Home > νέα > Ξεκινούν εργασίες αποκατάστασης του οδοστρώματος από την περιοχή του «Αίμου» έως και τον κυκλικό κόμβο προς Καβάλα

Ξεκινούν εργασίες αποκατάστασης του οδοστρώματος από την περιοχή του «Αίμου» έως και τον κυκλικό κόμβο προς Καβάλα

Υπογράφεται αυτές τις μέρες η σύμβαση με τον ανάδοχο

Ξεκινούν εργασίες αποκατάστασης

του οδοστρώματος από την περιοχή

του «Αίμου» έως και τον κυκλικό κόμβο προς Καβάλα

Τι έγινε αλήθεια μ’ εκείνη την ανισόπεδη διάβαση στις γραμμές προς Καβάλα;

 

 

Του Θανάση Πολυμένη

ΥΠΟΓΡΑΦΕΤΑΙ αυτές τις μέρες, χθες ή ακόμα και σήμερα, η σύμβαση για ένα έργο αποκατάστασης του οδοστρώματος του δρόμου στην περιοχή της σιδηροδρομικής διάβασης προς την Καβάλα.

Συγκεκριμένα, το έργο προβλέπει αρχικά την κατασκευή δικτύου απορροής ομβρίων υδάτων από τον κόμβο του «Αίμου» μέχρι και τη σιδηροδρομική γραμμή. Όπως ίσως γνωρίζουν οι συμπολίτες μας, όταν βρέχει, μαζεύονται πολλά νερά στη δεξιά κυρίως πλευρά, στην κατεύθυνση δηλαδή του δρόμου προς τη σιδηροδρομική γραμμή. Πράγμα που σημαίνει ότι η κυκλοφορία των οχημάτων δυσχεραίνει ακόμα περισσότερο εκείνες τις ώρες και χρειάζεται μεγάλη προσοχή για να αποφύγει κανείς τα νερά.

Σ’ όλο αυτό το κομμάτι, θα γίνουν εργασίες απορροής των ομβρίων υδάτων, ενώ στη συνέχεια θα υπάρξει αποκατάσταση του οδοστρώματος με ασφαλτόστρωση. Η ασφαλτόστρωση όμως που  θα ξεκινήσει από την περιοχή του «Αίμου», θα επεκταθεί μέχρι και τον κυκλικό κόμβο προς Καβάλα και θα γίνει πλήρης ασφαλτόστρωσης του δρόμου.

Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο, το οποίο αναμένεται να βοηθήσει σημαντικά στην κυκλοφορία των οχημάτων, τόσο για την έξοδο όσο και για την είσοδο της πόλης από και προς το Δήμο Δοξάτου και την Καβάλα.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 299.407,99 ευρώ και χρηματοδοτείται από την Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας – Θράκης.

Ο ανισόπεδος κόμβος!

Το συγκεκριμένο τμήμα του δρόμου έχει μεγάλη επιβάρυνση. Ένα από τα κύρια ζητήματα, ήταν πάντα η δημιουργία μιας ανισόπεδης διάβασης, ώστε να μπορούν να περνούν τα οχήματα χωρίς πρόβλημα πάνω από τη σιδηροδρομική γραμμή. Μια σιδηροδρομική γραμμή που κατά καιρούς έχει πάρει ζωές που δεν γυρίζουν πίσω.

Τα σχέδια για ανισόπεδη διάβαση είναι παλιά. Μερικά χρόνια πριν μάλιστα, η Π.Ε. Δράμας είχε ολοκληρώσει ακόμα και μια μελέτη, προϋπολογισμού 13.400.000 ευρώ και την είχε προτείνει για ένταξη στην προγραμματική περίοδο του 2014-2020. Πρέπει να είναι επί περιόδου αντιπεριφερειάρχη κ. Γιάννη Ξανθόπουλου. Τι έλεγε λοιπόν εκείνη η πρόταση συνοπτικά; [Με τη μελέτη αυτή  προβλέπεται κατασκευή τεχνικού Άνω Διάβασης για τη διέλευση της σιδηροδρομικής γραμμής στο οδικό τμήμα ανατολικής εισόδου Δράμας επί της Ε.Ο. Δράμας – Καβάλας μήκους 830 μ. και πλάτους 12 μ., με παράλληλη διευθέτηση των οδικών κινήσεων που εντοπίζονται στην περιοχή μελέτης. Επίσης, προβλέπεται η κατασκευή τεσσάρων τμημάτων παράπλευρης οδοποιίας συνολικού μήκους 1.250 μ. για τη διευκόλυνση της οδού Δράμας – Καλλιφύτου αλλά και των παραπλευρών ιδιοκτησιών.]

Για να ολοκληρώσουμε, το έργο είχε ολοκληρωμένη μελέτη, εγκεκριμένη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων και Κτηματολογικό διάγραμμα! Γιατί είπαμε ότι δεν προχώρησε άραγε;

Εμείς εδώ στη Δράμα, συνεχίζουμε να μπαλώματα. Να μην ρωτήσω πού ακριβώς κατέληξε αυτή η πρόταση… φαντάζομαι σε κάποιο συρτάρι! Είμαστε αισιόδοξοι όμως, ότι κάποτε εν ζωή ακόμα… θα προλάβουμε να δούμε και το δρόμο προς την Αμφίπολη!!!