Home > Νέα > Βιωματικά επιμορφωτικά σεμινάρια προς εκπαιδευτικούς των σχολείων από την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Δράμας Από την Σύμβουλο Εκπαίδευσης κα. Ευφροσύνη Χαραλαμπίδου

Βιωματικά επιμορφωτικά σεμινάρια προς εκπαιδευτικούς των σχολείων από την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Δράμας Από την Σύμβουλο Εκπαίδευσης κα. Ευφροσύνη Χαραλαμπίδου

Βιωματικά επιμορφωτικά σεμινάρια

προς εκπαιδευτικούς των σχολείων

από την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Δράμας

Από την Σύμβουλο Εκπαίδευσης κα. Ευφροσύνη Χαραλαμπίδου

 

 

ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ μεγάλη συμμετοχή και επιτυχία, πραγματοποιήθηκαν σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, από την κα. Ευφροσύνη Χαραλαμπίδου, Σύμβουλο Εκπαίδευσης της 1ης περιφέρειας δημοτικών σχολείων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δράμας, με τη λήξη του σχολικού έτους 2023-2024.

Τα σεμινάρια πραγματοποιήθηκαν με μεγάλη συμμετοχή εκπαιδευτικών στο 15ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας, τη Δευτέρα 17 Ιουνίου 2024 στα πλαίσια της διάχυσης και ανταλλαγής γνώσεων και εμπειριών μεταξύ των εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων σε παιδαγωγικά και επιστημονικά θέματα. Σκοπός των βιωματικών σεμιναρίων ήταν να αναδειχθούν καλές πρακτικές στη διδασκαλία διαφόρων μαθημάτων, δράσεις για τη βιβλιοθήκη, διαχείριση των συγκρούσεων στο σχολικό περιβάλλον και ανάπτυξη των σχέσεων με την οικογένεια. Εισηγητές και εισηγήτριες ήταν η Σύμβουλος Εκπαίδευσης και εκπαιδευτικοί που παρουσίασαν καλές πρακτικές που εφάρμοσαν στην τάξη τους.

Συγκεκριμένα οι θεματικές που παρουσιάστηκαν και οι εισηγητές/τριες ήταν:

– Επικοινωνούμε και διαχειριζόμαστε αποτελεσματικά τις συγκρούσεις στο σχολείο (Χαραλαμπίδου Ευφροσύνη).

– Σχέσεις οικογένειας και σχολείου (Τσιφτσή Γεωργία).

– Μαθηματικά, ένας ελέφαντας στην τάξη (Δαμαλής Γιάννης).

– Απλά πειράματα Φυσικής στην Ε και ΣΤ τάξη (Σταμτσίδης Βασίλειος).

– Εισαγωγή στην κατασκευή ηλιακών ρολογιών: Μια διεπιστηµονική δραστηριότητα που ενσωματώνει τους τοµείς του STEAM για μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ τάξης (Αρχιμήδης Καραγιαννίδης ).

Ψηφιακή Σχολική Βιβλιοθήκη: Το παράδειγμα του Δημοτικού Σχολείου της Πετρούσας (Μάττας Αριστείδης).

– Δράσεις φιλαναγνωσίας: Βιβλιοθήκη 3ου Δημοτικού Σχολείου Προσοτσάνης-Δημήτρης Μανθόπουλος (Βασιλειάδου Σταυρούλα).

– Ανταλλαγή καλών πρακτικών διδασκαλίας σε θέματα που αφορούν την παράλληλη στήριξη (Κατάνου Ελένη – Πετρίδου Ελένη).

– Ανταλλαγή καλών πρακτικών διδασκαλίας σε θέματα που αφορούν την παράλληλη στήριξη (Αλεξίου Ελένη και Πανίλα Ανθή).

Καλές πρακτικές διδασκαλίας: Μία εφαρμογή στο μάθημα της Γεωγραφίας της ΣΤ΄ τάξης (Αζαριάδης Γρηγόρης).

Καλές πρακτικές διδασκαλίας: Μία εφαρμογή στο μάθημα της Γλώσσας της Β΄ τάξης δημοτικού «Η αρχή του ταξιδιού» Το ρήμα είμαι. (Καρίπη Φωτεινή).

– Καλές πρακτικές διδασκαλίας στο μάθημα της Φυσικής της Στ΄ τάξης του δημοτικού. Το αναπνευστικό σύστημα. (Κοτσερίδου Κατερίνα).

Καλές πρακτικές διδασκαλίας: Μία εφαρμογή στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος της Β τάξης του δημοτικού (Νικολαΐδου Ελευθερία).

– Καλές πρακτικές διδασκαλίας: Μία εφαρμογή στο μάθημα των Μαθηματικών της Στ΄ τάξης του δημοτικού (Νικολαΐδου Αθανασία).

Καλές πρακτικές διδασκαλίας: Μία εφαρμογή στο μάθημα της Γλώσσας της Α΄ τάξης δημοτικού (Σαμαρά Νίκη).

– Καλές πρακτικές διδασκαλίας στην Α’ τάξη δημοτικού (Κουμπρόγλου Ελένη).