Home > νέα > Το νέο τουριστικό σήμα προορισμού του Κ. Νευροκοπίου προς την στρατηγική τουριστική ανάπτυξη Πώς εξηγεί στον «Π.Τ.» την ανάπτυξη όλης της ιδέας ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Κ. Νευροκοπίου κ. Ιφόγλου

Το νέο τουριστικό σήμα προορισμού του Κ. Νευροκοπίου προς την στρατηγική τουριστική ανάπτυξη Πώς εξηγεί στον «Π.Τ.» την ανάπτυξη όλης της ιδέας ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Κ. Νευροκοπίου κ. Ιφόγλου

 Μια νέα διαβούλευση από το Δήμο Κ. Νευροκοπίου

Το νέο τουριστικό σήμα προορισμού

του Κ. Νευροκοπίου προς την

στρατηγική τουριστική ανάπτυξη

Πώς εξηγεί στον «Π.Τ.» την ανάπτυξη όλης της ιδέας ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Κ. Νευροκοπίου κ. Ιφόγλου

 

 

Του Θανάση Πολυμένη

ΣΕ ΜΙΑ νέα διαβούλευση προχώρησε εδώ και δυο μέρες ο Δήμος Κ. Νευροκοπίου, όσον αφορά ζητήματα που αφορούν τη προώθηση της τουριστικής ανάπτυξης στην περιοχή του λεκανοπεδίου.

Πρόκειται για μια νέα σημαντική δουλειά στην οποία έχει προχωρήσει η δημοτική αρχή, κάνοντας μεγάλα βήματα μπροστά, σε μια προσπάθεια να αναδείξει τον τόπο του Νευροκοπίου ως τουριστικό προορισμό.

Μετά από την ιδιαίτερα επιτυχημένη προσπάθεια που έγινε και κατάφερε να του παραχωρηθεί από τον Ταμείο Εθνικής Άμυνας το Οχυρό Λίσσε το οποίο αναμένεται να ανοίξει πιλοτικά τη λειτουργία του για το κοινό, ο Δήμος Νευροκοπίου έχει προχωρήσει πλέον σε δύο μορφές διαβούλευσης, ώστε να επιλέξει σήμα για το Νευροκόπι ως τόπο προορισμού.

Ήδη, όπως γράφαμε σε προηγούμενο ρεπορτάζ στις 6 Ιουλίου στον «Πρωινό Τύπο», ο Δήμος αρχικά είχε προχωρήσει στην επιλογή μίας εκ των τριών προτάσεων  από τις θεματικές ενότητες: Ανέγγιχτο Περιβάλλον – Πηγή Φυσικής Ενέργειας και Ζωή, Φύση και Άνθρωποι.

Όπως είχε αναφέρει με δηλώσεις του ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Κ. Νευροκοπίου κ. Ιφόγλου, «για πρώτη φορά θέλουμε, ο Δήμος μας να αποκτήσει μια στρατηγική στον τουρισμό και κάνουμε το πρώτο μας βήμα. Εκεί που θα κάνουμε κινήσεις προς διάφορες κατευθύνσεις, ξεκινήσαμε μια προσπάθεια για να αποκτήσουμε μια στρατηγική, η οποία περιλαμβάνει τη δημιουργία ταυτότητας προορισμού για το Νευροκόπι».

Το δεύτερο βήμα

Το δεύτερο βήμα μετά από εκείνη τη διαβούλευση, της οποίας τα αποτελέσματα θα γίνουν γνωστά μαζί με την επόμενη, είναι η προσπάθεια ανάδειξης του τουριστικού σήματος για την τουριστική ταυτότητα.

Μιλώντας στον «Πρωινό Τύπο» εκ νέου ο κ. Ιφόγλου, μας ενημερώνει ότι αυτό είναι το επόμενο βήμα στην προσπάθεια που έχει ξεκινήσει ο Δήμος και τονίζει: «Είμαστε στη φάση κατά την οποία προσπαθούμε να αναδείξουμε μέσα από μια διαδικασία διαβούλευσης, το σήμα που θα είναι η αιχμή του δόρατος, όπου θα πατήσουν όλες οι διαδικασίες και όλα όσα θα έρθουν στη συνέχεια. Όλο αυτό ξεκίνησε το Μάρτιο ως συνολικό έργο».

Όπως σημειώνει, «στη διαβούλευση αυτή μπορεί να συμμετάσχει όποιος θέλει και γίνεται μια προσπάθεια να αναδειχθεί το καταλληλότερο σήμα, το οποίο θα αποτελέσει το τουριστικό σήμερα του Δήμου μας για τα επόμενα πολλά χρόνια. Πιστεύουμε ότι όλη αυτή η  προσπάθεια, θα είναι και το εφαλτήριο, ώστε να ξεκινήσει να συζητιέται και το τουριστικό προϊόν του Νευροκοπίου».

Ερωτώμενος αν έχουν γίνει κάποιες συζητήσεις με τον κόσμο της περιοχής  και πώς το βλέπουν αυτό οι δημότες, ο κ. Ιφόγλου τονίζει ότι, «Η γενικότερη συζήτηση για την επιλογή των σημάτων γίνεται μέσω αυτής της διαβούλευσης. Πριν ξεκινήσουν αυτά τα βήματα διαβούλευσης, κάναμε δυο ανοιχτές συζητήσεις με τηλεδιάσκεψη, στις οποίες είχαν κληθεί επαγγελματίες που ασχολούνται με την εστίαση και τη διαμονή και εκτός απ’ αυτούς διάφοροι θεσμικοί φορείς από το Νομό και το Δήμο, οργανώσεις πολιτών, πολιτιστικοί και αθλητικοί σύλλογοι».

Ερωτώμενος για το ποια είναι τα επόμενα βήματα, διευκρινίζει ότι, «η επόμενη φάση από εδώ που βρισκόμαστε και μετά, θα είναι να ξαναπάμε στον κόσμο και να του καταθέσουμε τον στρατηγικό σχεδιασμό, ο οποίος μέσα από όλα αυτά θα καταλήξει κάπου. Χρονικά αυτό το βλέπουμε σε περίπου ενάμιση μήνα».

Χαρακτηριστικά σημειώνει ακόμα ο κ. Ιφόγλου, ότι «την επαφή με τον κόσμο την θεωρούμε επιβεβλημένη και προφανώς ο Δήμος, αφουγκραζόμενος αυτούς, νοιώθει πολύ καλά. Και μακάρι σε όλα τα έργα να υπήρχε η δυνατότητα αυτή».

Οι ενδιαφερόμενοι να συμμετάσχουν στη διαβούλευση για την επιλογή του σήματος για το τουριστικό σήμα του Κ. Νευροκοπίου, μπορούν να μπουν στην παρακάτω διεύθυνση:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfrS2JoDkLB7kT98ptQi_pEdre4VHTjnrgi54QOdumAiIlZMw/viewform?fbclid=IwAR0Zv7riPa_DQY2zBeq2T1kWmonc8U_-FdeOf-OV72RwZcqaUcn9yVz-jyQ

 

Οι προτάσεις

Οι προτάσεις περιλαμβάνουν τα παρακάτω σήματα:

  1. Έννοιες: Περιβάλλον, Φύση, κορυφογραμμή, βουνό, βλάστηση, ήλιος, υγρό στοιχείο, κίνηση, ελευθερία, ανοικτός τόπος, “δικό σου”. Αφαιρετικά: λατινικό γράμμα “Ν”.
  2. Έννοιες: Οικείος τόπος, “από καρδιάς”, συναίσθημα, πολλά κομμάτια σε ένα ενιαίο σύνολο, ελευθερία, Φύση, ουρανός, νερό, γη, κίνηση. Αφαιρετικά: λατινικό γράμμα “Ν”.
  3. Έννοιες: Αναφορά σε ό,τι κάνει τον Προορισμό μοναδικό (πανίδα, χλωρίδα, κλίμα, πατάτα, άνθρωποι, σχέση με Ελλάδα). Φυσικά χρώματα, τοπίο, ανθρώπινο, “είσαι μέσα στη Φύση”.
  4. Έννοιες: Ανθρώπινο, Περιβάλλον, “ένα με τη Φύση”, έκφραση, κίνηση, πανίδα και χλωρίδα, φυσικά χρώματα, προσωπικός τόπος. “Πολλά να κάνεις και να ζήσεις”, αναζωογόνηση, ελευθερία.
  5. Έννοιες: Βουνό, χιόνι, Φύση, Περιβάλλον, υγρό στοιχείο, κλίμα, ελευθερία, φυσικός τρόπος ζωής, “δικό σου”, οικείο, ανοικτό, πολυεπίπεδο. “Προορισμός για να τον ζήσεις, όλο τον χρόνο”.
  6. Έννοιες: Φύση, γη, νερό, βιοποικιλότητα, ανθρωποκεντρικό, “ανέβασμα”, οικείο, “γήινο”, πολλά επίπεδα και ενδιαφέροντα. Αφαιρετικά: λατινικό γράμμα “n”, κορυφογραμμή, βουνό.