσικών πόρων της διασυνοριακής περιοχής της Ελλάδας και της Βουλγαρίας μέσω ενός ενημερωμένου, επαγγελματικά σχεδιασμένου και εκτελεσμένου σχεδίου μάρκετινγκ και εκστρατείας.

Το Εταιρικό σχήμα του έργου αποτελείται από τους κάτωθι φορείς:

  • Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (επικεφαλής εταίρος του έργου)
  • Σύνδεσμος Ξενοδόχων Θράκης
  • Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου, Ερευνητικό Κέντρο Καινοτομίας «ΑΘΗΝΑ»
  • Περιφερειακή Διοίκηση Χάσκοβο (Βουλγαρία)
  • Περιφερειακή Διοίκηση Κάρτζαλι (Βουλγαρία)
  • Περιφερειακή Διοίκηση Σμόλιαν (Βουλγαρία)
  • Περιφερειακός Τουριστικός Οργανισμός «Rodopi» (Σμόλιαν – Βουλγαρία)

Ο γενικότερος στόχος του έργου SMS-CBA είναι ο συστηματικός σχεδιασμός και η οργάνωση της έξυπνης προώθησης της διασυνοριακής περιοχής ως προορισμού φυσικής κληρονομιάς. Αναλυτικότερα, το έργο στοχεύει:

  1. Στην καθιέρωση και παρουσίαση του προορισμού ως εμπορεύσιμο προϊόν.
  2. Στην αξιοποίηση των φυσικών πόρων της περιοχής
  3. Στη συμμετοχή του επισκέπτη στην προώθηση συγκεκριμένων πόρων.
  4. Στη δημιουργία δεσμών με την κοινότητα των τουριστικών επιχειρήσεων και τη μεγιστοποίηση της προώθησής τους.
  5. Στην ενίσχυση της αξιοποίησης της περιοχής με τη συμμετοχή εθελοντών και νέων.
  6. Στην ενίσχυση της προώθησης της περιοχής σε τοπικό και υπερτοπικό επίπεδο στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.